Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00122332/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00130795/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich w budynkach placówek oświatowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/197744/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich w budynkach placówek oświatowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261bca94-c960-4045-b40a-a41d7db217ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014399/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich w budynkach placówek oświatowych w dzielnicy Ursynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/WZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich w budynkach placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Zakres zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy:
1) okresowych, co najmniej raz w roku, polegających na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu;
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska;
c) instalacje gazowe (w tym sprawdzenie szczelności);
d) przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne).
2) okresowych, co najmniej raz na 5 lat, polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów;
3) okresowej w zakresie, o którym mowa w pkt 1, co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m2.
Szczegółowy zakres czynności zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
Zamówienie należy realizować zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy wraz z załącznikami, dokument stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359051
7.3.3) Ulica: Franciszka Marii Lanciego 14 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Etap 1 – w zakresie kontroli rocznych, półrocznych dla obiektów wielkopowierzchniowych oraz 5-letnich, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1-3 Prawo budowlane oraz wprowadzenia przeglądów do aplikacji MEZZO - do dnia 31.05.2025 r.;
Etap 2 - w zakresie budynków wielkopowierzchniowych, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane oraz wprowadzenia przeglądów do aplikacji MEZZO - do dnia 30.11.2025 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na remont schodów zewnętrznych przy budynku Kochanowskiego 29 od strony ulicy w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach realizacji Projektu grantowego "Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Budynki mieszkalne"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Obsługa techniczna w obszarach rejonów OGM-1 i OGM-2 polegająca na wykonywaniu niezbędnych robót budowlanych i usług
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej wraz z inwentaryzacją drzew zgłoszonych do objęcia Formą Ochrony Przyrody.
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.