eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaZakup infrastruktury sprzętowej w ramach projektu "Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły - E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/200699/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c37de097-2401-4870-ac4e-79fbee376397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038016/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup infrastruktury sprzętowej w ramach projektu "Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego:
a) 12 zestawów komputerowych PC (stacje robocze graficzne),
b) 14 monitorów komputerowych,
c) 4 tabletów,
d) 1 plotera CAD,
e) 12 dysków do archiwizacji danych.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymagań zamawiającego zawiera zał. nr 7 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ).
3. Zamawiający wymaga dla każdego asortymentu sprzętu komputerowego wyspecyfikowanego w OPZ, aby Wykonawca dostarczył sprzęt o identycznej specyfikacji technicznej, wyprodukowany przez tego samego producenta oraz posiadający jednakowe oznaczenie modelu.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia oraz wszystkie użyte do jego budowy komponenty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
5. Odpowiedzialność za dostawę przedmiotu umowy i wszelkie ryzyko z nią związane do miejsca jego przeznaczenia ponosi wykonawca. Koszt dostawy przedmiotu umowy do siedziby zamawiającego pokrywa wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30213200-7 - Komputer tablet

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232140-7 - Plotery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284588,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284588,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284588,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”GAMATRONIC” Zbigniew Dec, Władysław Czarnecki Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570791164

7.3.3) Ulica: Łączna 51

7.3.4) Miejscowość: Pila

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284588,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pt. „Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – E-Urząd i rozbudowa Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej miasta Piły” nr FEWP.01.04-IZ.00-0013/24-00 z dnia 31 stycznia 2025 r. w ramach: Priorytetu 01 „Fundusze europejskie dla wielkopolskiej gospodarki” Działania 01.04 „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w ramach ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.