Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105913/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja leśniczówki Sikorzyno z przebudową oraz budowa zbiornika na wody deszczowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kartuzy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadleśniczego Sobiesława Mościckiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kartuzy@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamowienia_publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja leśniczówki Sikorzyno z przebudową oraz budowa zbiornika na wody deszczowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e4a468e-a43d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105913/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy leśniczówki Sikorzyno oraz budowę zbiornika na wody opadowe zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
* demontaż okien i ich wymiana na nowe z nawiewnikami higrosterowalnymi,
* demontaż okna i wyjścia balkonowego i ich wymiana na nowe z nawiewnikami higrosterowalnymi,
* demontaż drzwi zewnętrznych prowadzących na podest klatki schodowej i ich wymiana na drzwi drewniane,
* wymiana parapetów wewnętrznych z naprawą ościeży,
* prace malarskie,
* demontaż drzwi w holu oraz ściany działowej, nowe drzwi do WC oraz do biura, powiększenie WC,
* demontaż podsufitki na skosach poddasza i warstwy ocieplenia a następnie montaż wełny mineralnej grubości 20 cm między krokwiami i elementów wykończenia skosów,
* demontaż podsufitki sufitu podwieszanego nad poddaszem i warstwy ocieplenia a następnie wymiana wełny mineralnej grubości 20 cm i montaż elementów wykończenia sufitu,
* modernizacja wewnętrznych instalacji w WC,
*instalacja dzwonka na elewacji dla niepełnosprawnych,
* założenie dodatkowej warstwy izolacji termicznej grubości 12 cm styroduru,
* ponowne otynkowanie ścian zewnętrznych piwnicy,
* wymiana parapetów,
* prace malarskie,
* założenie spodu we wnęce przy wejściu do pomieszczeń kancelarii dodatkowej warstwy izolacji termicznej stropu grubości 20 cm styrodur, następnie ponowne otynkowanie tego fragmentu stropu,
* demontaż rynien i rur spustowych, założenie nowego opierzenia oraz nowych rynien i rur spustowych,
* wymiana balustrady schodów oraz tarasów,
* montaż zbiornika na wody deszczowe z instalacją deszczową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381619,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383089,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381619,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INAMAR" Grażyna Bajonczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911001716
7.3.3) Ulica: Jesienna 11
7.3.4) Miejscowość: Łubiana
7.3.5) Kod pocztowy: 83-407
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381619,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Kompleksowe świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych do hematologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Świadczenie usług doradczych związanych z pozyskaniem dofinansowania ze środków KPO na cyfryzację szpitali na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Przebudowa budynku gospodarczego przy leśniczówce Wisławka
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów i napraw placów zabaw i siłowni plenerowych będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Przebudowa budynku Oddz. PAN we Wrocławiu przy ul. Podwale 75 w zakresie dostosowania do przepisów ppoż. wraz z przebudową inst. elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej i pomieszczeń wewnętrznych
- Roboty budowlane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2025 roku oraz badania naukowe"
- Przebudowa (modernizacja) zasobu mieszkaniowego Gminy Piekarach Śląskie - III części
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.