Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00110672/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00121965/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00199979/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w Gminie Wolin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 512 186 788
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w Gminie Wolin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f193152b-b443-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062054/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w gminie Wolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110672
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023.HP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9719641,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE WOLIN”, realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego.Część nr 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI DOMYSŁÓW WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI
Zakres robót obejmuje:
1) roboty pomiarowe,
2) wykonane wykopów liniowych,
3) montaż rurociągów z rur polietylenowych łączonych metodą zgrzewania,
4) wykonanie przewiertów sterowanych,
5) montaż hydrantów pożarowych naziemnych, zasuw odcinających oraz studni wodomierzowej,
6) zasypanie wykopów wraz z odpowiednim zagęszczeniem gruntu,
7) roboty odtworzeniowe nawierzchni.
Podstawowe parametry techniczne:
a) rurociąg wodociągowy DN 160 (PE100 PN10 SDR 17,6) – 3028,4mb,
b) rurociąg wodociągowy DN 110 (PE100 PN10 SDR 17,6) – 382,10mb,
c) rurociąg wodociągowy DN 90 (PE100 PN10 SDR 17,6) – 1181,60mb,
d) hydranty pożarowe – 18 kpl.,
e) studnie wodomierzowe – 1 szt.
f) zasuwy odcinające DN 150 – 4szt., DN 100 – 1 szt., DN 80- 27szt.,
g) przyłącza DN 32 zakończone na granicy działki – 535,30 mb,
h) przyłącza DN 63 zakończone na granicy działki – 38,8 mb.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, w której skład wchodzi:
a) Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej w miejscowości Domysłów, z zastrzeżeniem, że przyłącza wodociągowe należy wykonać wyłącznie w zakresie do granicy pasa drogowego i zakończyć zasuwą.
b) Projekt budowlano-wykonawczy przyłączy wodociągowych w miejscowości Domysłów,
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
d) Przedmiary robót,
2) Projektowane Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 3087260,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE WOLIN”, realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego.Część nr 2: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ WODOCIĄGOWEJ W KOŁCZEWIE WRAZ Z ODTWORZENIAMI
Zakres robót obejmuje:
1) roboty pomiarowe,
2) wykonane wykopów liniowych,
3) montaż rurociągów z rur polietylenowych oraz kamionkowych,
4) wykonanie przewiertów sterowanych,
5) montaż hydrantów pożarowych naziemnych i zasuw odcinających,
6) montaż przepompowni wraz z ułożeniem kabla zasilającego,
7) zasypanie wykopów wraz z odpowiednim zagęszczeniem gruntu,
8) roboty odtworzeniowe nawierzchni oraz częściowa wymiana nawierzchni drogowej,
Podstawowe parametry techniczne:
a) rurociąg sanitarny grawitacyjny DN 160 (PCV SN8) – 288,5mb,
b) rurociąg sanitarny grawitacyjny DN 200 (kamionka) – 4689,6mb,
c) rurociąg sanitarny grawitacyjny DN 250 (kamionka) – 238mb,
d) rurociąg sanitarny ciśnieniowy DN 90 (PE SDR 11 PN 10) – 949mb,
e) rurociąg wodociągowy DN 125 (PE SDR 11 PN 10) – 815,1mb,
f) rurociąg wodociągowy DN 32 (PE SDR 11 PN 10) – 41mb,
g) hydranty pożarowe – 7 szt.
h) przepompownia – 4kpl.
i) studzienki kanalizacyjne systemowe DN 600 – 27szt., Dn 315-425 – 6szt.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, w której skład wchodzi:
a) Projekt budowy sieci kanalizacji sanitarnej ścieków bytowo-gospodarczych i sieci, wodociągowej w miejscowości Kołczewo gmina Wolin,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
c) Przedmiar robót.
2) Projektowane Postanowienia Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 6632380,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2230851,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4231200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2230851,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Artex sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:PL 6690503086
7.3.3) Ulica: Na Skarpie 17
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-343
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ARTEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ARTEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2230851,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7098002,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10509120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7098002,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUBWIT RESKO Sp. z o.o. sp. k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:PL 8570210827
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Resko
7.3.5) Kod pocztowy: 72-315
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZUBWIT RESKO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZUBWIT RESKO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7098002,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Dostawa i montaż 3 zbiorników żelbet. na wodę deszczową podł. hydraulicznie o poj. cał. V=75m3/60m3 wraz z wykonaniem kanal. deszcz. od istniejącej studzienki do zbior. retencyjnego, dz. 611 w Sance.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.