Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00065552/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00081080/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00085363/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków na potrzeby Działu Farmacji Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olmedica@olmedica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7184911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków na potrzeby Działu Farmacji Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4755b9eb-9d9d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/02-2023/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 830798,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 1 – Antybiotyki IPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.1 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 9237,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 2 – Antybiotyk IIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.2 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 55457,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 3 – Antybiotyk IIIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.3 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 13692,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 4 – Antybiotyk IVPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.4 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 9922,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 5 – Antybiotyk VPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.5 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 29513,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 6 – LEKI I oraz wyroby medycznePrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.6 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 229300,12 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 7 – LEKI IIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.7 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 2052,75 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 8 – LEKI IIIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.8 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 8
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 162400,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 9 – LEKI IVPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.9 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 9
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 21436,73 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 10 – InsulinaPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.10 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 3086,93 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 11 – LEKI VPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.11 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 11
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 1432,54 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 12 – LEKI VIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.12 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 8086,54 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 13 – LEKI VIIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.13 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 13
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 99566,39 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 14 – LEKI VIIIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.14 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 14
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 22680,72 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 15 – LEKI IXPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.15 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 4753,20 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 16– LEKI XPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.16 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 16
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 50700,23 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 17 – BudesonidumPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.17 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 17
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 1677,03 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 18 – Immunoglobulina 200jPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.18 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 18
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 586,91 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 19 – NadroparinumCalciumPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.19 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 19
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2409,60 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 20 – Immunoglobulina 300Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.20 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 22351,50 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 21 –PAKIET 21- Preparaty specjalistyczne żywieniowe i innePrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.21 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 21
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 1556,98 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 22 –TicagrelorPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.22 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 22
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 242,39 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 23 –GlucosumPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.23 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 23
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 2203,20 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 24 –Leki drotaverinePrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.24 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 24
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 3398,64 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 25 –Acidum tranexamicumPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.25 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 25
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 1061,82 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 26 –Leki XIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.26 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 26
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 6426,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 27 –Leki XIIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.27 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 27
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 1878,96 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 28 –Leki XIIIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.28 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 28
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 4364,58 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 29 –ClindamycinumPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.29 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 29
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33698000-9 - Produkty lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 1049,17 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 30 –Leki XIVPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.30 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 9254,50 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 31 –PlastryPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.31 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 31
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 443,54 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 32 –Immunoglobulina anty dPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.32 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 32
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 9329,02 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 33 –Leki XVPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.33 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 33
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 5631,42 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 34 –Leki XVIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.34 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 34
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 9593,46 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 35 –Leki XVIIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.35 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 35
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 10001,10 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 36 –Leki XVIIIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.36 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 36
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 1014,82 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 37 –XIXPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.37 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 37
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 318,81 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 38 –Leki XXPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.38 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 38
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 9856,33 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 39 –Leki XXIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.39 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 39
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 55,20 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 40 –Leki XXIIPrzedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.40 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 2774,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11001,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11001,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11001,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11001,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 2, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 3, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12489,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14871,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12489,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12489,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 5, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 6, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7715,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7715,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7715,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Servier Polska Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-236-74-67
7.3.3) Ulica: ul. Burakowska 14,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-066
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7715,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174575,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174575,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174575,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174575,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 9, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3027,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3027,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3027,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230
7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3027,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10382,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12018,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10382,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10382,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 13, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 14, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6974,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6974,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6974,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230
7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6974,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietów nr 16 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 17, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 657,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 657,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 20, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 21 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 23 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 26 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5143,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10196,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5143,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 30)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 30)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5143,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10098,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10098,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10510,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10510,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10510,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 34)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 34)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10510,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 35 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
Część 36
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.
Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.
Część 38
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.
Część 39
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.
Część 40
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 40, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa miału węglowego do kotłowni szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Budowa wiaty na dwa stanowiska w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Głuchych w Olecku
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.