Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00150552/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kombajnistów 76
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 323636006
1.5.8.) Numer faksu: 323636002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rprsosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3d65076-926f-4007-a98d-f715bd0c430d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa leków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d65076-926f-4007-a98d-f715bd0c430d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028960/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 561542,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części:
1) ZADANIE nr 1 - Różne produkty lecznicze
2) ZADANIE nr 2 - Różne produkty lecznicze
Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub na części, gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie według podziału jak powyżej. Zamawiający nie ogranicza liczby Zadań, które może udzielić jednemu Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu leczniczego innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert, a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
5. Miejsce dostawy:
Wykaz Stacji Pogotowia Ratunkowego
Miejsca, do których odbywają się dostawy zwykłe i w trybie pilnym „na ratunek”.
1) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
Sosnowiec, ul. Kombajnistów 76
2) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Będzinie
Będzin, ul. Kościuszki 72
3) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Górniczej
Dąbrowa Górnicza, ul. Łącząca 24
4) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Jaworznie
Jaworzno, ul. Chełmońskiego 28
5) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Zawierciu
Zawiercie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 93
Miejsca, do których może zachodzić potrzeba dostarczenia artykułów medycznych w trybie pilnym „na ratunek”, a nie w trybie zwykłym.
1) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Czeladzi Czeladź, ul. Wojkowicka 2
2) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Siewierzu Siewierz, ul. Warszawska 8a
3) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Mierzęcicach Mierzęcice, ul. Kolejowa 4
4) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Szczekocinach Szczekociny, ul. Jana Pawła II 6
5) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Kroczycach Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 33
6) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Pilicy
Pilica, ul. Senatorska 3
7) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Sławkowie Sławków, ul. 23-stycznia 25
8) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Sosnowcu, Kazimierz Górniczy Sosnowiec, ul. Ogrodowa 1
9) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Dąbrowie Górniczej Ząbkowicach
Dąbrowa Górnicza, Aleja Zwycięstwa 29
10) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Sosnowcu Milowicach
Sosnowiec, ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 14C
6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV:
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze
Płyny dożylne
Produkty farmaceutyczne
7. Wymaga się, aby dostarczone produkty lecznicze miały kody EAN zgodne z umową (kodem określonym w formularzu cenowym).
8. W dniu dostawy produkty lecznicze muszą posiadać co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
9. Wykonawca powinien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie, tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (tj.: Dz. U z 2022 r., poz. 1287).
10. Wykonawca powinien niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
11. Przedmiot umowy w czasie trwania umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 30% łącznej wartości brutto przedmiotu umowy.
12. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie którego Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości produktów nie większej niż o 20% wartości brutto zamówienia podstawowego na zasadach określonych w projekcie umowy.
13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 3 dni od chwili złożenia zamówienia, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
14. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w trybie „na cito” w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Uwaga:
W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy rozumieć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zgodnie z postanowieniem art. 99 ust. 5 PZP zastosowanie produktów lub rozwiązań równoważnych.
16. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz do podania firmy (nazwy) podwykonawców, o ile są mu wiadome na tym etapie – Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 548945,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części:
1) ZADANIE nr 1 - Różne produkty lecznicze
2) ZADANIE nr 2 - Różne produkty lecznicze
Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub na części, gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie według podziału jak powyżej. Zamawiający nie ogranicza liczby Zadań, które może udzielić jednemu Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu leczniczego innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i oceny ofert, a także w trakcie trwania umowy o przedłożenie kart charakterystyki zaoferowanych produktów.
5. Miejsce dostawy:
Wykaz Stacji Pogotowia Ratunkowego
Miejsca, do których odbywają się dostawy zwykłe i w trybie pilnym „na ratunek”.
1) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
Sosnowiec, ul. Kombajnistów 76
2) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Będzinie
Będzin, ul. Kościuszki 72
3) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Górniczej
Dąbrowa Górnicza, ul. Łącząca 24
4) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Jaworznie
Jaworzno, ul. Chełmońskiego 28
5) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Zawierciu
Zawiercie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 93
Miejsca, do których może zachodzić potrzeba dostarczenia artykułów medycznych w trybie pilnym „na ratunek”, a nie w trybie zwykłym.
1) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Czeladzi Czeladź, ul. Wojkowicka 2
2) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Siewierzu Siewierz, ul. Warszawska 8a
3) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Mierzęcicach Mierzęcice, ul. Kolejowa 4
4) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Szczekocinach Szczekociny, ul. Jana Pawła II 6
5) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Kroczycach Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 33
6) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Pilicy
Pilica, ul. Senatorska 3
7) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Sławkowie Sławków, ul. 23-stycznia 25
8) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Sosnowcu, Kazimierz Górniczy Sosnowiec, ul. Ogrodowa 1
9) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Dąbrowie Górniczej Ząbkowicach
Dąbrowa Górnicza, Aleja Zwycięstwa 29
10) Miejsce Stacjonowania Zespołu Ratownictwa Medycznego w Sosnowcu Milowicach
Sosnowiec, ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 14C
6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV:
33690000-3
33692500-2
33600000-6
Różne produkty lecznicze
Płyny dożylne
Produkty farmaceutyczne
7. Wymaga się, aby dostarczone produkty lecznicze miały kody EAN zgodne z umową (kodem określonym w formularzu cenowym).
8. W dniu dostawy produkty lecznicze muszą posiadać co najmniej 12-miesięczny termin ważności.
9. Wykonawca powinien zapewnić dostawy gwarantujące bezpieczeństwo w transporcie, tj. zapewnić dostawy zgodnie z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (tj.: Dz. U z 2022 r., poz. 1287).
10. Wykonawca powinien niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu komunikaty GIF o wstrzymaniu bądź wycofaniu leku z obrotu w kraju będących przedmiotem umowy.
11. Przedmiot umowy w czasie trwania umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu nie przekroczy 30% łącznej wartości brutto przedmiotu umowy.
12. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie którego Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości produktów nie większej niż o 20% wartości brutto zamówienia podstawowego na zasadach określonych w projekcie umowy.
13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 3 dni od chwili złożenia zamówienia, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
14. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w trybie „na cito” w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Uwaga:
W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy rozumieć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zgodnie z postanowieniem art. 99 ust. 5 PZP zastosowanie produktów lub rozwiązań równoważnych.
16. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz do podania firmy (nazwy) podwykonawców, o ile są mu wiadome na tym etapie – Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 12597,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685721,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685721,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685721,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6340125442
7.3.3) Ulica: GENERAŁA KAZIMIERZA PUŁASKIEGO 9
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685721,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14462,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14462,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14462,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6340125442
7.3.3) Ulica: GENERAŁA KAZIMIERZA PUŁASKIEGO 9
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14462,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Porębie przy ul. Wojska Polskiego 8a i 8b.
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- "Budowa windy zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu przy Placu Medyków 1"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywna dostawa leków dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.