Og³oszenie z dnia 2022-05-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00314171/01 - Wynik z dnia 2022-08-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug odbioru i wywozu nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug odbioru i wywozu nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5875511c-dcd9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00178494
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019525/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.15 ¦wiadczenie us³ug odbioru i wywozu nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (zwanej dalej: Platform±; Systemem) pod adresem: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/, na której udostêpniane bêd± dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem.
2) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy:
a) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Z³ó¿ ofertê” w trakcie etapu sk³adania ofert/wniosków.
b) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez wykonawcê po z³o¿eniu ofert (np. na wezwanie zamawiaj±cego), sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
c) Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
Za datê wp³ywu przyjmuje siê datê ich wczytania do Systemu.
4) Poni¿ej zosta³a okre¶lona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” nale¿y wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu.
c) po wype³nieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informuj±cego, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).
d) w zak³adce „Za³±czniki organizatora” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
5) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
b) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta,
c) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
6) Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10MB.
7) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, dalej „Pzp” informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie,
ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych s± nastêpuj±ce: m³. asp. Robert Pasiut, email: iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl, adres do korespondencji: ul. Mogilska 109 31-571 Kraków
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Podstawê prawn± udostêpnienia w szczególno¶ci stanowi art. 18 ust. 6 Pzp, z zastrze¿eniem wynikaj±cym z tre¶ci art. 18 ust.5, oraz art. 74 Pzp, a tak¿e regulacje okre¶lone w ustawie z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jedynie przez okres niezbêdny do realizacji celów, dla których zosta³y zgromadzone - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego - , a tak¿e dla celów archiwizacyjnych przez okres nie d³u¿szy ni¿ wskazany w odno¶nych przepisach prawa krajowego oraz przepisach dotycz±cych dzia³alno¶ci archiwalnej jednostek Policji;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym ¿±danie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres Warszawa 00-193, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Administrator o¶wiadcza jednocze¶nie, ¿e stosuje ¶rodki techniczne i organizacyjne zapewniaj±ce ochronê danych osobowych zabranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy ich zabezpieczenie przed bezprawnym rozpowszechnianiem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.51.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug odbioru i wywozu nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego (KP S³omniki, KP ¦wi±tniki Górne)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Us³ugi zbierania ¶mieci
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513200-8 - Us³ugi wywozu sta³ych odpadów miejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryterium oceny i wyboru oferty (dla ka¿dego zadania)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug odbioru i wywozu nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego (KP Czarny Dunajec, KP Jab³onka)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Us³ugi zbierania ¶mieci
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513200-8 - Us³ugi wywozu sta³ych odpadów miejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryterium oceny i wyboru oferty (dla ka¿dego zadania)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± aktualnym wpisem do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci prowadzonego przez wójta/burmistrza gminy (w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach oraz wpis do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ze szczególnym uwzglêdnieniem zezwolenia na transport.2. Wykonawca musi mieæ podpisan± umow± z instalacj± komunaln± do której przekazywaæ bêdzie odpady stanowi±ce przedmiot zamówienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, w postaci:
a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1 - 6 oraz art. 109. Ustawy Pzp - Zamawiaj±cy prze¶le wzór dokumentu wraz z wezwaniem.
b) kopia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci prowadzonego przez wójta/burmistrza gminy (w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach – podpisana elektronicznie;
c) kopiê wa¿nego wpisu do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach o odpadach, ze szczególnym uwzglêdnieniem zezwolenia na transport – podpisan± elektronicznie.
d) kopia umowy z instalacj± komunaln±, do której Wykonawca przekazywaæ bêdzie odpady stanowi±ce przedmiot zamówienia zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 Ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, w postaci:
a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1 - 6 oraz art. 109. Ustawy Pzp - Zamawiaj±cy prze¶le wzór dokumentu wraz z wezwaniem.
b) kopia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci prowadzonego przez wójta/burmistrza gminy (w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach – podpisana elektronicznie;
c) kopiê wa¿nego wpisu do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach o odpadach, ze szczególnym uwzglêdnieniem zezwolenia na transport – podpisan± elektronicznie.
d) kopia umowy z instalacj± komunaln±, do której Wykonawca przekazywaæ bêdzie odpady stanowi±ce przedmiot zamówienia zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 Ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2.1.a) SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
5) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6) Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu, poniewa¿ jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne.
7) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
8) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
9) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonane za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy, tylko w przypadkach okre¶lonych w dziale IV ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian okre¶lonych w art. 455 Pzp.
3. Zamawiaj±cy, dla zapewnienia prawid³owej realizacji zadania, dopuszcza mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartych w niniejszej umowie. W szczególno¶ci zmiany mog± dotyczyæ zmiany miejsca ¶wiadczenia us³ug, ustalonego wynagrodzenia, harmonogramu/terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji gdy:
1) nast±pi³a podwy¿ka op³at za umieszczanie odpadów na sk³adowisku, których wysoko¶æ jest ustalana odgórnie stosownym Obwieszczeniem Ministra ¦rodowiska lub Uchwa³y danego Samorz±du Terytorialnego w sprawie wysoko¶ci stawek op³at za korzystanie ze ¶rodowiska. Wzrost cen nie mo¿e byæ wiêkszy ni¿ wzrost stawki za dan± us³ugê w ww. aktach prawnych,
2) nast±pi³a zmiana lokalizacji jednostki organizacyjnej Policji w obrêbie tej samej miejscowo¶ci - umowa uwzglêdnia zmianê w zakresie adresu jednostki, a Wykonawca bêdzie zobowi±zany ¶wiadczyæ us³ugi na warunkach okre¶lonych w umowie,
3) nast±pi³a zmiana bêd±ca nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie us³ug (np. likwidacja obiektu)
4) wyst±pi³o zdarzenie niezale¿ne od stron umowy lub w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy, w tym terminu wykonania. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej.
5) nast±pi³a, wywieraj±ca bezpo¶redni wp³yw na dalsze wykonywanie umowy, zmiana obowi±zuj±cego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporz±dzenia) b±d¼ przepisów wewnêtrznych, obowi±zuj±cych w Policji (zarz±dzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSW).
c.d. w dziale SEKCJA IX - POZOSTA£E INFORMACJE
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
4. Strony przewiduj± równie¿ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany:1) Stawki podatku od towarów i us³ug,
2) Wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) Zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
4) Zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
5. Zastrze¿enie, o którym mowa w ust. 3 pkt 4 nie wy³±cza uprawnienia do odst±pienia od umowy z powodu okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy.
6. Strony w czasie realizacji niniejszej umowy dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci maksymalnego wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany (wzrost lub obni¿enie) ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy, wzglêdem ceny lub kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie. Strony mog± wnioskowaæ o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
1) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy po up³ywie 12 miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia umowy, oraz nie czê¶ciej ni¿ po up³ywie kolejnych 12 miesiêcy od dnia zawarcia aneksu zmieniaj±cego wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy; oraz
2) gdy zmiana ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy bêdzie wy¿sza o co najmniej 1% od wysoko¶ci ¶redniorocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em, og³aszanego w komunikacie Prezesa GUS.
Warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie wykazanie przez dan± Stronê umowy, ¿e zmiana ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy, mia³a faktyczny wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy. Zmiana bêdzie liczona wy³±cznie w stosunku do zakresu pozostaj±cego do wykonania. £±czna maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e wynie¶æ 5% maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
7. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek
do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiaj±cy powy¿ej przewidzia³ katalog zmian, na które mo¿e wyraziæ zgodê, powy¿sze nie stanowi jednak zobowi±zania
do wyra¿enia takiej zgody.
8. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 i 4 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Ksiêcia Józefa po stronie pó³nocnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielañskie Ska³y" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych dla Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materia³ów Budowlanych
- Wy³onienie Wykonawcy us³ug projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przysz³y park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Cha³ubiñskiego do ul. Podmok³ej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa k³adki pieszej na przepust w ci±gu ¶cie¿ki parkowej na M³ynówce Królewskiej w Parku M³ynówka Królewska w Krakowie",
- Przegl±dy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i s³abopr±dowych w budynku Zespo³u Szkó³ Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w budynkach oraz terenach przyleg³ych do nieruchomo¶ci Gdañskiej Infrastruktury Spo³ecznej Sp. z o.o."
- Wykonywanie us³ug w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych ni¿ wyroby tytoniowe na potrzeby IAS w Lublinie oraz podleg³ych jej jednostek organizacyjnych
- ,,ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD W£A¦CIENIELI NIERUCHOMO¦CI Z TERENU GMINY PERZÓW"
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemys³owych niebezpiecznych i innych ni¿ niebezpieczne oraz dzier¿awy kontenerów.
- Us³uga odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.