eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DługołękaBudowa świetlicy kontenerowej wraz z podłączeniem mediów w m. Bukowina (dz. nr 125/4), gm. Długołęka



Ogłoszenie z dnia 2025-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy kontenerowej wraz z podłączeniem mediów w m. Bukowina (dz. nr 125/4), gm. Długołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.boberek@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d02f477b-7a5b-4e6d-9325-ae13d82d49c3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy kontenerowej wraz z podłączeniem mediów w m. Bukowina (dz. nr 125/4), gm. Długołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d02f477b-7a5b-4e6d-9325-ae13d82d49c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043985/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa świetlicy wiejskiej w m. Bukowina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku kontenerowego wraz z mediami oraz infrastrukturą towarzyszącą świetlicy wiejskiej w m. Bukowina, oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznego braku sprzeciwu do pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z infrastrukturą wodociągową, kanalizacyjną, instalacją elektryczną, zagospodarowaniem terenu na dz. nr 125/4 obręb Bukowina, gmina Długołęka wg. następujących parametrów obiektu:
1) Powierzchnia dz. nr 125/4 - 20503,57 m2,
2) Powierzchnia zabudowy budynku projektowanego - 59,15 m2:
• Wiatrołap - 3,45 m2,
• Sala główna świetlicy - 42,60 m2,
• Pom. soc. - 6,07 m2,
• Toaleta - 3,35 m2,
3) Kubatura budynku - 185,73 m3,
4) Powierzchnia utwardzona projektowana - 134,69 m2,
5) Powierzchnia pod śmietnikiem projektowanym - 3 m2,
6) Powierzchnia biologicznie czynna - 560,81 m2,
7) Wysokość zabudowy - 2,94 m od p. terenu,
8) Ilość miejsc postojowych - 2, w tym dla os. niepełnosprawnych - 1,
9) Podłączenie sieci i przyłączy wodociągowych,
10) Podłączenie instalacji kanalizacyjnej; szambo 10 m3,
11) Podłączenie elektryczne; szafka zasilająca,
12) Ciepła woda użytkowa będzie z podgrzewacza przepływowego. Ogrzewanie będzie konwekcyjnymi grzejnikami elektrycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607195,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowania i Wykonawstwa EKOLOGIA - Janusz Przybył

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301199069

7.3.3) Ulica: Kozienicka 26

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie robót z zakresu dostawy kontenera świetlicowego, robót sanitarnych i drogowych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.