Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100592/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00110870/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów dla uczniów na zajęcia pozaszkolne na potrzeby realizacji projektu pn. "Akademia wzorowej edukacji"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000951445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Kazimierza Jagiellończyka 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55/611-20-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatowid.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://swiatowid-elblag.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów dla uczniów na zajęcia pozaszkolne na potrzeby realizacji projektu pn. "Akademia wzorowej edukacji"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27cbe286-ae81-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021240/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów dla uczniów na zajęcia pozaszkolne na potrzeby realizacji projektu "Akademia wzorowej edukacji"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100592/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.261.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 242357,72 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101333 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dla uczniów na zajęcia pozaszkolne na potrzeby realizacji projektu pn. „Akademia wzorowej edukacji”.
2. Zakres dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Kredki ołówkowe zestaw 12 kolorów - 200 zestawów
2) Papier ksero - 400 ryz
3) Torba bawełniana ekologiczna z uchwytami - 1800 szt.
4) Blok rysunkowy A4 biały - 200 szt.
5) Blok techniczny A4 biały - 400 szt.
6) Blok rysunkowy A3 biały - 200 szt.
7) Blok techniczny A3 biały - 400 szt.
8) Blok techniczny A4 czarny - 600 szt.
9) Papier mix kolorów - 60 opakowań
10) Pastele do tkanin zestaw 15 kolorów - 600 zestawów
11) Pisaki do tkanin zestaw 6 kolorów - 600 zestawów
12) Pisak do tkanin czarny - 600 szt.
13) Zestaw markerów permanentnych - 40 zestawów
14) Flamastry zestaw 12 kolorów - 200 zestawów
15) Gumka do ścierania grafitu - 100 szt.
16) Klej biurowy - 400 szt.
17) Nożyczki biurowe - 100 szt.
18) Ołówek HB z gumką – 400 szt.
19) Taśma dwustronnie klejąca - 100 szt.
20) Taśma dwustronnie klejąca piankowa - 100 szt.
21) Blok do flipchartów gładki - 40 szt.
22) Temperówka metalowa - 100 szt.
23) Klej w taśmie z wymiennym wkładem - 60 szt.
24) Klej w taśmie wkład wymienny - 100 szt.
25) Drewniane pudełko - 1800 szt.
26) Fuga do mozaiki - 20 szt.
27) Mozaika brokatowa zielona - 100 opakowań
28) Mozaika brokatowa szara - 100 opakowań
29) Mozaika oszroniona - 100 opakowań
30) Mozaika brokatowa niebieska - 100 opakowań
31) Klej typu „magiczny” tubka - 400 szt.
32) Klej typu „magiczny” sztyft - 400 szt.
33) Koraliki do prasowania - zestaw - 10 zestawów
34) Komponenty do przypinek zestaw - 4 opakowania
35) Masa samoutwardzalna - 900 opakowań
36) Sznurek bawełniany - 10 szt.
37) Patyczki typu do szaszłyków - 20 opakowań
38) Pastele suche zestaw 12 kolorów - 100 zestawów
39) Pastele olejne zestaw 25 kolorów - 100 zestawów
40) Naklejki 3D zestaw - 600 zestawów
41) Pianka brokatowa mix kolorów - 200 arkuszy
42) Zestaw do mozaiki diamentowej - 270 zestawów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
UWAGA: w zakres zamówienia oprócz dostawy wchodzą wszelkie elementy składające się na poprawną realizację zamówienia, w szczególności: transport zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakowanie, wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18936000-9 - Torby włókiennicze
22816000-3 - Bloki papierowe
30192000-1 - Wyroby biurowe
30192100-2 - Gumki
30192125-3 - Pisaki
30192130-1 - Ołówki
30192133-2 - Temperówki do ołówków
30197620-8 - Papier do pisania
30197644-2 - Papier kserograficzny
30237430-2 - Markery
37822100-7 - Kredki
37822400-0 - Pastele
37823500-8 - Papier rysunkowy i kreślarski
39241200-5 - Nożyczki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152972,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152972,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152972,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drzewiarz - Bis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660270038
7.3.3) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 46a
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152972,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
- ZP/36/2024 Dostawy produktów leczniczych
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa przedmiotów promocyjnych.
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
więcej: Torby włókiennicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.