eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława GórnaPrzebudowa drogi gminnej nr 118021D ul. Henryka Sienkiewicza w Piławie Górnej.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 118021D ul. Henryka Sienkiewicza w Piławie Górnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piława Górna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 69

1.5.2.) Miejscowość: Piława Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-240

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 832 49 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pilawagorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilawagorna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 118021D ul. Henryka Sienkiewicza w Piławie Górnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a1c195-a799-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045492/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej ul. Henryka Sienkiewicza w Piławie Górnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088499

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1000602,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot Zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 118021D – ul. H. Sienkiewicza w Piławie Górnej.
Zadanie jest dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR Edycja3PGR/2021/1465/PolskiLad, na które to dofinansowanie Zamawiający otrzymał stosowna Promesę.
2. Roboty budowlane na odcinku o długości nie mniejszej niż 630,0 mb. (km 0+700 – 1+330) obejmują w szczególności budowę chodnika, wraz z kanałem teletechnicznym, a także:
1) Wykonanie wszelkich robót, prac i czynności, które są niezbędne do wykonania przedmiotu Zamówienia zgodnie z celem jakiemu ma służyć, a także zgodnie z Dokumentacją Projektową, zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, niniejszą SWZ oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, czyli zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy dochowaniu należytej staranności oraz według najlepszej, profesjonalnej wiedzy, a także z należytą starannością z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w sposób zapewniający dobrą jakość wykonanych robót oraz właściwą organizację pracy.
2) Przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego badań archeologicznych równolegle z wykonywaniem robót ziemnych, co jest związane z koniecznością uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na prowadzenie tych badań oraz opracowania programu badań archeologicznych.
3) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej po zakończeniu robót.
4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na użytkowanie przedmiotu zamówienia – jeżeli jest wymagana.
3. Wykonawca wykona także w ramach przedmiotu Zamówienia roboty budowlane niezbędne do osiągnięcia celu jakiemu przedmiot Zamówienia ma służyć, które obejmują w szczególności:
1) Przesunięcie wszystkich słupów sieci telekomunikacyjnej, które kolidują z trasą zaprojektowanego chodnika.
2) Usunięcie wszystkich drzew bezpośrednio kolidujących z trasą zaprojektowanego chodnika oraz tych, które w wyniku wykonania robót znajdą się na szczycie skarpy i poprzez usunięcie części korzeni mogą stracić stabilność.
3) Zabezpieczenie, w razie konieczności, w sąsiedztwie fundamentów rozebranego budynku na działce nr 120/1 obręb Południe. Niwelacja skarpy oraz wykonanie wykopu pod kanał technologiczny w tym miejscu może grozić osunięciem się fundamentów wraz z porastającymi je drzewami.
4) Montaż barier ochronnych U11a na odcinku chodnika w pobliżu mostu. Montaż barier ochronnych U11a na odcinku od budynku nr 37 do przejścia dla pieszych.
5) Zachowanie odpływu wód opadowych z jezdni do rowu melioracyjnego w pobliżu posesji przy budynku nr 86 poprzez montaż wpustu liniowego w poprzek chodnika.
6) Regulacja istniejących i wymiana uszkodzonych krawężników wzdłuż nowo budowanego chodnika.
4. Nawierzchnia chodnika na odcinku od budynku nr 37 do przejścia dla pieszych przy moście została już wykonana.
5. Wykonawca, na czas prowadzonych robót, musi uzyskać zgodę zarządcy drogi - Gminy Piława Górna, na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1471201,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład budowlany Kribud Ryszard zapała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871000562

7.3.3) Ulica: Zwrócona 14

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.