eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu – 2 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48618745545

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=79133234

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu – 2 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51fe2b5d-7c7a-482c-b8b9-1819cc33a872

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00563701/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Część nr 1: Wykonanie pól uwagi w podległych II Oddziałowi w Poznaniu terenowych jednostkach organizacyjnych w: Gnieźnie, Obornikach, Śremie, Środzie Wielkopolskiej i Wrześni

1.1.5 Część nr 2: Wykonanie pól uwagi w podległych II Oddziałowi w Poznaniu terenowych jednostkach organizacyjnych w: Kole, Koninie, Słupcy i Turku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 540000.271.4.2025-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 190697,44 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165097,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pól uwagi w podległych jednostek terenowych II Oddziału ZUS w Poznaniu: w Gnieźnie, Obornikach, Śremie, Środzie Wielkopolskiej oraz Wrześni.
Zadanie obejmuje dostosowanie obiektu do użytkowania przez osoby z dysfunkcjami wzroku, poprzez:
• montaż oznaczeń dotykowych poziomych (pola uwagi ostrzegawcze, ścieżki dotykowe kierunkowe) na zewnątrz przed Inspektoratami,
• montaż oznaczenia dotykowego wewnątrz budynków (pola uwagi ostrzegawcze, ścieżki dotykowe kierunkowe),
• oznakowanie barier architektonicznych taśmami ostrzegawczymi.
W zakres podstawowych robót Wykonawcy wchodzą:
1) elementy zewnętrzne:
• Pola uwagi montowane w kostce betonowej - płytka integracyjna ostrzegawcza, w kolorze żółtym - gr. 8 cm - 40x40cm,
• Elementy dotykowe kierunkowe montowane w kostce betonowej - w postaci
wypukłych pasów w kolorze żółtym - płyta integracyjna prowadząca - 40x40 cm - gr. 8 cm,
• Pasy ostrzegawcze montowane na barierach architektonicznych,
• Montaż pasów antypoślizgowych na pochylniach,
• Montaż barierek zabezpieczających z uchylną poręczą,
• Montaż wycieraczek zewnętrznych wpuszczanych w kostkę brukową.
2) elementy wewnętrzne:
• Pola uwagi - elementy dotykowe ostrzegawcze w postaci guzków w kolorze czarnym, montowane na powierzchni ceramicznej - 50x50cm;
• Pola uwagi - elementy dotykowe ostrzegawcze w postaci guzków w kolorze czarnym, montowane na powierzchni ceramicznej - 42x50cm;
• Pola uwagi - elementy dotykowe ostrzegawcze w postaci guzków w kolorze czarnym, montowane na powierzchni ceramicznej - 30x30cm;
• Pola uwagi - elementy dotykowe kierunkowe w postaci wypukłych pasów w kolorze czarnym;
• Wycieraczki (kolor grafitowy, ramka aluminiowa) wpuszczane w posadzkę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ (OPZ, dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 104762,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pól uwagi w podległych jednostek terenowych II Oddziału ZUS w Poznaniu w: Kole, Koninie, Słupcy i Turku.
Zadanie obejmuje dostosowanie obiektu do użytkowania przez osoby z dysfunkcjami wzroku, poprzez:
• Montaż oznaczeń dotykowych poziomych (pól uwagi ostrzegawczych, ścieżek dotykowych kierunkowych) na zewnątrz przed Inspektoratami i Biurem Terenowym,
• Montaż oznaczenia dotykowego wewnątrz budynków (pól uwagi ostrzegawczych, ścieżek dotykowych kierunkowych),
• Oznakowanie barier architektonicznych taśmami ostrzegawczymi.
W zakres podstawowych robót Wykonawcy wchodzą:
a) Elementy zewnętrzne:
• Pola uwagi montowane w kostce betonowej - płytka integracyjna
ostrzegawcza, w kolorze żółtym - gr. 8 cm - 40x40cm,
• Elementy dotykowe kierunkowe montowane w kostce betonowej - w postaci wypukłych pasów w kolorze żółtym - płyta integracyjna prowadząca - 40x40 cm - gr. 8 cm,
• Pasy ostrzegawcze na barierach architektonicznych,
• Pasy antypoślizgowe na pochylniach,
• Wycieraczki zewnętrzne wpuszczane w kostkę brukową.
b) Elementy wewnętrzne:
• Pola uwagi - elementy dotykowe w postaci "guzków" w kolorze czarnym,
montowane na powierzchni ceramicznej - 50x50cm;
• Pola uwagi - elementy dotykowe w postaci "guzków" w kolorze czarnym, montowane na powierzchni ceramicznej - 42x50cm,
• Pola uwagi - elementy dotykowe w postaci "guzków" w kolorze czarnym, montowane na powierzchni ceramicznej - 30x30cm,
• Linie prowadzące - Elementy dotykowe kierunkowe w postaci wypukłych pasów w kolorze czarnym,
• Wycieraczki (kolor grafitowy, ramka aluminiowa) wpuszczane w posadzkę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9A do SWZ (OPZ, dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 60334,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty:
Nr oferty: 47766/540000.271.4.2025-ZAP
INŻYNIERYJNE WYKONAWSTWO WODNO-KANALIZACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
Cena brutto oferty: 316 110,00 zł
Nr oferty: 47773/540000.271.4.2025-ZAP
Firma Handlowo-Usługowa Daniel Bartczak
ul. Kiszewy 12
62-740 Tuliszków
Cena brutto oferty: 298 890,00 zł
Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia na Część nr 1 – 128 857,99 z ł brutto,
Oferty złożone w postępowaniu na część nr 1, w tym oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie zamówienia w części nr 1 do wysokości oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty:
Nr oferty: 47766/540000.271.4.2025-ZAP
INŻYNIERYJNE WYKONAWSTWO WODNO-KANALIZACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
Cena brutto oferty: 215 250,00 zł
Nr oferty: 47773/540000.271.4.2025-ZAP
Firma Handlowo-Usługowa Daniel Bartczak
ul. Kiszewy 12
62-740 Tuliszków
Cena brutto oferty: 202 950,00 zł
Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia na Część nr 2 – 74 211,87 zł brutto.
Oferty złożone w postępowaniu na część nr 2, w tym oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie zamówienia w części nr 2 do wysokości oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.