eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MOŚCICKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851664020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-101

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 883302966

1.5.8.) Numer faksu: 146880511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as@mcm.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-307a215b-dcf2-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085685/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWĘ PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO 3/P/MCM/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 754628

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 754628

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak

3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 754628

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o..
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@mcm.net.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
1) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/P/MCM/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 401201,30 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 355219,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywienia dojelitowego i pozajelitowego dla Oddziału Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie;

Pakiet I żywienie dojelitowe
L.p. Nazwa produktu J.m. Ilość
1 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, standardowa, zawierająca białko, tłuszcze i kwasy tłuszczowe, normo-kaloryczna 1 kcal na ml o objętości 500 ml. Szt. 350
2 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, standardowa, zawierająca białko, tłuszcze i kwasy tłuszczowe, normo-kaloryczna 1 kcal na ml o objętości 1000 ml. Szt. 2000
3 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, standardowa, o wysokiej zawartości błonnika ok 1,5 g na 100 ml o obję-tości 1000ml. Szt. 350
4 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, bogatobiał-kowa zawartość białka powyżej 7,0 g/100ml, wysokoka-loryczna, o objętości 1000 ml. Szt. 1000
5 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, oligopeptydo-wa, o niskiej zawartości tłuszczu, zawierająca również kwasy tłuszczowe, normokaloryczna o objętości 1000 ml Szt. 250
6 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, przeznaczona dla pacjentów chorych na cukrzycę, o niskiej zawartości węglowodanów, normokaloryczna o objętości 1000 ml. Szt. 2200
7 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, przeznaczona dla pacjentów chorych na cukrzycę, o niskiej zawartości węglowodanów, bogatobiałkowa, bogatookaloryczna 1,5 kcal/ml o objętości 500 ml Szt. 400
8 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, normokalo-ryczna, bogatoresztkowa. Wartość kaloryczna nie mniej niż 1100 i nie więcej niż 1500 kcal zawarte w jednym opakowaniu. Szt. 3500
9 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, normokalo-ryczna. Wartość kaloryczna 1500 kcal zawarte w jednym opakowaniu. Szt. 2200
10 Suplement białka w proszku dla osób o zwiększonym zapotrzebowaniu na białko, nie zawiera glutenu oraz lak-tozy, opakowanie - puszka 300 g. Szt. 70
11 Zagęszczacz do żywności oraz napojów na bazie gumy ksantanowej. Bezbarwny, pozbawiony zapachu oraz smaku oraz bez laktozy oraz glutenu. Objętość ok. 125 g. Szt. 75
