eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćOpracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zanosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8babf1f0-af62-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019889/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Operaty szacunkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103610/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.10.2022.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 161065,04 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 1 zamówienia:
nazwa: Część 1 zamówienia – Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych (nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego)
zakres: Wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego, oznaczonych numerami:
- 40/3, o pow. 833 m2, w arkuszu mapy ew. 20, położonej przy PKP,
- 1/13, o pow. 2,3293 ha, w arkuszu mapy ew. 7, położonej przy ul. Szczebrzeskiej.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 2 zamówienia:
nazwa: Część 2 zamówienia – Opracowanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych (nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych)
zakres: Wykonanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia ceny sprzedaży na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonych numerami:
- 76/3, o pow. 180 m2, w arkuszu mapy ew. 27, położonej przy ul. Mickiewicza,
- 54/2, o pow. 51 m2, w arkuszu mapy ew. 27, położonej przy ul. Mickiewicza,
- 99/38, o pow. 225 m2 oraz 99/36, o pow. 401 m2 w arkuszu mapy ew. 32, położone przy ul. Lisa-Kuli,
- 710/86, o pow. 317 m2, w arkuszu mapy ew. 104, położonej przy ul. Sikorskiego.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 5300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 3 zamówienia:
nazwa: Część 3 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej (nieruchomość ta będzie przedmiotem nabycia na rzecz Miasta Zamościa)
zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości prawa własności niezabudowanej nieruchomości gruntowej oznaczonej numerem 42/5, o pow. 20 m², w arkuszu mapy ew. 6, położonej przy ul. Milera.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 4 zamówienia:
nazwa: Część 4 zamówienia – Opracowanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych (nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie przetargu ograniczonego, w celu poprawy warunków zagospodarowania jednej z dwóch nieruchomości przyległych)
zakres: Wykonanie 4 operatów szacunkowych wartości prawa własności niezabudowanych nieruchomości gruntowych, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie przetargu ograniczonego, w celu poprawy warunków zagospodarowania jednej z dwóch nieruchomości przyległych, oznaczonych numerami:
- 87/234, o pow. 188 m², w arkuszu mapy ew. 5, położonej przy ul. Królowej Jadwigi na poprawę zagospodarowania jednej z dwóch nieruchomości przyległych o numerach 87/127 i 87/31 lub 87/63, 87/65 i 87/67,
- 2/1, o pow. 193 m², w arkuszu mapy ew. 26, położonej przy ul. Społecznej, na poprawę zagospodarowania jednej z dwóch nieruchomości przyległych o numerach 1/2 lub 20.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 3100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 5 zamówienia:
nazwa: Część 5 zamówienia – Opracowanie 7 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali
zakres: Wykonanie 7 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych, tj.:
- nr 11 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 30 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 59/4, o pow. 2239 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 33 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 7 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/31, o pow. 1079 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 1 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Mikołaja Reja 17 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 9/1, o pow. 500 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 23 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej 20 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 82/10, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49 oraz nr 2/30, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, o łącznej pow. 626 m2, znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży lokalu w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy lokalu.
- nr 37 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 19 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 116, o pow. 3558 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 14 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 10 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/8, o pow. 639 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 6/2 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Grunwaldzkiej 6-8-10-12 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 160, o pow. 1064 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 56, znajdującego się pod budynkiem,
celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 6 zamówienia:
nazwa: Część 6 zamówienia – Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych (nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych
zakres: Wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia ceny sprzedaży na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonych numerami:
- 52/19, o pow. 78 m2, w arkuszu mapy ew. 42, położonej przy ul. Studziennej,
- 37/1, o pow. 7 m2, w arkuszu mapy ew. 19, położonej przy ul. Kilińskiego.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 7 zamówienia:
nazwa: Część 7 zamówienia – Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne
zakres: Wykonanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne, oznaczonych numerami:
- 87/181, o pow. 51 m2, 87/187, o pow. 48 m2, 87/190, o pow. 65 m2, 87/197, o pow. 61 m2, 87/210, o pow. 65 m2 i 87/226, o pow. 21 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonych przy ul. Włościańskiej,
- 38/10, o pow. 389 m2 i 38/11, o pow. 1040 m2 w arkuszu mapy ew. 3, położonych przy ul. Krasińskiego,
- 4/5, o pow. 750 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonej przy ul. Dzielnej.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 8 zamówienia:
nazwa: Część 8 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości gruntowej, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie bezprzetargowym pod urządzenia infrastruktury technicznej
zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości gruntowej, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie bezprzetargowym pod urządzenia infrastruktury technicznej, składającej się z działek oznaczonych numerami: 124/3, o pow. 30 m2 i 124/4, o pow. 96 m2, w arkuszu mapy ew. 13, położonej przy ul. Powiatowej.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 9 zamówienia:
nazwa: Część 9 zamówienia – Opracowanie 6 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Prusa, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej
zakres: Wykonanie 6 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Prusa, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Prusa, oznaczonych, w arkuszy mapy 29, numerami:
- dz. nr 96, o pow. 757 m2,
- dz. nr 97, o pow. 784 m2,
- dz. nr 98, o pow. 605 m2,
- dz. nr 99, o pow. 640 m2,
- dz. nr 79/2, o pow. 834 m2,
- dz. nr 79/1, o pow. 855 m2.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 10 części.
3. Szczegółowy zakres części 10 zamówienia:
nazwa: Część 10 zamówienia – Opracowanie 26 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Mościckiego, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi
zakres: Wykonanie 26 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Mościckiego, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Mościckiego, oznaczonych, w arkuszy mapy 22, numerami:
- dz. nr 56/2 i 56/10, o łącznej pow. 806 m2,
- dz. nr 57/7, o pow. 854 m2,
- dz. nr 58/6, o pow. 701 m2,
- dz. nr 58/5, o pow. 736 m2,
- dz. nr 59/5, o pow. 770 m2,
- dz. nr 59/6, o pow. 727 m2,
- dz. nr 60/5, o pow. 1132 m2,
- dz. nr 60/6, o pow. 1040 m2,
- dz. nr 61/5, o pow. 877 m2,
- dz. nr 61/6, o pow. 963 m2,
- dz. nr 62/5, o pow. 1026 m2,
- dz. nr 62/6, o pow. 866 m2,
- dz. nr 63/8, o pow. 741 m2,
- dz. nr 64/9, o pow. 700 m2,
- dz. nr 65/11, 65/17 i 65/25, o łącznej pow. 1558 m2,
- dz. nr 92/5, 92/7 i 92/12, o łącznej pow. 2663 m2,
- dz. nr 31/1, o pow. 1227 m2,
- dz. nr 32/1, o pow. 900 m2,
- dz. nr 34/1, o pow. 859 m2,
- dz. nr 38, o pow. 2067 m2,
- dz. nr 42, o pow. 939 m2,
- dz. nr 43, o pow. 1061 m2,
- dz. nr 44/1, o pow. 2000 m2,
- dz. nr 45/4 i 46/7, o łącznej pow. 883 m2,
- dz. nr 65/34, 65/35 i 50/23, o łącznej pow. 714 m2,
- dz. nr 65/33, 65/19, 65/36, 65/27, 50/24 i 50/12, o łącznej pow. 1954 m2.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 – 7.10 dla poszczególnych części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
11. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
12. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1160 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-28-30-451

