eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątnica PoduchownaBudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2025-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piątnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawiskowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Piątnica Poduchowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862162476

1.5.8.) Numer faksu: 862152456

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.mielnicka@gminapiatnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminapiatnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminapiatnica.ezamawiajacy.pl/pn/gminapiatnica/demand/192716/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f859fa-35ad-43a8-a26d-4664a4b49426

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021549/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenie wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Górki Sypniewo

1.1.8 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Kobylin

1.1.9 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Niewodowo

1.1.10 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Stary Cydzyn

1.1.11 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Żelechy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” operacja typu „Zarządzanie zasobami wodnymi" w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3085009,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć I – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Górki Sypniewo.

Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działkach nr 64 w m. Górki Sypniewo. Zadanie będzie realizowane w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie o powierzchni 0,5065 ha, będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 64, obręb 0009 Górki Sypniewo, jednostka ewidencyjna 200705_2.

Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 64, obręb 0009 Górki Sypniewo, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw.
W stanie istniejącym staw ma około 2500m2 powierzchni oraz obwód 220m, głębokość nieznana.
Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. W zakresie robót przy budowie przedmiotowego zbiornika wodnego należy uwzględnić powiększenie istniejącego stawu do 3156,50m2, ze względu na niewielką powierzchnię działki. Zbiornik retencyjny
w części północnej i wschodniej powinien być odsunięty od granicy działki o min. 3,0m. W części południowej i zachodniej, przy projektowaniu, należy uwzględnić odpowiednie odsunięcie od istniejącej infrastruktury technicznej. Zaleca się, aby projektowany zbiornik był odsunięty od sieci wodociągowej o min. 2,5m. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć
i przekroczyć 3,0m). Wymiary proponowanego zbiornika to 63,00m na 49,50m z dopływem
o wymiarach 3,90m na 7,40m oraz odpływem o wymiarach 4,80m na 2,00m i przedstawione zostały na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania. Dodatkowo w zakresie opracowania powinno się przewidzieć zaprojektowanie i wykonanie zastawki na odpływie regulującej poziom wód w zbiorniku.

UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej
Specyfikacji PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 824100,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Kobylin.

Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działce nr 15 w m. Kobylin. Zadanie będzie realizowane w formie w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie o powierzchni 1,9951 ha, będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 15, obręb 0016 Kobylin, jednostka ewidencyjna 200705_2.

Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 15, obręb 0016, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw. W stanie istniejącym staw ma około 2500m2 powierzchni oraz obwód 195m, głębokość nieznana. Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. W zakresie robót przy budowie przedmiotowego zbiornika wodnego należy uwzględnić powiększenie istniejącego stawu do 5000m2. Przy projektowaniu należy uwzględnić odpowiednie odsunięcie od istniejącej infrastruktury technicznej. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć
i przekroczyć 3,0m). Proponowanego zbiornik jest w kształcie kwadratu o wymiarach 62,50m na 80,00m i przedstawiony został na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania.

UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej
Specyfikacji PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 713410,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć III – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Stary Cydzyn.

Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działce nr 89/1 w m. Stary Cydzyn. Zadanie będzie realizowane w formie w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie o powierzchni 0,9649 ha, będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 89/1, obręb 0036 Stary Cydzyn, jednostka ewidencyjna 200705_2.

Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 89/1, obręb 0036, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw. W stanie istniejącym staw ma około 5000m2 powierzchni oraz obwód 315m, głębokość nieznana. Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. Zbiornik retencyjny w części północnej, wschodniej i zachodniej powinien być odsunięty od granic działki o min. 10m. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć i przekroczyć 3,0m). Proponowany zbiornik ma kształt prostokąta o wymiarach 105,70m na 47,30m i zostały przedstawione zostały na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania.

UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej
Specyfikacji PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 805650,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć IV – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Niewodowo.

Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działkach nr 434, 433, 428 w m. Niewodowo. Zadanie będzie realizowane w formie w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 434, obręb 0024 Niewodowo, jednostka ewidencyjna 200705_2 o powierzchni 1,0218 ha, działka nr ewidencyjny 433, obręb 0024 Niewodowo, jednostka ewidencyjna 200705_2
o powierzchni 0,0471 ha oraz działka nr ewidencyjny 428, obręb 0024 Niewodowo, jednostka ewidencyjna 200705_2 o powierzchni 0,1189 ha.

Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 434, 433, 428, obręb 0024, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw. W stanie istniejącym staw ma około 2500m2 powierzchni, głębokość nieznana. Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. W zakresie robót przy budowie przedmiotowego zbiornika wodnego należy uwzględnić powiększenie istniejącego stawu do 5000m2. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć i przekroczyć 3,0m). Wymiary proponowanego zbiornika są nieforemne, złożone z prostokąta o wymiarach 70,00m na 49,00m oraz trójkąta o wymiarach w rzucie 70,00m na 52,00m na 62,70m i przedstawione zostały na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania.

UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej
Specyfikacji PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 774900,79 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć V – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Żelechy.

Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działce nr 101 w m. Żelechy. Zadanie będzie realizowane w formie w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie o powierzchni 0,4328ha, będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 101, obręb 0043 Żelechy, jednostka ewidencyjna 200705_2.

Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 101, obręb 0043, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw. W stanie istniejącym staw ma około 1400m2 powierzchni oraz obwód 140m, głębokość nieznana. Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. W zakresie robót przy budowie przedmiotowego zbiornika wodnego należy uwzględnić powiększenie istniejącego stawu do 2957,00m2, ze względu na niewielką powierzchnię działki. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć i przekroczyć 3,0m). Wymiary proponowanego zbiornika są nieforemne, z odpowiednim odsunięciem od granic, składające się z prostokąta o wymiarach 42,00m na 53,30m i dwóch trójkątów o wymiarach w rzucie odpowiednio 55,30m na 14,60m na 53,50m oraz 31,60m na 21,40m na 42,00m i przedstawione zostały na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania.

UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej
Specyfikacji PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 676500,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-KOP Usługi Koparkami Aneta Gumiężna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231549669

7.3.4) Miejscowość: Zaręby-Grzymały

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 786063,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janus Spółka z ograniczoną odpoweiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252883527

7.3.3) Ulica: Królewska

7.3.4) Miejscowość: Dobrzyniewo Fabryczne

7.3.5) Kod pocztowy: 16-002

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-KOP Usługi Koparkami Aneta Gumiężna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231549669

7.3.4) Miejscowość: Zaręby-Grzymały

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777909,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-KOP Usługi Koparkami Aneta Gumiężna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231549669

7.3.4) Miejscowość: Zaręby-Grzymały

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-KOP Usługi Koparkami Aneta Gumiężna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231549669

7.3.4) Miejscowość: Zaręby-Grzymały

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.