eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SękowaPRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIA CHRONIONE DLA MIESZKAŃCÓW GMINY SĘKOWA



Ogłoszenie z dnia 2021-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIA CHRONIONE DLA MIESZKAŃCÓW GMINY SĘKOWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3518016 wew. 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/491615

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIA CHRONIONE DLA MIESZKAŃCÓW GMINY SĘKOWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9cb1e6f-f54f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003583/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na mieszkania chronione dla mieszkańców Gminy Sękowa w budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną na dz. nr 169 w Owczarach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137114/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 647269,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na mieszkania chronione dla mieszkańców Gminy Sękowa w budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną na dz. nr 169 w Owczarach, w Gminie Sękowa.
Zakres robót:
1) Roboty budowlane: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, fundamenty, podłoga na gruncie, ściany, konstrukcja żelbetowa części nadziemnej, dach, stolarka, docieplenie (izolacja stropu nad piętrem, izolacja ścian i cokołu), kominy, posadzki, ściany, sufity, schody.
2) Roboty budowlane zewnętrzne: przyłącz wodociągowy, pochylnia dla niepełnosprawnych, place i schody zewnętrzne, wymiana zbiornika szczelnego na ścieki.
3) Instalacje elektryczne: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektroinstalacyjnym, instalacja gniazd wtykowych i zasilania urządzeń technologicznych, rozdzielnice R oraz linie zasilające, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna i pompa ciepła powietrzna.
4) Instalacje sanitarne: instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, biały montaż, instalacja c.o., wentylacja.

1.2. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia:
1) Projekt budowlany pn. Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku handlowego na budynek mieszkalny jednorodzinny, dwulokalowy, pełniący funkcję mieszkania komunalnego wraz z instalacjami wod-kan., elektryczną i c.o. na działce nr 169 w Owczarach, gmina Sękowa z erratą do projektu – zał. nr 1 do SWZ,
2) Projekt wykonawczy na budowę systemu grzewczego opartego na pompie ciepła o mocy 12 kW w budynku mieszkalnym jednorodzinnym dwulokalowym, pełniącego funkcję mieszkania komunalnego – zał. nr 2 do SWZ,
3) Projekt wykonawczy budowy instalacji fotowoltaicznej i zasilania pompy ciepła w budynku mieszkalnym jednorodzinnym dwulokalowym pełniącym funkcje mieszkania komunalnego na dz. ewid. Nr 169 w miejscowości Owczary, gmina Sękowa – zał. nr 3 do SWZ,
4) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku handlowego na budynek mieszkalny jednorodzinny, dwulokalowy, pełniący funkcję mieszkania komunalnego wraz z instalacjami wod-kan., elektryczną i c.o. na działce nr 169 w Owczarach, gmina Sękowa – zał. nr 4 do SWZ,
5) Decyzja nr 124/2021 z dnia 23.02.2021 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę – zał. nr 5 do SWZ.

1.3. Przedmiar robót – załącznik nr 6 do SWZ stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich robót gwarantujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowo - Usługowo - Wytwórcza "ELBUD - 2" s.c., Rafał Bugno

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo - Usługowo - Wytwórcza "ELBUD - 2" s.c. , Monika Boczar - Bugno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491937670

7.3.3) Ulica: 11 listopada 39

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawstwo w zakresie instalacji sanitarnych

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.