Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00152618/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników w Nadleśnictwa Grójec w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grójec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podole 91
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grojec@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grojec.radom.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
kasia.siedlecka_xx1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników w Nadleśnictwa Grójec w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2e19603-c04f-470d-b08f-114750ee8849
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników w Nadleśnictwa Grójec w roku 2025. Poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia zostały zawarte w wyliczeniu szacowanej ilości i wartości zamówienia, stanowiącym załącznik do niniejszego opisu (Załącznik nr 1 do SWZ).
2. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (tj. sortów dopuszczonych w okresie przejściowym), określa:
• W zakresie wymagań dla środków ochrony indywidualnej obowiązuje bezpośrednio od dnia 21.04.2018 r. rozporządzenie unijne PPER 2016/425/UE, przy czym przepisy dotyczące notyfikacji jednostek oceniających zgodność i procedurę komitetową stosuje się od 21.10.2016 r., a art. 45 ust. 1 PPER dotyczący ustanowienia i powiadomienia Komisji Europejskiej o sankcjach od 21.03.2018 r.
• Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 277 .),
• Załącznikiem nr 3 do Protokołu dodatkowego nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. z późn. zm.,
• Wyżej wymienione akty prawne dotyczące umundurowania - w przypadku zamówienia sortów bhp, zgodnych z ich parametrami.
Wyżej wymienione akty prawne wraz z załącznikami, tj. dokumentacją techniczno-technologiczną oraz fotograficzną sortów mundurowych dla pracowników Lasów Państwowych, udostępnia się na platformie zakupowej Nadleśnictwa Grójec. Link do platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_grójec
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18300000-2 - Części garderoby
18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134607,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134607,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134607,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOL Tagart Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134607,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Budowa drogi leśnej numer 32L w Leśnictwie Borowina na odcinku od km 0+000,00 do km 2+119,80
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i przechowywania zwłok wraz z dzierżawą pomieszczeń.
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grójec.
- Odnowa oznakowania poziomego w Grójcu w 2025 r. - drogi gminne oraz powiatowe na terenie miasta Grójec.
- Rozbudowa drogi ul.Brzozowej, położonej na granicy miejsc. Mirowice i Lisówek i ul.Wspólnej w miejsc. Gościeńczyce od ul.Wojska Polskiego do drogi położonej na działce nr 195 w Gościeńczycach-etap I.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe".
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.