eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceBudowa wiaty na samochody ciężarowe - etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty na samochody ciężarowe - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690529720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 22 18 296

1.5.8.) Numer faksu: 17 22 18 298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pukropczyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukropczyce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puk_ropczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Przedsiębiorstwo Komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wiaty na samochody ciężarowe - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d4a2093-1ab7-4897-af7d-5f54a0b54088

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 557264,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i montaż konstrukcji stalowej wiaty na samochody ciężarowe o powierzchni 676,24 m², na działce nr 322/13 na terenie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, zgodnie z posiadaną dokumentacją projektową. Zamawiający wykonał w etapie I ujęte w dokumentacji technicznej roboty ziemne wraz z fundamentem oraz wylewką. Zakres robót będących przedmiotem zamówienia w etapie II obejmuje wykonanie i montaż konstrukcji stalowej z dachem zgodnie z dokumentacją techniczną. W ramach inwestycji zaprojektowano wiatę otwartą na samochody ciężarowe. Wiata
jednonawowa o wym. w osiach słupów 10,20 x 62,7m. Konstrukcja wiaty zabezpieczona antykorozyjnie poprzez
cynkowanie ogniowe. Konstrukcję główną tworzy układ ramowy tj. słupy i rygle zaprojektowane z dwuteowników szerokostopowych. Słupy sztywno połączone ze stopami fundamentowymi. Konstrukcję nośną dachu stanowią płatwie wieloprzęsłowe. Całość konstrukcji zostanie usztywniona poprzez zastosowanie ściągów. Wierzchnią warstwę posadzkową stanowi płyta żelbetowa, zbrojona zatarta na gładko. Dach przykryty blachą trapezową ocynkowaną koloru grafitowego.

2. Szczegółowy zakres realizacji robót oraz wymagania Inwestora określone są w następujących dokumentach
stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ „Dokumentacja techniczna”:
1) Projekcie architektoniczno – budowlanym: Budowa wiaty na samochody ciężarowe na działce nr. 322/13 położonej w obrębie ewidencyjnym Ropczyce
2) Decyzji pozwolenia na budowę – decyzja nr 754/2021 (WAB.6740.1.253.2021) z dn. 6.12.2021r. – Budowa wiaty na samochody ciężarowe na działce nr. 322/13 położonej w obrębie ewidencyjnym Ropczyce
3) Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
4) Przedmiarze robót (ma charakter pomocniczy, a ilości w nim podane mają charakter orientacyjny.)

3. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z wytycznymi określonymi w „Dokumentacji technicznej” (załącznik nr 5 do SWZ), przepisami i uregulowaniami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszelkimi innymi przepisami i normami dotyczącymi prowadzenia robót budowlanych oraz zasadami BHP i ppoż. na terenie budowy i w rejonach wykonywanych prac oraz postanowieniami umowy.
4. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z własnych nowych materiałów pierwszego gatunku, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca dostarczy wraz z materiałami wymagane dokumenty tj. krajowe oceny techniczne, krajowe deklaracje właściwości użytkowych.

5. Użyte w dokumentach nazwy materiałów wyznaczają standard wykonania zamówienia – Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż wskazane w SWZ i załącznikach do SWZ. W przypadku gdy w SWZ (i w załącznikach do SWZ) wskazane zostały znaki towarowe, parametry lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
W sytuacji, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisanym.

6. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa PIIB
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy możliwości wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy
przedstawicielom Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez osobę uprawnioną po stronie Zamawiającego w trakcie trwania robót, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, jak również do uporządkowania terenu budowy po jej zakończeniu.
9. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty objęte zamówieniem licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem prac na czas ich realizacji na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.
11. Szczegółowy zakres zadań należących do Wykonawcy, zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarty został w projekcie umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
12. Wynagrodzenie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie przez obie Strony protokołu końcowego odbioru robót.

12. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, gdyż zakres i charakter przedmiotu zamówienia wykluczają jego podział z przyczyn organizacyjnych i ekonomicznych – wykonanie przedmiotu zamówienia przez jednego Wykonawcę stanowi najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji inwestycji. Zamówienie ma charakter jednorodny, tworzy nierozerwalną całość w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp. Ponadto Zamawiający otrzyma gwarancję na wykonane roboty budowlane od jednego Wykonawcy, co ułatwi wyegzekwowania ewentualnych roszczeń w przypadku nienależytego ich wykonania

13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474657,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789898,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474657,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930685422

7.3.3) Ulica: Brzozowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474657,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.