Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00112144/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy i naprawy wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych ciągników oraz osprzętu będących w posiadaniu:
Zad. nr 1 – RDW w Kożuchowie,
Zad. nr 2 – Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 328 0300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b16d88c-b67f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy i naprawy wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych ciągników oraz osprzętu będących w posiadaniu:Zad. nr 1 – RDW w Kożuchowie,
Zad. nr 2 – Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b16d88c-b67f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085142/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przeglądy i naprawa wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych ciągników wraz z osprzętem do ciągników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZA.3320.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128332,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:I. Przedmiot zamówienia:
1) Przeglądy, konserwacja i naprawy ciągników rolniczych TYM
Obwód Drogowy Sława:
model TYM T-TL2-T954 SP, rok produkcji: 2017, liczba osi: 2, nr. nadwozia (nr fabryczny): 95SPK00016
Obwód Drogowy Żagań
model TYM T-TL2-T954 SP, rok produkcji: 2017, liczba osi: 2, nr. nadwozia (nr fabryczny): 95SPL00030
2) Przeglądy, konserwacje i naprawy osprzętu:
Obwód Drogowy Lubsko
- przyczepa rolnicza CYNKOMET T 169/2
- kosiarka bijakowa tylno-boczna FERRY ZMTE 1600
- ładowacz czołowy POMAROL 220
- rębak tarczowy JUNKKARI HJ252
Obwód Drogowy Sława:
- kosiarka bijakowa tylno-boczna FERRY ZMTE 1600
- rębak tarczowy JUNKKARI HJ250
Obwód Drogowy Żagań
- rębak TEKNAMOTOR SKORPION 160 R,
- kosiarka bijakowa tylno-boczna FERRY ZMTE 1600.
3) Zakup wraz z dostawą na bazę obwodów drogowych części i materiałów eksploatacyjnych do w/w ciągników i osprzętu.
II. Zakres przedmiotu zamówienia – przeglądy
1) Obsługa techniczna ciągników TYM i osprzętu według potrzeb:
a) konserwacja, wymiana płynów i materiałów eksploatacyjnych, wszelka regulacja luzów.
III. Zakres przedmiotu zamówienia – naprawy:
1) bieżące, wynikające z przeglądu, awaryjne (np.: na skutek kolizji drogowych: usługi blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie, itp.)
IV. Serwis ogumienia:
kontrola zużycia opon, wymiana zużytego ogumienia na nowe (wyważenie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 44592,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1. Wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia.
2. Określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania naprawy.
3. Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw ciągników/osprzętu do ciągników objętych przedmiotem zamówienia.
4. Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących konserwacji ciągników/osprzętu do ciągników objętych przedmiotem zamówienia.
5. Wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych.
6. Wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe i osprzęcie.
7. Wykonywanie diagnostyki, w tym serwisu ogumienia polegającego na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie zużytych opon.
8. Demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja.
9. Montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw.
10. Ewentualną dostawę niezbędnych oraz uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych.
11. Serwis klimatyzacji – wg potrzeb przedstawiciela Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 83739,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58125,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58125,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58125,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMUNALNY.PL P. PAWLAK S. MIKOŁAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302700910
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 1
7.3.4) Miejscowość: Sulęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-023
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMUNALNY.PL P.PAWLAK S. MIKOŁAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KOMUNALNY.PL P.PAWLAK S. MIKOŁAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58125,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp. informuje o unieważnieniu w/w postępowania na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu”.
Uzasadnienie prawne:
Na przedmiotowym postępowanie wpłynęła jedna oferta firmy:
KOMUNALNY.PL
P. PAWLAK S. MIKOŁAJCZAK
SPÓŁKA JAWNA
ul. Lipowa 1
63-023 Sulęcin
która została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający opisał w SWZ pkt 17.1 c) kryterium oceny ofert, tj. lokalizacja warsztatu serwisanta realizującego przedmiot umowy (W) – waga 20%, w ten sposób, że będzie przyznawał punkty według wzoru:
Lokalizacja warsztatu serwisanta, realizującego przedmiot umowy: do 60 km od miejsca siedziby: OD Kłodawa OD Ośno Lubuskie, OD Sulęcin OD Drezdenko - 20 punktów
od 61 km do 90 km od miejsca siedziby: OD Kłodawa OD Ośno Lubuskie OD Sulęcin OD Drezdenko - 10 punktów
od 91 km do 120 km od miejsca siedziby: OD Kłodawa OD Ośno Lubuskie OD Sulęcin OD Drezdenko - 0 punktów
Ponadto Zamawiający opisał m.in., iż w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje lokalizację warsztatu serwisanta w odległości większej niż 121 km od siedziby OD Kłodawa, OD Ośno Lubuskie, OD Drezdenko, OD Sulęcin, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
W złożonej ofercie, Wykonawca w w/w kryterium wpisał jedynie nazwę miejscowości tj. Sulęcin. Zamawiający pismem z dnia 13.03.2023 r. wezwał wykonawcę do złożenia wyjaśnień w przedmiocie sprawy.
W dniu 15.03.2023 r. wpłynęły wyjaśnienia od Wykonawcy precyzujące lokalizację warsztatu tj. ul. Lipowa 1, Sulęcin 63-023 Sulęcinek.
W celu przyznania ofercie odpowiedniej liczby punktów, Zamawiający (na podstawie odległości odczytanej w linii prostej z serwisu Mapy Google) zweryfikował odległość podanego warsztatu serwisowego od lokalizacji siedzib Obwodów drogowych zgonie z warunkami opisanymi w SWZ i tak:
Siedziby Obwodów: Odległość warsztatu serwisanta
(ul. Lipowa 1, Sulęcin 63-023 Sulęcinek)
odczytana w linii prostej z serwisu
Mapy Google od siedzib:
OD Kłodawa, ul. Owocowa 2 ca 158 km
OD Ośno Lubuskie, ul. Sulęcińska 22 ca 168 km
OD Sulęcin, ul. Daszyńskiego 49 ca 153 km
OD Drezdenko, ul. I-ej Brygady 24 ca 127 km
Odległość każdego ze wskazanych w OPZ Obwodów Drogowych (Kłodawa, Ośno Lubuskie, Sulęcin i Drezdenko) od lokalizacji wskazanego przez Wykonawcę warsztatu jest większa niż 121 km. Zatem ziścił się warunek opisany w SWZ pkt. 17.1 c), tj. w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje lokalizację warsztatu serwisanta w odległości większej niż 121 km od siedziby OD Kłodawa, OD Ośno Lubuskie, OD Drezdenko, OD Sulęcin, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
W związku z powyższym, postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. jak wyżej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- LA.261.51.2024 Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnej przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDWZG Zad. 2 - RDWK Zad. 3 - RDWKŁ
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej, przy ul. Francuskiej 25a w Zielonej Górze.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów
- Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Urzędu Miasta Zielona Góra w 2025 roku
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie napraw i obsług pojazdów pożarniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r.
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Białystok i Zarządzie z podziałem na zadania.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.