12 Kompletna dieta wysokoenergetyczna (1,5 kcal/ml), nor-mobiałkowa (15% energii pochodzenia białkowego) prze-znaczona do żywienia drogą doustną. Nie zawiera glutenu, klinicznie wolna od laktozy. Osmolarności do 405 mo-smol/l, smakowa (smak:wanilia, truskawka, czarna po-rzeczka, czekolada), w butelkach plastikowych o objętości 200 ml. Szt. 250
13 Kompletna dieta wysokoenergetyczna (1,5 kcal/ml), boga-tobiałkowa (10g białka/100 ml) przeznaczona do żywie-nia drogą doustną. Bez glutenu i laktozy. Osmolarności do 390 mosmol/l, w różnych smakach, w butelkach plastiko-wych o objętości 200 ml. Szt. 250
14 Kompletna dieta wysokoenergetyczna (1,5 kcal/ml), boga-tobiałkowa (10g białka/100 ml) o niskiej zawartości wę-glowodanów i dużej zawartości błonnika, przeznaczona do żywienia drogą doustną. Z wysoką zawartością ω-3 kwasów tłuszczowych, tłuszczy MCT i antyoksydantów, o osmolarności do 440 mosmol/l, o różnych smakach, w opakowaniach 200 ml. Szt. 110
15 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, bogatobiał-kowa – co najmniej 27% energii białkowej 10g/100 ml, oparta na białku kazeinowym i hydrolizacie serwatki , o wysokiej zawartości ω-3 kwasów tłuszczowych, tłuszczy MCT i antyoksydantów, wysokokaloryczna 1,5 kcal/ml, bogatoresztkowa, o osmolarności do 340 mosmol/l, w opakowaniu EasyBag o objętości 500 ml. Szt. 200
16 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, standardowa, o wysokiej zawartości błonnika – co najmniej 1,5g/100ml, zawierająca białko kazeinowe i sojowe, tłuszcze LCT i ω-3 kwasy tłuszczowe, normokaloryczna 1 kcal/ml, o osmo-larności do 285 mosmol/l, w opakowaniu EasyBag o obję-tości 500 ml Szt. 300
17 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, standardowa, o wysokiej zawartości błonnika – co najmniej 1,5g/100ml, zawierająca białko kazeinowe i sojowe, tłuszcze LCT i ω-3 kwasy tłuszczowe, normokaloryczna 1 kcal/ml, o osmo-larności do 285 mosmol/l, w opakowaniu EasyBag o obję-tości 1000 ml Szt. 300
18 Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, bogatobiał-kowa – co najmniej 27% energii białkowej, zawierająca białko kazeinowe i serwatkowe, o wysokiej zawartości ω-3 kwasów tłuszczowych, tłuszczy MCT i antyoksydantów, wysokokaloryczna 1,5 kcal/ml, bogatoresztkowa, o osmo-larności do 440 mosmol/l, 200 ml Szt. 100
19 Strzykawka enteralna jednorazowego użytku do zastoso-wania wyłącznie w żywieniu drogą pokarmową, z syste-mem złączy ENFit , trzyczęściowa, z zakończeniem zloka-lizowanym centrycznie, sterylna, pakowana pojedynczo, nie zawiera lateksu oraz DEHP, pojemność 60 ml opako-wanie typu blister-pack, Kompatybilna z dostępnymi na rynku zgłębnikami nosowo-żołądkowymi oraz nosowo-jelitowymi wyposażonymi w port typu ENFit. Zapewnia łatwość w podawaniu diety, leków i płynów. Szt. 3000
20 Bezpłatne użyczenie pomp do żywienia dojelitowego, zasilanych sieciowo i z akumulatora na okres trwania umowy o masie własnej nie przekraczającej 2000 g. Wraz z pełną wymaganą dokumentacją (atesty, paszporty) Szt. 40
21 Zestaw do podaży diet przemysłowych przez pompę. Szt. 6000
22 Zestaw do podaży diet przemysłowych metodą grawita-cyjną. Szt. 300
23 Zestaw do podawania diet dojelitowych metodą grawita-cyjną z pustym workiem o objętości 1500 ml, komorą kroplową, zaciskiem rolkowym, zamykanym kranikiem do podawania leków, zakończony portem do zgłębników typu ENFit. Wolny od lateksu i DEHP. Szt. 700