7.3.3) Ulica: ul. Polna 23/14

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2365,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2365,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2365,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-28-30-451

7.3.3) Ulica: ul. Pona 23/14

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2365,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-28-30-451

7.3.3) Ulica: ul. Polna 23/14

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alksandra Nicał GEONI-Geodezja i Wycena Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-28-30-451

7.3.3) Ulica: ul. Polna 23/14

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 30.03.2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00103610/01. Od dnia wszczęcia postępowania Zamawiający zapewnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpłatny, pełny i nieograniczony dostęp do specyfikacji warunków zamówienia.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07.04.2022 r. do godz. 9:00, w części 5 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania w części 5 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-28-30-451

7.3.3) Ulica: ul. Polna 23/14

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 30.03.2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00103610/01. Od dnia wszczęcia postępowania Zamawiający zapewnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpłatny, pełny i nieograniczony dostęp do specyfikacji warunków zamówienia.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07.04.2022 r. do godz. 9:00, w części 7 zamówienia została złożona jedna oferta, tj. oferta nr 10 złożona przez Wykonawcę Emun Nieruchomości Spółka z o.o. z/s ul. Lwowska 60, 22-600 Tomaszów Lubelski
Oferta ww. Wykonawcy została odrzucona. W związku z tym zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania w części 7 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-28-30-451

7.3.3) Ulica: ul. Polna 23/14

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD Wycena Nieruchomości Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 712-342-50-02

7.3.3) Ulica: ul. Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD Wycena Nieruchomości Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 712-342-50-02

7.3.3) Ulica: ul. Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.