Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106990/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej – Gminne przedszkole w Lipinkach Łużyckich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipinki Łużyckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-213
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 362 62 30
1.5.8.) Numer faksu: 68 362 62 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@lipinki-luzyckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lipinki-luzyckie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej – Gminne przedszkole w Lipinkach Łużyckich”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab7059a9-def6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00103419/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej – Gminne przedszkole w Lipinkach Łużyckich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106990/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 374760,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej - Gminne przedszkole w Lipinkach Łużyckich dz. nr 738/3 przy ul. Głównej 31A w Lipinkach Łużyckich.
Budynek podlegający przebudowie i rozbudowie przeznaczony będzie na potrzeby Gminnego przedszkola w Lipinkach Łużyckich.
Zakres prac do wykonania:
• Przebudowę budynku,
• Rozbudowę budynku,
• Zabudowę podcienia w celu wydzielenia korytarza,
• Docieplenie dachu (w części zabudowanego podcienia),
• Wykonanie wykopów pod fundamenty,
• Wykonanie fundamentów, Wykonanie opaski drenażowej fundamentów,
• Wykonanie ścian nośnych części rozbudowywanej,
• Wykonanie podług, posadzki i sufitów,
• Wykonanie robót dekarskich polegające na montażu konstrukcji oraz jej pokryciu,
• Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• Montaż stolarki okiennej i drzwiowej wew./ zew,
• Przedłużenie instalacji elektrycznej,
• Przedłużenie instalacji C.O,
• Przedłużenie wod.-kan.,
• Wykonanie instalacji klimatyzacji,
• Wykonanie prac wykończeniowych – wykonanie okładzin podłogowych oraz ściennych z malowaniem,
• Przełożenie utwardzonego terenu dookoła budynku w celu zapewnienia warunków ppoż.
Dane liczbowe budynku objętego opracowaniem – rozbudową:
• POWIERZCHNIA ZABUDOWY - 1.078,00 m2
• POWIERZCHNIA UŻYTKOWA - 955,15 m2
• KUBATURA BRUTTO ( wg.PN-ISO 9836) - 3.252,95 m3
• DŁUGOŚĆ BUDYNKU - 56,81 m
• SZEROKOŚĆ BUDYNKU - 39,14 m
• WYSOKOŚĆ BUDYNKU - 5,00 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 11, 12 i 13 do SWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa (w tym opis techniczny, rysunki, szkice, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, poglądowy przedmiar robót).
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.
Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terytorium Polski. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania w budownictwie na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań typu wyrobu. Materiały budowlane nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia.
Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
Jeśli dokumentacja projektowa przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary (parametry), dopuszcza się - w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w tym: w dokumentacji projektowej przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opisie technicznym, rysunkach).
Pomimo dołożenia wszelkich starań, w OPZ mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary (parametry). Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu w jakim zostały użyte, nie stanowią one elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym, nie są one wiążące dla Wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt, spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wyspecyfikowane w OPZ.
Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu, należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów, są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w OPZ jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru materiału/urządzeń/sprzętu w oparciu o wyspecyfikowane parametry.
Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Poglądowy przedmiar robót, w załączniku nr 12 do SWZ - Dokumentacja projektowa oraz w załączniku nr 13 do SWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 843933,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 837500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRECON Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241901784
7.3.3) Ulica: ul.Władysława Łokietka 8B
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 837500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-31INNE PRZETARGI LIPINKI ŁUŻYCKIE
więcej: przetargi LIPINKI ŁUŻYCKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- Demontaż i ponowny montaż sprzętu zabiegowego w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.