4.2.5.) Wartość części: 355219,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywienia dojelitowego i pozajelitowego dla Oddziału Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie;
Pakiet II
L.p. Nazwa produktu J.m. Ilość
1 Trójkomorowy worek do wkłucia centralnego o poj. 493 ml x 6 szt zawierający 4 g azotu , energii niebiałkowej 450 kcal. Zawierający mieszaninę 4 rodzajów emulsji tłuszczowej w tym olej rybi, olej sojowy, MCT,olej z oliwek, węglowodany i elektrolity, taurynę bez kwasu glutaminowego. A6szt. op 9

2 Trójkomorowy worek do wkłucia centralnego o poj. 986 ml x 4 szt zawierający 8 g azotu , energii niebiałkowej 900 kcal. Zawierający mieszaninę 4 rodzajów emulsji tłuszczowej w tym olej rybi, olej sojowy, MCT,olej z oliwek, węglowodany i elektrolity, taurynę bez kwasu glutaminowego a4szt. op.
13

3 Worek 3 komorowy bez kwasu glutaminowego do wkłucia obwodowego o pojemności 850 ml x 5 szt zawierający 3,41 g azotu, energię niebiałkową 530 kcal, węglowodany, aminokwasy z tauryną oraz mieszaninę 4 rodzajów emulsji tłuszczowej w tym olej rybny, olej sojowy, MCT, olej z oliwek, osmolarności 750 mOsm/l a5szt. op. 20

4 Worek 3 komorowy bez kwasu glutaminowego do wkłucia obwodowego o pojemności 1400 ml x 4 szt zawierający 5,6 g azotu, energię niebiałkową 872 kcal, węglowodany, aminokwasy z tauryną oraz mieszaninę 4 rodzajów emulsji tłuszczowej w tym olej rybny, olej sojowy, MCT, olej z oliwek, osmolarności 750 mOsm/l a4szt. op. 13

5 Zestaw witamnin rozpuszczalnych w wodzie do żywienia pozajelitowego 10fiol x 10 ml a10szt. op. 10

6 Zestaw pierwiastków śladowych do żywienia pozajelitowego (0,02 µmol chromu, 2 µmol żelaza, 0,10 µmol manganu, 0,02 µmol molibdemu, 7,70 µmol cynku,5 µmol fluoru, 0,10 µmol
jodu, 0,10 µmol selenu oraz 5,2 µmol sodu i 0,1 µmol potasu w 1 ml) 20 amp x 10 ml a20 amp. op. 10

7 Zestaw witamnin rozpuszczalnych w tłuszczach (z wit. K) do żywienia pozajelitowego 10 amp x 10 ml a10 amp. op. 10

8 Trójkomorowy worek do wkłucia centralnego o poj. 1477ml x4 szt. zawierający 12 g azotu , energii niebiałkowej 1300 kcal. Zawierający mieszaninę 4 rodzajów emulsji tłuszczowej w tym olej rybi, olej sojowy, MCT,olej z oliwek, węglowodany i elektrolity, taurynę bez kwasu glutaminowego. A 4 szt. op. 8

9 Worek 3 komorowy bez kwasu glutaminowego do wkłucia obwodowego o pojemności 1950 ml x 4szt zawierający 7,8 g azotu, energię niebiałkową 1215 kcal, węglowodany, aminokwasy z tauryną oraz mieszaninę 4 rodzajów emulsji tłuszczowej w tym olej rybny, olej sojowy, MCT, olej z oliwek, osmolarności 750 mOsm/l a4szt.
op. 9

4.2.5.) Wartość części: 45982,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
2) spełniają warunki udziału dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny ważny dokument równoważny umożliwiający obrót produktami leczniczymi, jeśli jest wymagany przepisami prawa.

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
- dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywil-nej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę mini-mum 500.000,00 złotych;

c) zdolności technicznej lub zawodowej;

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;


Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń Wykonawcy.

5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (złożyć wspólną ofertę).
a)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
d) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.


5.3. Podstawy wykluczenia z postępowania.

Podstawy wykluczenia z postępowania wykonawcy zostały opisane w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.

5.4. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy.

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, tj.:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych oświadczeń

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Formularz ofertowy
2. 1a. Formularz asortymentowo-cenowy
3.Wzór umowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.6.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Ponadto każdy ze wspólnie występujących wykonawców składa dokumenty wskazane w pkt. 6.2.3
6.6.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
Cena brutto będzie zmieniona wyłącznie w przypadku:
a) powiększenia lub ograniczenia zakresu dostawy, np. przez zmiana taka będzie obliczana proporcjonalnie do zmian ilościowych,
b) zmiany stawki podatku VAT na przedmiot usługi, za zgodą Zamawiającego,
c) innych przewidzianych we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/748412

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.