Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00166405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach typu Big Bag''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 28
1.5.2.) Miejscowość: Lipka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672665041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipka.pnet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalipka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.gminalipka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach typu Big Bag''2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f450d34f-d6a8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047079/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach typu Big Bag''
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.UFR.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Lipka.
2. Zakres rzeczowy zamówienia:
a) Ustalenie z zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów pochodzących z działalności rolniczej, z wyznaczonych miejsc. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram odbioru odpadów będących przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania zamówienia. Wykonawca sporządzi i uzgodni z Zamawiającym harmonogram odbioru odpadów zgodnie z następującymi wytycznymi - w harmonogramach muszą być wskazane konkretne terminy odbioru odpadów w cyklach, np. "od dnia 1 czerwca 2022 roku do dnia 14 czerwca 2022 roku, w godzinach od 8:00 do 15:00".
b) Odbiór, odpowiednie zapakowanie i ważenie odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag.
c) Spisywanie z każdym przekazującym odpady rolnikiem protokołu odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag w minimum 2 egzemplarzach – jeden dla rolnika, drugi dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do „Opisu przedmiotu zamówienia”.
d) Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z ww. odpadów.
e) Transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
f) Rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia na podstawie karty przekazania odpadu.
g) Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 699), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz. 819).
h) Przekazywanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu umowy, a w szczególności:
- oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart ewidencji odpadów wygenerowanych z systemu BDO, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady, potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie odpadów, wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
- oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart ewidencji odpadów wygenerowanych z systemu BDO, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady, potwierdzających przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwiania, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
i) Przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu wykonywania usług:
- sprawozdania zawierającego:
• adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady,
• wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag.
- oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach oraz przepisów technicznych i sanitarnych.
3. Rodzaje odpadów odbieranych, transportowanych i zagospodarowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz.1923) i przedstawiono je poniżej:
Kod odpadu Rodzaj odpadu:
02 01 04 Odpady z tworzyw sztucznych
15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych
4. Dane niezbędne do obliczenia wartości zamówienia:
Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi w ramach zamówienia to odpady w łącznej ilości nieprzekraczającej 380 Mg. Na dzień głoszenia przetargu szacunkowa ilość odpadów wynosi:
• folia rolnicza czarna 116 145 kg
• folia inna niż czarna ( w tym biała) 84 370 kg
• siatka do owijania balotów 54 690 kg
• sznurek rolniczy 21 595 kg
• opakowania po nawozach 56 965 kg
• opakowania typu Big-Bag 46 235 kg
Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie na skutek dokonanego rzeczywistego pomiaru podczas realizacji zadania.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczej, folii po balotach sianokiszonek, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu.
Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
a) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady oraz nr telefonu;
b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczej, folii po balotach sianokiszonek, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag;
c) datę odbioru;
d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- folię rolniczą, folii po balotach sianokiszonek, siatkę i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag; Ważenia wszystkich odebranych odpadów od przekazującego na legalizowanej wadze.
e) podpis właściciela/ użytkownika;
f) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji;
g) pieczęć firmową wykonawcy;
Wzór protokołu stanowi załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert złożonych w postępowaniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Miłosław w 2025 roku
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2025
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów
- Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali użytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostojących usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.