eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzymów"Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Krzymowie oraz w jednostkach podległych"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Krzymowie oraz w jednostkach podległych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYMÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 2

1.5.2.) Miejscowość: Krzymów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-513

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@krzymow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Krzymowie oraz w jednostkach podległych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-500c3507-3ad6-401e-8e41-1f762e86dd30

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022609/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Krzymowie oraz jednostkach podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124591

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń i systemów w ramach „Poprawy cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Krzymowie oraz w jednostkach podległych”, Program - Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Oś Priorytetowa - II Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie - 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2. Zakres zadania obejmuje: Poprawę cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy
w Krzymowie oraz w jednostkach podległych: szkole podstawowej w Krzymowie, Brzeźnie, Szczepidle i Paprotni, poprzez zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji i danych, wzmocnienie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemach informacyjnych Urzędu Gminy oraz jednostek podległych.
3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń i systemów w ramach „Poprawy cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Krzymowie oraz w jednostkach podległych”
1) Serwer dla Urzędu Gminy - 2 szt.
2) Serwer dla Szkół Podstawowych – 8 szt.
3) Serwer plików – 5 szt.
4) UPS RACK do serwerów UG i SP – 10 szt.
5) Switch 24 portowy – 1 szt.
6) Switch 48 portowy – 4 szt.
7) Firewall dla Urzędu Gminy – 1 szt.
8) Firewall dla Szkół Podstawowych – 4 szt.
9) Oprogramowanie do serwerów – 150 szt.
4. Szczegółowy opis, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu zamówienia (dalej OPZ):
a) Dla pozycji 1 do 6 i 9 - załącznik Nr 8 do SWZ.
b) Dla pozycji 7 - załącznik Nr 9 do SWZ.
c) Dla pozycji 8 - załącznik Nr 10 do SWZ.
5. Parametry i wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia określone w opisie przedmiotu zamówienia jako „wymagane” są bezwzględnie konieczne w oferowanej konfiguracji urządzeń. Niespełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek z opisanych parametrów i określonych wymogów spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492133,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665691,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492133,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL IT SOLUTIONS SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862348092

7.3.3) Ulica: ul. Świętojańska 45/6,

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-391

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492133,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.