Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088114/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04647a09-a85a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031986/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka i na kąpieliskach miejskich (sezon letni)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235413,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
79620000-6 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) obsługę dwóch stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Dziewoklicz:
od dnia 15 czerwca 2023 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r.
2) obsługę dwóch stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Głębokie:
od dnia 15 czerwca 2023 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r.
3) obsługę dwóch stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Dąbie:
od dnia 15 czerwca 2023 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r.
4) obsługę czterech stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka: od dnia 01 czerwca 2023 r. do dnia 03 września 2023 r.
4. Harmonogram obsługi stanowisk kasowych został zawarty w załączniku nr 9 do SWZ.
5. Obowiązki Wykonawcy:
1) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z zapewnieniem personelu na stanowiskach kasowych, w tym kosztów rekrutacji, selekcji, doboru personelu oraz jego wynagrodzenia,
2) dobór kasjerów na dany obiekt, po uzyskaniu pozytywnej opinii kierownika obiektu,
3) przypisanie z początkiem sezonu z imienia i nazwiska kasjerów do obsługi poszczególnych obiektów i przekazanie danych Przedstawicielowi Zamawiającego tj. Katarzyna Ulicka (katarzyna.ulicka@zuk.szczecin.pl),
4) przeprowadzenie szkolenia BHP osób wyznaczonych do pracy na stanowiskach kasowych,
5) zapewnienie środków BHP oraz napoi dla kasjerów. W trakcie trwania pandemii Covid-19 kasjerów należy wyposażyć w środki ochrony zdrowia, w szczególności maseczki, rękawiczki i płyny do dezynfekcji,
6) w celu zapewnienia ciągłości obsługi - zapewnienie każdemu kasjerowi min. 1 000 zł w monetach na wydawanie reszt, przez cały okres realizacji umowy,
7) dokonywanie zbiorczych miesięcznych rozliczeń z przedstawicielem Zamawiającego w jego siedzibie, związanych z realizacją umowy, do każdego 3-go dnia miesiąca kalendarzowego następującego po okresie rozliczeniowym, czyli po realizacji zamówienia odpowiednio: w czerwcu 2023 r., lipcu 2023 r., sierpniu 2023 r., wrześniu 2023 r. (wypełnione kompletne druki); przygotowane i przedłożone przez Wykonawcę dokumenty zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego (Wydział Księgowości) w terminie 2 dni roboczych od daty ich przedłożenia. Dokumentem potwierdzającym prawidłowe rozliczenie miesięczne (potwierdzone przez Wydział Księgowości) będzie protokół z weryfikacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury,
8) niezwłoczne (do 40 minut) zapewnienie obsady kasy, w przypadku odsunięcia kasjera od pracy w związku z wykryciem rażących nieprawidłowości w trakcie wykonywanych czynności, w przypadku nieobecności (braku obsady w kasie) oraz w innych przypadkach losowych zgłoszonych przez kierownika obiektu,
9) natychmiastowa interwencja w przypadku skargi zgłoszonej przez kierownika obiektu oraz obecności koordynatora na danym obiekcie w celu wyjaśnienia danej sytuacji, zgodnie z żądaniem kierownika obiektu,
10) sporządzanie harmonogramu pracy kasjerów na poszczególnych obiektach i przedłożenie go odpowiednio kierownikowi obiektu – na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem danego miesiąca,
11) protokolarne pobranie od Zamawiającego (kierownicy obiektów) karnetów na kąpieliska miejskie przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 2 września 2023 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - wartość karnetu),
12) protokolarne pobranie z Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka karnetów przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 7 września 2023 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - 15zł//1szt.),
13) wyznaczenie 1 koordynatora kasjerów na Kompleks Rekreacyjny Arkonka - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików,
14) wyznaczenie 1 koordynatora odpowiedzialnego za pracę kasjerów na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików,
15) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka, kąpielisk miejskich Dziewoklicz , Głębokie, Dąbie: w związku ze stosowaniem monitoringu wizyjnego w miejscu pracy, przed dopuszczeniem do pracy - zapoznanie pracowników z klauzulą informacyjną (treść w załączeniu do umowy) i niezwłoczne przedłożenie Zamawiającemu pisemnego
potwierdzenia zapoznania się pracowników z ww. klauzulą oraz - w przypadku zmian kadrowych - do zapoznawania pracowników z załączoną klauzulą informacyjną i niezwłocznego przedkładania pisemnych potwierdzeń zapoznania się pracowników z ww. klauzulą.
5. Zamawiający przewiduje szkolenia w zakresie obsługi kas:
1) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka:
a) maj 2023 r. - Kompleks Rekreacyjny Arkonka – szkolenie przez MVB,
b) maj 2023 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,
2) dot. kąpieliska miejskiego Dąbie:
a) maj 2023 r. – kąpielisko miejskie Dąbie – szkolenie przez MVB,
b) maj 2023 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,
3) dot. kąpieliska miejskiego Dziewoklicz:
a) czerwiec 2023 r. – kąpielisko miejskie Dziewoklicz – szkolenie przez Przedstawiciela Zamawiającego,
b) maj 2023 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,
4) dot. kąpieliska miejskiego Głębokie:
a) czerwiec 2023 r. – kąpielisko miejskie Głębokie – szkolenie przez Przedstawiciela Zamawiającego,
b) maj 2023 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114.
6. Zakresy czynności kasjerów zostały zawarte w załącznikach nr 6, 7 i 8 do SWZ.
7. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielczy Operator Płatniczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7011011413
7.3.3) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-613
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELCZY OPERATOR PŁATNICZY
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELCZY OPERATOR PŁATNICZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-09-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opróżnianie bezodpływowych zbiorników wód odciekowych na zamkniętym składowisku odpadów w Sierakowie gm. Police ze zrzutem tych wód w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków ZWiK Sp. z o.o.
- Usługa przeglądu, konserwacji i dozoru tech. i przeglądu serwisowego z wymianą filtrów i oleju w urządz. załad. i przewozowych na poj. mech. oraz obsługa podnośników 4-ro kolumnowych firmy Stertil
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.