Ogłoszenie z dnia 2025-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00033128/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji i przeprowadzenia terapii specjalistycznych dla uczestników projektu „Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRANIEWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Jolanta Janulewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170768232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcprbraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprbraniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28b41655-68d6-4ec8-85a6-77314d5e98551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji i przeprowadzenia terapii specjalistycznych dla uczestników projektu „Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28b41655-68d6-4ec8-85a6-77314d5e9855
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025315/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi organizacji zajęć terapeutycznych dla dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM)2021-2027 Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+ Działanie 9.9: System pieczy zastępczej Cel szczegółowy l: Wspieranie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osób najbardziej potrzebujących i dzieci.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia terapii specjalistycznych dla dzieci w pieczy zastępczej, w wieku do 13 roku życia. Zamawiający kieruje dziecko na specjalistyczną terapię, której podstawowy zakres będzie określony w diagnozie sporządzonej przez Zamawiającego dla każdego z podopiecznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301456,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301456,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM REHABILITACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 540299156
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167475,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Modernizacja murów Amfiteatru Miejskiego w Braniewie
- Rekonstrukcja stolarki okiennej w zabytkowym budynku dawnego Kolegium Jezuickiego w Braniewie - etap II (I piętro)
- Budowa zbiornika wraz z układem pilotowym do oczyszczania ścieków z płukania filtrów w Miejskim Ośrodku Sportu "Zatoka" w Braniewie.
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.