Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00027608/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozb. i przeb. bud. hotel.-szkol. oraz rozbiórka bud. garaż., usług. i magaz, bud. budynku magaz.-garaż. z częścią biur.-soc. wraz z rewitaliz. przyległych terenów w Solcu Kujawskim przy ul. Leśnej 64
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Solec Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 64
1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 52 323 18 80
1.5.8.) Numer faksu: + 48 52 387 14 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: solec-kujawski@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd594968-91a2-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozb. i przeb. bud. hotel.-szkol. oraz rozbiórka bud. garaż., usług. i magaz, bud. budynku magaz.-garaż. z częścią biur.-soc. wraz z rewitaliz. przyległych terenów w Solcu Kujawskim przy ul. Leśnej 642.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd594968-91a2-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526127/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rozbud. i przebud. bud. hotelowo-szkoleniowego oraz rozbiórka bud. garaż., usług. i magaz., budowa bud. magaz.-garażowego z częścią biur.-soc. i zagospod. terenu wraz z rewitaliz. przyległych terenów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 475000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i przebudowa budynku hotelowo-szkoleniowego oraz rozbiórka budynków garażowych, usługowych i magazynowych, budowa budynku magazynowo-garażowego z częścią biurowo-socjalną wraz z rewitalizacją przyległych terenów w Solcu Kujawskim przy ul. Leśnej 64 - zgodnie z załącznikiem 1 i 1a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W dniu wyznaczonym na składnie ofert, tj. w dniu 27.01.2023 r. doszło do awarii platformy zakupowej, za pośrednictwem której Zamawiający prowadził przedmiotowe postępowanie. Awaria polegała na braku możliwości złożenia ofert oraz na braku możliwości dokonania otwarcia ofert przez Zamawiającego. Problemy zostały niezwłocznie zgłoszone przez Zamawiającego do podmiotu odpowiedzialnego za administrowanie narzędziem.
Zgodnie z informacją otrzymaną pocztą elektroniczną, w dniu 31.01.2023 r., od Urzędu Zamówień Publicznych, dnia 27.01.2023 od godziny 07:50 prowadzone były działania naprawcze związane z przywróceniem możliwości zalogowania się na Platformę e-Zamówienia. Prace te zostały zakończone o godzinie 8:52. Po tej godzinie na Platformie e-Zamówienia, pomimo rozwiązania problemu, występowało obciążenie będące wynikiem skumulowania ruchu wszystkich użytkowników, którym nie udało się zalogować w czasie występowania problemów z Platformą. Skumulowany ruch doprowadził do znacznego obciążenia Platformy i w wyniku tego po zalogowaniu widoczny był komunikat informujący o obciążeniu Platformy. Problem z obciążeniem Platformy został rozwiązany o godzinie 9:44.
Powyższe stanowi potwierdzenie, iż potencjalni wykonawcy nie mogli złożyć w sposób prawidłowy ofert, a Zamawiający nie mógł dokonać ich otwarcia w terminie wyznaczonym zapisami SWZ.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, natomiast zgodnie z art. 64 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 oraz z 2022 r. poz. 1087), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
Przedmiotowe postępowanie Zamawiający prowadził na platformie e-Zamówienia, realizowanej przez Urząd Zamówień Publicznych w partnerstwie z Ministerstwem Cyfryzacji.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania pn. Rozbudowa przystani jachtowej w porcie w Jastarni - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy i wyposażenia "Nadwiślańskie Centrum Dziedzictwa SZKUTNIA" - II postępowanie
- Aktualizacja kosztorysów inwestorskich dla wielobranżowych dokumentacji wykonanych dla 16 obiektów w ramach projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.