Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00126019/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie „#Rodzina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472219069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 133 D lokal 214
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 676 34 87
1.5.8.) Numer faksu: 42 676 34 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty.pcpr@lodzkiwschodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-lodzkiwschodni.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e22cccc3-f5fe-40a0-a190-6e503d67c58e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie „#Rodzina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e22cccc3-f5fe-40a0-a190-6e503d67c58e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011145/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kursy doszkalające w projekcie #Rodzina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „#Rodzina” współfinansowanego w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, priorytet FELD.07.00 Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem, działanie FELD.07.12 Usługi na rzecz rodziny.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/FELD/PCPR/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawa jazdy kategorii B (część I zamówienia):- 13 kursów teoretycznych i praktycznych, z czego 10 kursów w roku 2025 oraz 3 kursy w roku 2026;
- każdy z kursu musi obejmować minimum 30 godzin lekcyjnych wykładów teoretycznych (po 45 minut każda) oraz 30 godzin zegarowych praktyki z instruktorem;
- cena zawarta w ofercie powinna obejmować również pierwsze podejście do egzaminu teoretycznego i praktycznego przez każdego z kursantów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411100-9 - Usługi w zakresie egzaminów na prawo jazdy
4.5.5.) Wartość części: 49400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs obsługi wózków widłowych (część II zamówienia):- 1 kurs teoretyczny i praktyczny prowadzony w 2025 r.
- szkolenie ma umożliwić profesjonalne przygotowanie do egzaminu państwowego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego i uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego.
- szkolenie ma obejmować zajęcia teoretyczne w wymiarze minimalnym 25 godzin, oraz zajęcia praktyczne w wymiarze minimalnym 10 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 1300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kurs masażu (część III zamówienia):- 1 kurs minimum 30-godzinny, składający się zarówno z zajęć teoretycznych, jak i praktycznych, zakończony otrzymaniem certyfikatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 1920,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kurs kosmetyczny stylizacji paznokci (część IV zamówienia):- 1 kurs minimum 40-godzinny, składający się zarówno z zajęć teoretycznych, jak i praktycznych, zakończony otrzymaniem certyfikatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 1925,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42237,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolskie Centrum Kształcenia Kadr Transportu Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262655450
7.3.3) Ulica: Widzewska 14
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-229
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOPOLSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR TRANSPORTU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOPOLSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR TRANSPORTU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-02 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży ze środowiska lokalnego oraz usługa przeprowadzenia kursu prawo jazdy kat. B dla uczestników OHP.
- ORGANIZACJA STAŻY W RAMACH PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. C, kat. C+E (kurs łączony) i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. C, C+E.
- "Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach" poziom podstawowy i poziom zaawansowany
- Szkolenie pn.: "Rodzic w Centrum"
- Przeprowadzenie szkolenia Uprawnienia energetyczne gr.1 w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.