eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo DużeModernizacja dróg na terenie gminy Dobrzyniewo Duże realizowana w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie gminy Dobrzyniewo Duże realizowana w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 742 81 55

1.5.8.) Numer faksu: 85 719 71 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie gminy Dobrzyniewo Duże realizowana w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f86510e-b422-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004215/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Poprawa infrastuktury drogowej - modernizacja skrzyżowania i chodnika ul. Rolna - Zajazd Fasty

1.1.13 Budowa ulicy Leśnej w Fastach

1.1.15 Przebudowa drogi gminnej Nr 139506B – ul. Szkolna w Dobrzyniewie Dużym, gm. Dobrzyniewo Duże

1.1.16 Przebudowa z rozbudową dróg gminnych w m. Nowe Aleksandrowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13048158,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w ramach I części zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania I - Przebudowa drogi gminnej ul. Rolnej w m. Fasty, a także Przebudowa drogi gminnej ul. Zajazd w m. Fasty, w tym:
a. pozyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów (mapy, wypisy z rejestru gruntów itp.) potrzebnych do skutecznego zgłoszenia robót we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej,
b. na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokonanie skutecznego zgłoszenia robót we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej,
c. pozyskanie wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami zadania,
2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dla zadania Przebudowa drogi gminnej ul. Rolnej w m. Fasty, a także Przebudowa drogi gminnej ul. Zajazd w m. Fasty wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem drogi do użytkowania;
3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dotyczących zadania Przebudowa drogi gminnej ul. Rolnej w m. Fasty, a także Przebudowa drogi gminnej ul. Zajazd w m. Fasty oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
4) Ustawienie tablic informacyjnych o wymiarach min. 180 x 120 cm – 2 szt. – adekwatnie do dwóch dróg - wzór tablicy informacyjnej wraz z Logo Polski Ład udostępnione zostało na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego pod linkiem https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia odpowiednio:
1) Załącznik nr 8 do SWZ – PFU - w zakresie I części zamówienia - Przebudowa drogi gminnej ul. Rolnej w m. Fasty wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem drogi do użytkowania, jak również Przebudowa drogi gminnej ul. Zajazd w m. Fasty wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem drogi do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 1644458,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w ramach II części zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania II - Przebudowa z rozbudową dróg gminnych w m. Nowe Aleksandrowo wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem drogi do użytkowania. Zadanie obejmuje przebudowę z rozbudową ulic w Nowym Aleksandrowie: ul. Słoneczna, ul. Piaskowa, ul. Malinowa, ul. Morelowa, ul. Wiśniowa w tym:
a. pozyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów (mapy, wypisy z rejestru gruntów tp..) potrzebnych do skutecznego zgłoszenia robót we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej,
b. na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokonanie skutecznego zgłoszenia robót we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej,
c. pozyskanie wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami zadania,
2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dla zadania Przebudowa z rozbudową dróg gminnych w m. Nowe Aleksandrowo wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem drogi do użytkowania. Zadanie obejmuje przebudowę z rozbudową ulic w Nowym Aleksandrowie: ul. Słoneczna, ul. Piaskowa, ul. Malinowa, ul. Morelowa, ul. Wiśniowa;
3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dotyczącą zadania Przebudowa z rozbudową dróg gminnych w m. Nowe Aleksandrowo wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem drogi do użytkowania. Zadanie obejmuje przebudowę z rozbudową ulic w Nowym Aleksandrowie: ul. Słoneczna, ul. Piaskowa, ul. Malinowa, ul. Morelowa, ul. Wiśniowa oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
4) Ustawienie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 180 x 120 cm – 1 szt. - wzór tablicy informacyjnej wraz z Logo Polski Ład udostępnione zostało na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego pod linkiem https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia odpowiednio:
2) Załącznik nr 9 do SWZ – PFU - w zakresie II części zamówienia -Przebudowa z rozbudową dróg gminnych w m. Nowe Aleksandrowo wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem drogi do użytkowania. Zadanie obejmuje przebudowę z rozbudową ulic w Nowym Aleksandrowie: ul. Słoneczna, ul. Piaskowa, ul. Malinowa, ul. Morelowa, ul. Wiśniowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 4461193,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach III części zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Rozbudowy drogi gminnej Nr 105471 B ul. Leśna w m. Fasty, gmina Dobrzyniewo Duże, powiat białostocki, woj. podlaskie. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie wymienionych poniżej elementów rozbudowy:
1) wykonaniu robót przygotowawczych z wycinką drzew kolidujących z drogą, usunięcie krzewów i karczy,
2) przebudowie nawierzchni jezdni drogi gminnej,
3) budowie chodników dla pieszych wzdłuż drogi,
4) budowie zjazdów indywidualnych,
5) budowie i przebudowie skrzyżowań,
6) budowie oświetlenia ulicznego,
7) budowie sieci energetycznej,
8) budowie sieci gazowej,
9) budowie sieci wodociągowej,
10) budowie kanalizacji deszczowej,
11) budowie kanalizacji sanitarnej,
12) budowie kanału technologicznego,
13) wykonaniu robót wykończeniowych,
14) Ustawienie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 180 x 120 cm – 1 szt. - wzór tablicy informacyjnej wraz z Logo Polski Ład udostępnione zostało na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego pod linkiem https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604.
a także wykonanie robót budowlanych w zakresie Przebudowy drogi gminnej Nr 139506B – ul. Szkolna w Dobrzyniewie Dużym, gm. Dobrzyniewo Duże. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie wymienionych poniżej elementów rozbudowy:
1) rozbiórka elementów dróg,
2) wycinka drzew i krzewów,
3) wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających
4) ustawienie krawężników,
5) ustawienie obrzeży,
6) wykonanie chodnika,
7) wykonanie zjazdów na posesje i zjazdów gospodarczych,
8) wykonanie poboczy gruntowych,
9) budowa kanalizacji deszczowej,
10) regulacja istniejących studni rewizyjnych kanału sanitarnego do nowej niwelety drogi,
11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
12) Ustawienie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 180 x 120 cm – 1 szt. - wzór tablicy informacyjnej wraz z Logo Polski Ład udostępnione zostało na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego pod linkiem https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604.

