Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097793/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00143841/01 - Wynik z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a375917d-ab5a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057690/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sarzyna I
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej „za cmentarzem” dz. nr ewid. 284 i 300 w miejscowości Ruda Łańcucka oraz przebudowa i rozbudowa drogi gminnej 104701R Majdan Łętowski „Kuligi”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097793/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 104701R Majdan Łętowski „Kuligi”1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 104701R Majdan Łętowski „Kuligi” na odcinku od km 0+003,2 do km 1+748,00 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz przebudową sieci w miejscowości Łętownia. Szerokość jezdni - 5,0m (poszerzenia na łukach poziomych od 0,3 do 1,0 m).
2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie warstwy profilowej z betonu asfaltowego AC 22P,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm,
- wykonanie barier ochronnych,
- wykonanie chodnika na całej długości drogi o szerokości 2m z kostki brukowej betonowej o gr. - 8cm,
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych,
- wykonanie ścieków mułowych z prefabrykowanych elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm oraz ławie betonowej z betonu C16/20 gr. 18cm,
- wykonanie ścieków przejazdowych - grzebieniowych z prefabrykowanych elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm oraz ławie betonowej z betonu C16/20 gr. 15cm,
- zabezpieczenie istniejących kabli średniego i niskiego napięcia,
- przebudowę linii napowietrznych nN,
- przebudowę telekomunikacyjnej sieci napowietrznej,
- wykonanie ścieków drogowych przejazdowych w obrębie zatoki postojowej przy kościele parafialnym oraz na zjazdach indywidualnych,
- wykonanie ścieku drogowego mułowego prefabrykowanego - 0,5 m,
- wykonanie kanału deszczowego z rur polipropylenowych strukturalnych DN 315 i DN 400,
- wykonanie przykanalików z rur polipropylenowych strukturalnych DN 200,
- wykonanie studni betonowych przelotowych o średnicy wewn. 100 i 120 cm oraz studni połączeniowej ”SP1” średnicy wewn. 150 cm,
- wykonanie studni chłonnych o średnicy wewnętrznej 150 cm i głębokości 2,5 m (Sch1, Sch2) oraz 2,0 m (Sch3) z elementów betonowych z wpustem żeliwnym klasy D400,
- umocnienie skarp i rowów prefabrykatami ażurowymi typu krata.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.
4. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
6) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
7) zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
8) oznakowanie prowadzonych robót,
9) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
10) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
6. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
7. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 2418538,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej „za cmentarzem” w miejscowości Ruda Łańcucka1. Przedmiotem części 2 zamówienia jest przebudowa drogi gminnej "za cmentarzem" na dz. nr ewid. 284 w km 0+000 - 0+295 i na dz. ewid. 300 w km 0+000 - 0+205 w miejscowości Ruda Łańcucka. Szerokość jezdni zmienna – 3,0 - 8,0 m.
2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm o grubości – 20cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 4cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4cm,
- wykonanie odwodnienia powierzchniowego poprzez spadki poprzeczne i podłużne na tereny zielone,
- wykonanie poboczy utwardzonych, szerokości od 0,5 m (działka 284) do 0,75m (działka 300).
- wykonanie przebudowy sieci gazowej średniego ciśnienia o długości 10m o przekroju 63SDR11 i zabezpieczenie rurą osłonową dn 160 o długości 9m.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.
4. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
6) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
7) zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
8) oznakowanie prowadzonych robót,
9) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
10) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
6. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
7. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 381503,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 3967 w Sarzynie oraz dz. ewid. nr 41 w Rudzie Łańcuckiej1. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm o grubości - 25 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 4cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4cm,
- wykonanie poboczy.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
6) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
7) zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
8) oznakowanie prowadzonych robót,
9) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
10) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
6. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 54068,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 104813R w Rudzie Łańcuckiej1. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm o grubości – 20 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 4cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4cm,
- wykonanie poboczy.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
6) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
7) zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
8) oznakowanie prowadzonych robót,
9) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
10) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
6. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3637267,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4943398,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3637267,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008032442
7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 101
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty brukarskie, ziemne, podbudowy. Przebudowa gazociągu. Roboty elektryczne i teletechniczne.
Podwykonawca nie znany.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3637267,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57478,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59839,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57478,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008032442
7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 101
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty brukarskie, ziemne, podbudowy.
Podwykonawca nie znany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57478,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74750,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79460,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74750,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180296251
7.3.3) Ulica: Wierzawice 850
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74750,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.