eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała"Adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale na potrzeby obsługi osób ze szczególnymi potrzebami"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale na potrzeby obsługi osób ze szczególnymi potrzebami”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4222627-b7ff-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale na potrzeby obsługi osób ze szczególnymi potrzebami”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4222627-b7ff-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052857/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie w formie grantu w ramach projektu „Dostępny Urząd-granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty obejmują prace budowlane w wybranych pomieszczeniach kondygnacji parteru budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale ul. Suszyckich 33.

Wg „PROJEKTU ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEGO PRZEBUDOWY BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W BOGUCHWALE DZ. NR EW. 1399/4 ORAZ BUDOWA ZEWNĘTRZNEGO HYDRANTU PPOŻ DZ. NR EW. 1355/41, 1355/58 W MIEJSCOWOŚCI BOGUCHWAŁA, UL. SUSZYCKICH 33, GMINA BOGUCHWAŁA” przebudowie polegają pomieszczenia o nr: 0.1, 0.2 (częściowo), 0.3, 0.4, 0.5, 0.6, 0.16.

Zakres robót:

1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
• zabezpieczenie części budynku od części (etapu) aktualnie remontowanej
• demontaż wyposażenia, armatury, umeblowania przewidzianych do likwidacji lub wymiany
• wykonanie robót rozbiórkowych: warstw posadzkowych z cokolikami, ścianek działowych
• wykucie nowych otworów drzwiowych, poszerzenie otworów drzwiowych
• demontaż na czas wykonywania robót elementów do ponownego montażu – wraz z ich montażem po zakończeniu robót (balustrady, poręcze, instalacje niskoprądowe, kamery, czujniki itp.)
• wykonanie niezbędnych bruzd, wnęk, przebić dla instalacji sanitarnych
• załadunek, wywóz materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją
2) Roboty konstrukcyjne
• wykonanie nowych nadproży drzwiowych
• stemplowanie stropów na czas wykonania robót jw.
3) Wykonanie ściany działowej, zabudów i obudów z płyt gipsowo-kartonowych
4) Montaż stolarki drzwiowej i ścian przeszklonych
• montaż drzwi aluminiowych do pomieszczeń remontowanych
• montaż przegród aluminiowych – pom. Kasy, Biuro Obsługi Klienta
5) Roboty posadzkarskie
• wykonanie nowych podłoży z zaprawy cementowej zbrojonych siatką stalową lub mikrozbrojeniem – z reprofilacją podłoży
• w pom. WC – wykonanie izolacji podpłytkowych przeciwwodnych z uszczelnieniem naroży taśmami
• ułożenie płytek posadzkowych z wykonaniem cokolików
• oznakowanie kontrastowe schodów
6) Okładziny ścian z płytek
• wykonanie okładzin w pomieszczeniu WC dla niepełnosprawnych z osadzeniem narożników aluminiowych na krawędziach wypukłych
• montaż wyposażenia WC dla niepełnosprawnych
7) Roboty malarskie i towarzyszące
• miejscowe uzupełnienie tynków
• przygotowanie powierzchni ścian do malowania – zdjęcie starych powłok malarskich, lamperii, stiuku z wyrównaniem powierzchni
• szpachlowanie powierzchni przed malowaniem, z gruntowaniem
• malowanie ścian i sufitów (w pomieszczeniach bez sufitów podwieszanych)
• wykończenie słupów w Biurze Obsługi Klienta - betonem architektonicznym
• malowanie grzejników c.o. i rur stalowych farbą olejną
• montaż kratek wentylacyjnych
• wymiana uszkodzonych kasetonów sufitów podwieszonych
• montaż żaluzji okiennych (wertikali)
• oznaczenie BOK w formie wizualnej oraz dotykowej dla niepełnosprawnych
8) Roboty instalacji sanitarnych
• podłączenie do istniejących instalacji wodociągowej – punktów wypływowych (miska ustępowa, umywalka) i do kanalizacji sanitarnej – odpływów z urządzeń jw.
• montaż nowych urządzeń sanitarnych i armatury w WC dla niepełnosprawnych
• demontaż i ponowny montaż elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody
• wykonanie wentylacji pom. Kasy rurą aluminiową elastyczną z wymuszonym ciągiem powietrza i wyprowadzeniem na zewnątrz budynku.
9) Prace porządkowe po wykonaniu robót.

UWAGA! Roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym.
Roboty będą prowadzone w następujących godzinach:
a) w dni powszednie w godzinach pracy urzędu (7.30 – 15.30) – roboty czyste i ciche,
b) w dni powszednie w godzinach 15.30 – 19.00 - bez ograniczeń,
c) w soboty w godzinach 8.00 – 16.00: roboty bez ograniczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285358,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365674,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285358,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpaline Invest Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520021488

7.3.3) Ulica: Połonińska 8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-082

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285358,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.