Ponadto Zamawiający informuje, iż w przypadku zadania inwestycyjnego dotyczącego Rozbudowy drogi gminnej Nr 105471 B ul. Leśna w m. Fasty, gmina Dobrzyniewo Duże, powiat białostocki, woj. Podlaskie, jest w toku procedury związanej z pozyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na wniosek właściwego zarządcy drogi, jednakże Wykonawca winien mieć na względzie iż przedmiot zamówienia obejmuje również pozyskanie po stronie Wykonawcy wszelkich pozostałych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami niniejszego zadania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia odpowiednio:
1) Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa i STWiOR dotycząca wszystkich branż, Przedmiary, Kosztorysy ofertowe - w zakresie III części zamówienia - Rozbudowa drogi gminnej Nr 105471 B ul. Leśna w m. Fasty, gmina Dobrzyniewo Duże, powiat białostocki, woj. Podlaskie, jak również Przebudowy drogi gminnej Nr 139506B – ul. Szkolna w Dobrzyniewie Dużym, gm. Dobrzyniewo Duże.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 6942506,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2222113,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2621951,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2381961,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794

7.3.3) Ulica: ul. Produkcyjna 102

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-680

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) opracowanie dokumentacji projektowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową - „DROMOBUD” Sp. z o.o., Al. 1000-lecia P.P. 4/310, 15-111 Białystok, Projektant Pan Piotr Dobrzyński,
2) część robót drogowych – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie,
3) branża sanitarna – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie,
4) branża elektryczna – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie,
5) branża teletechniczna – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2381961,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5342341,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7690882,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5342341,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKTON Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662161528

7.3.3) Ulica: Sowlańska 3B/52

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-560

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Wykonanie dokumentacji projektowej – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.
2) Wykonanie robót branży elektrycznej – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.
3) Wykonanie robót branży teletechnicznej – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5342341,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7443675,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10368119,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8228412,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794

7.3.3) Ulica: Produkcyjna 102

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-680

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) część robót drogowych – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.
2) branża sanitarna – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.
3) branża elektryczna – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.
4) branża teletechniczna – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.
5) roboty gazowe – Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8228412,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.