eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoDostawa leków na potrzeby Działu Farmacji Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków na potrzeby Działu Farmacji Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olmedica@olmedica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/718491

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków na potrzeby Działu Farmacji Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4755b9eb-9d9d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/02-2023/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 830798,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 1 – Antybiotyki I
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.1 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 9237,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 2 – Antybiotyk II
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.2 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 55457,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 3 – Antybiotyk III
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.3 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 13692,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 4 – Antybiotyk IV
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.4 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 9922,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 5 – Antybiotyk V
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.5 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 29513,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 6 – LEKI I oraz wyroby medyczne
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.6 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 229300,12 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 7 – LEKI II
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.7 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 2052,75 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 8 – LEKI III
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.8 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 162400,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 9 – LEKI IV
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.9 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 21436,73 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 10 – Insulina
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.10 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 3086,93 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 11 – LEKI V
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.11 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 11

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 1432,54 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 12 – LEKI VI
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.12 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 8086,54 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 13 – LEKI VII
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.13 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 13

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 99566,39 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 14 – LEKI VIII
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.14 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 14

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 22680,72 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 15 – LEKI IX
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.15 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 4753,20 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 16– LEKI X
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.16 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 16

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 50700,23 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 17 – Budesonidum
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.17 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 17

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 1677,03 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 18 – Immunoglobulina 200j
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.18 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 18

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 586,91 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 19 – NadroparinumCalcium
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.19 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 19

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2409,60 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 20 – Immunoglobulina 300
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.20 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 22351,50 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 21 –PAKIET 21- Preparaty specjalistyczne żywieniowe i inne
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.21 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 21

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 1556,98 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 22 –Ticagrelor
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.22 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 22

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 242,39 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 23 –Glucosum
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.23 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 23

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 2203,20 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 24 –Leki drotaverine
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.24 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 3398,64 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 25 –Acidum tranexamicum
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.25 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 1061,82 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 26 –Leki XI
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.26 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 26

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 6426,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 27 –Leki XII
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.27 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 27

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 1878,96 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 28 –Leki XIII
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.28 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 28

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 4364,58 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 29 –Clindamycinum
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.29 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 29

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33698000-9 - Produkty lekarskie

4.5.5.) Wartość części: 1049,17 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 30 –Leki XIV
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.30 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 9254,50 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 31 –Plastry
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.31 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 31

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 443,54 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 32 –Immunoglobulina anty d
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.32 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 32

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 9329,02 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 33 –Leki XV
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.33 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 33

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 5631,42 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 34 –Leki XVI
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.34 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 34

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 9593,46 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 35 –Leki XVII
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.35 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 35

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 10001,10 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 36 –Leki XVIII
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.36 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 36

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 1014,82 PLN

Część 37

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 37 –XIX
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.37 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 37

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 318,81 PLN

Część 38

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 38 –Leki XX
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.38 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 38

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 9856,33 PLN

Część 39

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 39 –Leki XXI
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.39 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 39

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 55,20 PLN

Część 40

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 40 –Leki XXII
Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa leków oraz wyrobów medycznych do Działu Farmacji na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik nr 2.40 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w pakiecie nr 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 2774,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11001,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11001,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11001,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11001,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 2, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 3, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12489,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14871,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12489,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12489,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 5, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 6, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7715,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7715,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7715,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Servier Polska Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-236-74-67

7.3.3) Ulica: ul. Burakowska 14,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-066

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7715,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174575,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174575,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174575,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174575,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 9, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3027,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3027,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3027,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230

7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3027,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10382,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12018,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10382,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10382,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 13, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 14, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6974,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6974,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6974,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230

7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6974,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietów nr 16 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 17, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 657,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 657,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 20, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 21 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 23 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 26 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5143,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10196,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5143,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 30)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 30)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5143,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10098,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka120,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10098,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10510,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10510,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10510,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 34)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 34)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10510,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 35

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 35 gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

Część 36

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.

Część 37

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.

Część 38

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.

Część 39

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm) Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty.

Część 40

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie w zakresie pakietu nr 40, gdyż złożone oferty w powyższym zakresie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.