Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141536/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia edukacyjnego podnoszącego kompetencje dydaktyczne kadry w zakresie pracy ze studentami z niepełnosprawnością.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia edukacyjnego podnoszącego kompetencje dydaktyczne kadry w zakresie pracy ze studentami z niepełnosprawnością.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96a5c944-c793-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.59 Szkolenia z zakresu postępowania z niepełnosprawnością, znoszenia barier
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Uniwersytet dostępny POWR.03.05.00-00-A037/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia edukacyjnego podnoszącego kompetencje dydaktyczne kadry w zakresie pracy ze studentami z niepełnosprawnością.
2. Charakterystyka i podstawowe wymagania dotyczące szkolenia:
1) Uczestnicy: 150 osób
Uczestnicy zostaną podzieleni na 5 grup
2) Liczba dni i godzin szkolenia:
Szkolenie zostanie podzielone na 3 edycje każda edycja zawiera:
24 godziny dydaktyczne w ramach 3 dni dla każdej z grup
( 24 h x 3 dni x 5 grup x 3 edycje)
Ilość dni szkoleniowych łącznie: 45 dni szkolenia
Ilość godzin szkoleniowych łącznie: 360 godzin dydaktycznych
1 godzina dydaktyczna=45 minut.
3) Język szkolenia: j.polski.
4) Cel szkolenia i tematyka.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę/umiejętności/kompetencje w zakresie:
Nabycia wiedzy z zakresu metod weryfikacji efektów uczenia się,
Wdrażania metod uczenia się dla studentów ze specjalnymi potrzebami, w szczególności dla studentów z uszkodzonym narządem słuchu, wzroku, niepełnosprawnością ruchową.
Zapoznanie ze sposobami przygotowania zasobów cyfrowych (informacyjnych) i dydaktyczno-naukowych oraz metodami ich prezentacji w Internecie.
Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie obejmujące tematykę:
1. Odbiorcy usług ze szczególnymi potrzebami. Identyfikacja osób
o szczególnych potrzebach. Najważniejsze zagadnienia.
2. Potrzeby osób/ studentów o szczególnych potrzebach, w tym z różnymi rodzajami niepełnosprawności (niepełnosprawność ruchowa, dysfunkcja wzroku, słuchu, intelektualna, psychiczna, neurologiczna i inne).
3. Obowiązki sprawozdawcze uczelni w zakresie przygotowania przyjaznych zasobów cyfrowych (informacyjnych, administracyjnych
i dydaktyczno-naukowych) oraz ich prezentacji w Internecie.
4. Perspektywa pracowników uczelni oraz perspektywa osób o szczególnych potrzebach w zakresie dostępnych zasobów cyfrowych – przykłady dobrych i złych praktyk.
5. Pisanie zrozumiałych i przystępnych językowo tekstów, które będą dostępne dla osób z różnymi specjalnymi potrzebami .
6. Przegląd innowacyjnych metod dydaktycznych, z wykorzystaniem narzędzi TIK (technologii informacyjno – komunikacyjnej): gry, testy, quizy, zdjęcia, grafiki, wideo, zakładki, mapy myśli, prezentacje multimedialne, udostępnianie, ramifikacja)
7. Dostosowanie innowacyjnych metod dydaktycznych do osób
z różnymi rodzajami niepełnosprawności
8. Bariery związane z wykorzystaniem narzędzi TIK dla pracowników prowadzących zajęcia dydaktyczne ze studentami
9. System motywowania pracowników dydaktycznych do wykorzystania w pracy metod opartych na dydaktyce cyfrowej
10. Zasady komunikowania się ze studentami z różnym rodzajem niepełnosprawności
11. Zasady tworzenia materiałów dydaktycznych zgodnych z obowiązującymi przepisami, normami i standardami.
12. Metody prowadzenia procesu dydaktycznego dostoswanego do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Metody weryfikacji efektów uczenia się.
5) Forma szkolenia.
Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach Zamawiającego na terenie Miasta Częstochowa. Zamawiający zapewni salę do przeprowadzenia szkoleń nieodpłatnie.
W sytuacji przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej, Zamawiający zapewnia dostęp do platformy.
6) Miejsce szkolenia
Teren Miasta Częstochowy. Budynki Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
7) Zasady organizacji szkolenia:
a) 14 dni przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca dostarczy szczegółową tematykę zajęć, godziny.
b) Trener dokona ewaluacji rezultatów zajęć (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym list obecności.
3. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131776704
7.3.3) Ulica: Stoczek
7.3.4) Miejscowość: Spiczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-077
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.