Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00125595/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00134819/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00144182/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00517587/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa specjalistycznej aparatury kontrolno-pomiarowej do sprzętu techniki lotniczej na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 16/23/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261517818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa specjalistycznej aparatury kontrolno-pomiarowej do sprzętu techniki lotniczej na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 16/23/P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2856a56-bcdd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 SPECJALISTYCZNA APARATURA KONTROLNO- POMIAROWA DO SPRZĘTU TECHNIKI LOTNICZEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/23/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406332,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej - Tester indywidualnego wyposażenia pilota;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony niniejszej SWZ oraz:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia;
• Załączniku Nr 5a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 1,3,
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej do techniki lotniczej wskazanej poniżej oraz w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), Opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1a do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 5a/5b do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 287451,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej - Tester lotniczych urządzeń podtrzymujących życie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony niniejszej SWZ oraz:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia;
• Załączniku Nr 5b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 2,4,5.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej do techniki lotniczej wskazanej poniżej oraz w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), Opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1a do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 5a/5b do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 58992,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej - Urządzenie/zestaw pomiarowy podczerwieni;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony niniejszej SWZ oraz:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia;
• Załączniku Nr 5a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 1,3,
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej do techniki lotniczej wskazanej poniżej oraz w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), Opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1a do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 5a/5b do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 85214,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej - Zestaw do napełniania azotem;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony niniejszej SWZ oraz:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia;
• Załączniku Nr 5a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 1,3,
• Załączniku Nr 5b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 2,4,5.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej do techniki lotniczej wskazanej poniżej oraz w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), Opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1a do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 5a/5b do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 35008,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej; - Zestaw narzędzi do noktowizorów;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony niniejszej SWZ oraz:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia;
• Załączniku Nr 5b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 2,4,5.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej do techniki lotniczej wskazanej poniżej oraz w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), Opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1a do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 5a/5b do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 33122,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w związku z art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812, 1933, 2185, z 2023r. poz. 412.) - dalej Pzp tj., o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż progi unijne na: „Dostawa specjalistycznej aparatury kontrolno-pomiarowej do sprzętu techniki lotniczej na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 16/23/P w zakresie zadania nr 1 na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy Pzp., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną w danym zadaniu znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677044,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46564,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53912,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46564,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172011815
7.3.3) Ulica: CHORZELÓW 244
7.3.4) Miejscowość: CHORZELÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 39-331
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46564,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58097,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58097,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58097,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172011815
7.3.3) Ulica: CHORZELÓW 244
7.3.4) Miejscowość: CHORZELÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 39-331
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58097,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29002,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36986,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29002,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172011815
7.3.3) Ulica: CHORZELÓW 244
7.3.4) Miejscowość: CHORZLÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 39-331
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29002,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27458,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31395,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27458,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172011815
7.3.3) Ulica: CHORZELÓW 244
7.3.4) Miejscowość: CHORZELÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 39-331
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27458,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Wykonywanie usługi monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie w 2025 roku" SPRAWA 67/24/P
- Dostawa urządzeń do wykonania stanowiska laboratoryjnego do badania układów elektroenergetycznych statków powietrznych i naziemnej infrastruktury obsługi technicznej
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z oczyszczalni ścieków w 2025 roku
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Doposażenie kamery RIO o pakiet akwizycji in situ wraz z dostawą dodatkowych elementów i aktualizacją oprogramowania, dla potrzeb Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
- Wykonanie, dostawa i montaż następujących układów tworzących jedno stanowisko: ciśnieniowe stanowisko doświadczalne, chłodnica spalin oraz zestaw podgrzewaczy gazu dla Politechniki Poznańskiej
- Dostawa chromatografów do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Dostawa biodrukarki 3-głowicowej dla Instytutu Mikroelektroniki i Optoelektroniki Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Zakup i dostarczenie: miernika wielogazowego do określenia stężeń gazów w budynkach inwentarskich
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.