Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00113076/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja oraz modernizacja budynków sal gimnastycznych przy placówkach oświatowych Powiatu Oławskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starostwo.olawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.olawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja oraz modernizacja budynków sal gimnastycznych przy placówkach oświatowych Powiatu Oławskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af479cad-b73c-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079785/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja oraz modernizacja budynków sal gimnastycznych przy placówkach oświatowych Powiatu Oławskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja oraz modernizacja budynków sal gimnastycznych przy placówkach
oświatowych Powiatu Oławskiego. Roboty budowlane obejmować będą swoim zakresem dwa obiekty:
1.1. budynek sali gimnastycznej przy ZS nr 2 im. Zjednoczonej Europy w Oławie,
1.2. budynek sali gimnastycznej przy ZS im. Jana Kasprowicza w Jelczu-Laskowicach.
Ad. 1.1.
Zakres prac dot. budynku sali gimnastycznej przy ZS nr 2 w Oławie obejmować będzie:
- termomodernizację budynku sali gimnastycznej,
- dobudowę części przeznaczonej na cele dydaktyczne wraz z dźwigiem osobowym,
- dostosowanie budynku sali do przepisów p.poż.,
- modernizację sanitariatów,
- modernizację instalacji sanitarnej, elektrycznej, kanalizacyjnej, deszczowej, c.o., odgromowej, wodno-kanalizacyjnej,
- wycinkę drzew i krzewów
a) doprowadzenie budynku do właściwego stanu technicznego zrealizowane zostanie poprzez: ocieplenie budynku, remont
elewacji, przebudowę układu
i częściową zmianę funkcji pomieszczeń, remont wnętrza budynku (remont posadzek, ścian, sufitów), wymiana stolarki
okiennej, przebudowa instalacji wodno – kanalizacyjnej, przebudowa instalacji c.o., przebudowa instalacji elektrycznych,
przebudowa kanalizacji deszczowej, remont instalacji odgromowej itp.
b) w zakresie zamówienia jest również uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń wymaganych do użytkowania obiektu,
c) inwestor jest w posiadaniu projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych na potrzeby realizowanej inwestycji
opracowanych w 2022 r. przez Pracownię Architektoniczną arch. Emilia Rodzińska, ul. Murowana 13/2, 51-503 Wrocław
d) inwestor posiada prawomocną decyzję pozwolenia na budowę,
e) szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia, Projekt budowlany, projekty wykonawcze,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót.
Ad. 1.2.
Zakres prac dot. budynku sali gimnastycznej przy ZS im Jana Kasprowicza w Jelczu-Laskowicach obejmować będzie:
- dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej,
- naprawę pokrycia dachowego sali gimnastycznej,
- modernizację instalacji elektrycznej
a) w zakresie zamówienia jest również uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń wymaganych do użytkowania obiektu.
b) inwestor jest w posiadaniu projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych na potrzeby realizowanej inwestycji
opracowanych w 2021 r. przez Dolnośląską Agencję Energii i Środowiska s.c. Agnieszka Cena-Soroko, Jerzy Żurawski,
ul. Pełczyńska 11, 50-180 Wrocław.
c) szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia, Projekt budowlany, projekty wykonawcze,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót.
W wypadku wystąpienia różnych rozwiązań technologicznych, materiałowych, itp., pomiędzy projektem budowlanym, a
projektem wykonawczym należy przyjąć rozwiązania wskazane w projekcie budowlanym.
Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub
szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to Wykonawca
może zaoferować przedmioty równoważne o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Wykazanie
równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Produkt równoważny to produkt, który nie jest
identyczny, tożsamy
z produktem referencyjnym dla którego wskazano znak towarowy, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone
do produktu referencyjnego cechy, parametry, właściwości takie jak np. wydajność, parametry techniczne (wielkość,
rozmiar, waga, itp.), rodzaj materiału z jakiego został wykonany, odporność na działanie czynników zewnętrznych,
funkcjonalność lub inne cechy użytkowe, wygląd, barwa, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8880969,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10986000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8880969,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWAL-GĄSKA KRZYSZTOF, Przedsiębiorstwo REM-BUD K. Kowal-Gąska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131712248
7.3.4) Miejscowość: Nosówka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWAL-GĄSKA KRZYSZTOF, Przedsiębiorstwo REM-BUD K. Kowal-Gąska
jakie przetargi wygrała firma
KOWAL-GĄSKA KRZYSZTOF, Przedsiębiorstwo REM-BUD K. Kowal-Gąska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8880969,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku od ul. Żeromskiego do skrzyżowania ul. Rybackiej i Siedleckiej w Oławie
- Przebudowa sieci wodociągowej w Bystrzycy
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa centrum przesiadkowego przy nowym przystanku kolejowym Oława Zachodnia"
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Oleśnicy Małej w gminie Oława
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1574D, ulica Oławska w miejscowości Jaczkowice, km 0+000 - 0+874
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.