Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00117196/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7338701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi drukowania i powiązane2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef1533d5-b803-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016370/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi autorskie, drukowania i powiązane - promocja EFS (biuletyn informacyjny)
1.3.12 Usługi drukowania i powiązane - promocja EFS (gazetka informacyjna)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-02/23-USL/01, ZP-03/23-USL/02
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55238,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dla Części I zamówienia opracowanie merytoryczne, graficzne, korekta tekstów, skład, łamanie i przygotowanie do druku, druk, dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnością, dostawa do siedziby Zamawiającego i rozsyłka biuletynu (jedno wydanie) przedstawiającego tematy związane przede wszystkim z nowym programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (Priorytet 7), uruchamianymi naborami wniosków i nowymi wytycznymi, a także nawiązującego do dobrych praktyk z obszaru włączenia społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w nakładzie : 2.000 sztuk.2. KOD CPV:
92.31.22.10-6 (usługi świadczone przez autorów),
79.96.00.00-1 (usługi fotograficzne i pomocnicze)
79.80.00.00 – 2 (usługi drukowania i powiązane)
79.82.40.00-6 (usługi drukowania i dystrybucji)
79.82.11.00-6 (usługi korektorskie)
79.82.25.00-7 (usługi projektów graficznych)
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający, na podstawie art. 95 p.z.p., wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia tj. w szczególności przygotowanie do druku, obsługa specjalistycznych maszyn i urządzeń drukarskich w zależności od techniki druku, nadzorowanie lub wykonywanie innych czynności w procesie drukowania (np. drukarz, operator urządzeń introligatorskich/cyfrowych) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie, by osoby wykonujące wskazane czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalane na podstawie odrębnych przepisów.
6. W odniesieniu do Części I zamówienia Zamawiający wymaga dostosowania przedmiotu usługi dla osób z niepełnosprawnością tj.
a) przygotowanie streszczenia najważniejszych zagadnień zawartych w biuletynie (ok. 3 stron A4);
b) przetłumaczeniu treści streszczenia na język migowy;
c) przygotowaniu treści streszczenia w języku uproszczonym;
d) przygotowanie pliku zgodnego ze standardem WCAG 2.1 (dotyczy całego folderu).
7. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla Części II zamówienia są opracowanie merytoryczne, graficzne, korekta tekstów, skład, łamanie i przygotowanie do druku, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego gazetki tematycznej (jedno wydanie) promującej efekty Osi VIII i IX Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz informującej o nowym programie regionalnym Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w zakresie zatrudnienia i włączenia społecznego w nakładzie 10.000 sztuk.2. KOD CPV:
92.31.22.10-6 (usługi świadczone przez autorów),
79.96.00.00-1 (usługi fotograficzne i pomocnicze)
79.80.00.00 – 2 (usługi drukowania i powiązane)
79.82.40.00-6 (usługi drukowania i dystrybucji)
79.82.11.00-6 (usługi korektorskie)
79.82.25.00-7 (usługi projektów graficznych)
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający, na podstawie art. 95 p.z.p., wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia tj. w szczególności przygotowanie do druku, obsługa specjalistycznych maszyn i urządzeń drukarskich w zależności od techniki druku, nadzorowanie lub wykonywanie innych czynności w procesie drukowania (np. drukarz, operator urządzeń introligatorskich/cyfrowych) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie, by osoby wykonujące wskazane czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalane na podstawie odrębnych przepisów.
6. W odniesieniu do Części II zamówienia Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 100 p.z.p.
8. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji
4.5.5.) Wartość części: 15238,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo KA Joanna Tomczyk-Lidochowska i Wspólnicy S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452264367
7.3.3) Ulica: Opolska 23C
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Drukarnia "MIKOPOL" Dariusz Mikolasek, ul. Nałkowskiej 51, 41-922 Radzionków - wydruk
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO KA JOANNA TOMCZYK-LIDOCHOWSKA I WSPÓLNICY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO KA JOANNA TOMCZYK-LIDOCHOWSKA I WSPÓLNICY S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17388,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17388,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17388,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo KA Joanna Tomczyk-Lidochowska i Wspólnicy S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64522664367
7.3.3) Ulica: Opolska 23C
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Drukarnia "MIKOPOL" Dariusz Mikolasek, ul. Nałkowskiej 51, 41-922 Radzionków - wydruk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17388,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Sukcesywne usługi druku dla Nowohuckiego Centrum Kultury w 2025 roku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.