eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na pięć części



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych – zamówienie z podziałem na pięć części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798144097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.baracz@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60bf0275-e8e4-4931-ba79-49ed1fd15639

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Łączenie Przedsiębiorczości z Nauką

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych – zamówienie z podziałem na pięć części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60bf0275-e8e4-4931-ba79-49ed1fd15639

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia (EFRR) 2021 – 2027. Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Działanie FEPK.01.01 Badania i rozwój, Typ projektu: Budowa potencjału ośrodków innowacji Podkarpackie Centrum Innowacji.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-DFA.2621.10.2025.JBA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7518,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 – dostawa materiałów elektronicznych – przedmiot zamówienia w zakresie części 1 stanowi dostawa materiałów elektronicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, co do pozycji i ilości, który stanowi zarazem szczegółową wycenę – załącznik nr 1 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

44111000-1 - Materiały budowlane

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia

34322500-5 - Klocki hamulcowe

34322100-1 - Sprzęt hamulcowy

4.5.5.) Wartość części: 2167,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) część 2 – dostawa wentylatorów i czujników - przedmiot zamówienia w zakresie części 2 stanowi dostawa wentylatorów i czujników, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, co do pozycji i ilości, który stanowi zarazem szczegółową wycenę – załącznik nr 2 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

44111000-1 - Materiały budowlane

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia

34322500-5 - Klocki hamulcowe

34322100-1 - Sprzęt hamulcowy

4.5.5.) Wartość części: 2341,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) część 3 – dostawa czujnika ciśnienia - przedmiot zamówienia w zakresie części 3 stanowi dostawa czujnika ciśnienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, co do pozycji i ilości, który stanowi zarazem szczegółową wycenę – załącznik nr 3 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

44111000-1 - Materiały budowlane

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia

34322500-5 - Klocki hamulcowe

34322100-1 - Sprzęt hamulcowy

4.5.5.) Wartość części: 1512,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) część 4 – dostawa klocków hamulcowych - przedmiot zamówienia w zakresie części 4 stanowi dostawa klocków hamulcowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, co do pozycji i ilości, który stanowi zarazem szczegółową wycenę – załącznik nr 4 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

44111000-1 - Materiały budowlane

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia

34322500-5 - Klocki hamulcowe

34322100-1 - Sprzęt hamulcowy

4.5.5.) Wartość części: 712,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) część 5 – dostawa odpowietrzników do hamulców - przedmiot zamówienia w zakresie części 5 stanowi dostawa odpowietrzników do hamulców, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, co do pozycji i ilości, który stanowi zarazem szczegółową wycenę – załącznik nr 5 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

44111000-1 - Materiały budowlane

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia

34322500-5 - Klocki hamulcowe

34322100-1 - Sprzęt hamulcowy

4.5.5.) Wartość części: 784,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 3 i 5:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 3 i 5

Do upływu terminu składania ofert, wpłynęła tylko jedna oferta, która zawierała wycenę w zakresie części 1, 2, 3 oraz 5. Zaoferowana cena w zakresie w/w części, w znacznym stopniu przekroczyła kwoty jakie na realizację przedmiotowego zadania postanowił przeznaczyć Zamawiający. Co więcej należy wskazać, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do cen złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4157,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4157,40 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 3 i 5:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 3 i 5

Do upływu terminu składania ofert, wpłynęła tylko jedna oferta, która zawierała wycenę w zakresie części 1, 2, 3 oraz 5. Zaoferowana cena w zakresie w/w części, w znacznym stopniu przekroczyła kwoty jakie na realizację przedmiotowego zadania postanowił przeznaczyć Zamawiający. Co więcej należy wskazać, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do cen złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4366,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4366,50 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 3 i 5:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 3 i 5

Do upływu terminu składania ofert, wpłynęła tylko jedna oferta, która zawierała wycenę w zakresie części 1, 2, 3 oraz 5. Zaoferowana cena w zakresie w/w części, w znacznym stopniu przekroczyła kwoty jakie na realizację przedmiotowego zadania postanowił przeznaczyć Zamawiający. Co więcej należy wskazać, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do cen złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3177,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3177,09 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 4:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 4:

W przedmiotowym postępowaniu- w zakresie części 4, do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, dlatego tez Zamawiający na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp dokonuje czynności jego unieważnienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 3 i 5:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 – 3 i 5

Do upływu terminu składania ofert, wpłynęła tylko jedna oferta, która zawierała wycenę w zakresie części 1, 2, 3 oraz 5. Zaoferowana cena w zakresie w/w części, w znacznym stopniu przekroczyła kwoty jakie na realizację przedmiotowego zadania postanowił przeznaczyć Zamawiający. Co więcej należy wskazać, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do cen złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1741,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1741,68 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.