Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110323/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00110323/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05 (po zmianach)
- 2022/BZP 00110907/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00118561/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH GRUPOWYCH I INDYWIDUALNYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH UZYSKANIE WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI NIEZBĘDNYCH DO PODJĘCIA I PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu
1.3.) Oddział zamawiającego: OPS Annopol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830243533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 2
1.5.2.) Miejscowość: Annopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-235
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@annopolops.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.annopolops.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH GRUPOWYCH I INDYWIDUALNYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH UZYSKANIE WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI NIEZBĘDNYCH DO PODJĘCIA I PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f301d585-b4b0-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Kuźnia kraśnickich przedsiębiorców" realizowany przez Kraśnickie Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych IMPULS w partnerstwie z Gminą Annopol/ Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Annopolu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Rynek Pracy Działanie 9.3 Rozwój przedsiębiorczości Nr projektu: RPLU.09.03.00-06-0052/212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110323/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/RPO/9.3/2022/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271519,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I:Świadczenie usługi szkolenia grupowego umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych
do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej poprzez pełnienie funkcji trenera grupowego (I)
- okres realizacji: od kwietnia 2022 r. do maksymalnie końca lipca 2022 r.;
- ilość godzin: łącznie razem szacunkowo 240 godzin dydaktycznych, nie mniej niż 120 godzin dydaktycznych i nie więcej niż 360 godzin dydaktycznych;
- ilość grup: szacunkowo 6 grup szkoleniowych x 10 osób/grupa, nie mniej niż dla 3 grup szkoleniowych i nie więcej niż dla 9 grup szkoleniowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 45600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II:Świadczenie usługi szkolenia grupowego umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych
do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej poprzez pełnienie funkcji trenera grupowego (II)
- okres realizacji: od kwietnia 2022 r. do maksymalnie końca lipca 2022 r.;
- ilość godzin: łącznie razem szacunkowo 240 godzin dydaktycznych, nie mniej niż 120 godzin dydaktycznych i nie więcej niż 360 godzin dydaktycznych;
- ilość grup: szacunkowo 6 grup szkoleniowych x 10 osób/grupa, nie mniej niż dla 3 grup szkoleniowych i nie więcej niż dla 9 grup szkoleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 45600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III:Świadczenie usługi szkolenia indywidualnego umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej poprzez pełnienie funkcji trenera indywidualnego (III)
- okres realizacji: od kwietnia 2022 r. do maksymalnie końca lipca 2022 r.;
- ilość godzin: łącznie razem szacunkowo 306 godzin dydaktycznych, nie mniej niż 120 godzin dydaktycznych i nie więcej niż 460 godzin dydaktycznych.
- ilość uczestników: szacunkowo 40 Uczestników/Uczestniczek Projektu, nie mniej niż dla 20 Uczestników/Uczestniczek i nie więcej niż dla 120 Uczestników/Uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 60106,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV:Świadczenie usługi szkolenia indywidualnego umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej poprzez pełnienie funkcji trenera indywidualnego (IV)
- okres realizacji: od kwietnia 2022r. do maksymalnie końca lipca 2022 r.;
- ilość godzin: łącznie razem szacunkowo 306 godzin dydaktycznych, nie mniej niż 120 godzin dydaktycznych i nie więcej niż 460 godzin dydaktycznych;
- ilość uczestników: szacunkowo 40 Uczestników/Uczestniczek Projektu, nie mniej niż dla 20 Uczestników/Uczestniczek i nie więcej niż dla 120 Uczestników/Uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 60106,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V:Świadczenie usługi szkolenia indywidualnego umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej poprzez pełnienie funkcji trenera indywidualnego (V)
Pełnienie funkcji Trenera Indywidualnego V:
- okres realizacji: od kwietnia 2022 r. do maksymalnie, końca lipca 2022 r.,
- ilość godzin: łącznie razem szacunkowo 306 godzin dydaktycznych, nie mniej niż 120 godzin dydaktycznych i nie więcej niż 460 godzin dydaktycznych.
- ilość uczestników: szacunkowo 40 Uczestników/Uczestniczek Projektu, nie mniej niż dla 20 Uczestników/Uczestniczek i nie więcej niż dla 120 Uczestników/Uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 60106,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradczo Szkoleniowe Projekt Mariusz i Dorota Golińscy spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 715 182 42 92
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradczo Szkoleniowe Projekt Mariusz i Dorota Golińscy spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 715 182 42 92
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20502,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20502,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Biznesu i Promocji Kadr sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 661 222 89 21
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20502,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19859,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19859,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Beata Smołecka-Lewandowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agata Koprowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL 79011503769
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19859,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19859,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19859,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Beata Smołecka-Lewandowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agata Koprowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL 79011503769
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19859,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sekretarka/asystentka zarządu"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.