eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszynBudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3d7798d-96c7-44a6-8b5e-922a1eea2683

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3d7798d-96c7-44a6-8b5e-922a1eea2683

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042092/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Księżnej Czetwertyńskiej, Maślaka, Jeża, Rydza, Cyprysowej, Leśnych Skrzatów oraz drodze wojewódzkiej 721 w Sękocinie Las

1.1.15 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Narożnej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Uroczej we wsi Jaworowa

1.1.19 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Szczęśliwej oraz kanalizacji sanitarnej w drodze dojazdowej do ulicy Droga Hrabska w Falentach Nowych

1.1.20 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji saniatrnej w ulichach: Baśniowa, Perłowa, Turkusowa oraz drodze dojazdowej do ulicy Warszawskiej we wsi Jaworowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112049

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.1.6.2025.IW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6511588,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Księżnej Czetwertyńskiej, Słonecznej, Rydza, Cyprysowej, Leśnych Skrzatów w Sękocinie Las
Sieć wodociągowa PE100 PN16 SDR11 DN110 i DN160 wraz z uzbrojeniem w zasuwy i hydranty podziemne o łącznej długości 1382,5 m.
1) sieć wodociągowa PE100 SDR11 PN16 DN160 – 288,0 m
2) sieć wodociągowa PE100 SDR11 PN16 DN110 – 1094,5 m
3) zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 150 – 3 kpl.
4) zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 100 – 6 kpl.
5) zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 80 – 13 kpl.
6) hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem PN16 DN80 - 13 szt.
7) rura osłonowa zakryta z obu stron manszetą – 28,5 m.
Więcej szczegółów wykonania sieci wodociągowej w dokumentacji projektowej, warunkach technicznych wydanych przez Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Eko-Raszyn Sp. z o.o. z siedzibą w Raszynie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1827272,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Budowa sieci wodociągowej w ulicy Uroczej oraz kanalizacji sanitarnej w ulicy Narożnej we wsi Jaworowa

Sieć wodociągowa
­ sieć wodociągowa PE100 SDR11 PN16 DN110 L=266,13 m
­ zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 100 – 1 szt.
­ zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 80 – 2 szt.
­ hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem PN16 DN80 - 2 szt.
Sieć kanalizacji grawitacyjno-pompowej
 kanalizacja grawitacyjna PEHD100RC SDR11 DN250 – 45,0 m
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN200 – 350,0 m
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN160 – 37,0 m
 kanalizacja tłoczna PEHD100RC SDR11 DN90 – 41,0 m
 studnie rewizyjne bet DN1200 w tym rozprężna – 8 szt.
 studnie rewizyjna PP DN600 – 8 szt.
 przepompownia ścieków (komora betonowa DN1500) – 1 kpl.
 szafka sterownicza, WLZ.
Więcej szczegółów wykonania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w dokumentacji projektowej, warunkach technicznych wydanych przez Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Eko-Raszyn Sp. z o.o. z siedzibą w Raszynie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1561633,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Budowa sieci wodociągowej w ulicy Baśniowej i drodze dojazdowej do ulicy Warszawskiej oraz kanalizacji sanitarnej w ulicach: Baśniowa, Perłowa, Turkusowa i drodze dojazdowej do ulicy Warszawskiej we wsi Jaworowa

Sieć wodociągowa w ul. Baśniowej
­ sieć wodociągowa PE100 SDR11 PN16 DN110 L=87,73 m
­ zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 80 – 1 szt.
­ hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem PN16 DN80 - 1 szt.
Sieć wodociągowa w drodze dojazdowej do ul. Warszawskiej
­ sieć wodociągowa PE100 SDR11 PN16 DN110 L=218,76 m
­ zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 200 – 2 szt.
­ zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 100 – 1 szt.
­ zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 80 – 3 szt.
­ hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem PN16 DN80 - 3 szt.
Sieć kanalizacji grawitacyjno-pompowej w ul. Baśniowej
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN200 – 75,34 m
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN160 – 24,42 m
 kanalizacja tłoczna PEHD100 SDR11 PN16 DN90 – 91,06 m
 studnie rewizyjne bet DN1200 w tym rozprężna – 3 szt.
 studnie rewizyjna PP DN600 – 2 szt.
 przepompownia ścieków (komora betonowa DN1200) – 1 kpl.
 szafka sterownicza, WLZ.
Sieć kanalizacji grawitacyjno-pompowej w drodze dojazdowej do ul. Warszawskiej
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN200 – 163,35 m
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN160 – 29,23 m
 kanalizacja tłoczna PEHD100 SDR11 PN16 DN110 – 203,41 m
 studnie rewizyjne bet DN1200 w tym rozprężna i czyszczakowa – 7 szt.
 studnie rewizyjna PP DN600 – 2 szt.
 przepompownia ścieków (komora betonowa DN1500) – 1 kpl.
 szafka sterownicza, WLZ.
Sieć kanalizacji grawitacyjno-pompowej w ul. Turkusowej i ul. Perłowej
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN200 – 537,34 m
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN160 – 118,24 m
 kanalizacja tłoczna PEHD100 SDR11 PN16 DN110 – 147,61 m
 studnie rewizyjne bet DN1200 w tym rozprężna i czyszczakowa – 13 szt.
 studnie rewizyjna PP DN600 – 19 szt.
 przepompownia ścieków (komora betonowa DN1500) – 1 kpl.
 szafka sterownicza, WLZ.
Więcej szczegółów wykonania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w dokumentacji projektowej, warunkach technicznych wydanych przez Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Eko-Raszyn Sp. z o.o. z siedzibą w Raszynie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

45314310-7 - Układanie kabli

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

4.5.5.) Wartość części: 3122167,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Budowa sieci wodociągowej w ulicy Szczęśliwej oraz kanalizacji sanitarnej w ulicy Szczęśliwej i drodze dojazdowej do ulicy Droga Hrabska w Falentach Nowych

Sieć wodociągowa w ul. Szczęśliwej
 sieć wodociągowa PE100 SDR11 PN16 DN110 L=159,5m
 zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 150 – 2 szt.
 zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 100 – 1 szt.
 zasuwa klinowa z żeliwa sferoidalnego kołnierzowa PN16 DN 80 – 2 szt.
 hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem PN16 DN80 - 2 szt.
Sieć kanalizacji grawitacyjnej w ul. Szczęśliwej
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN200 – 165,0 m
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN160 – 20,0 m
 studnie rewizyjne bet DN1200 – 2 szt.
 studnie rewizyjna PP DN600 – 5 szt.
Sieć kanalizacji grawitacyjno-pompowej w drodze dojazdowej do ul. Droga Hrabska
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN200 – 309,5 m
 kanalizacja grawitacyjna PVC (lita) klasy S (SN8) DN160 – 54,5 m
 kanalizacja tłoczna PEHD100 SDR11 PN16 DN110 – 248,5m
 kanalizacja tłoczna PEHD100 SDR11 PN16 DN160 – 1,5m
 kanalizacja tłoczna PEHD100 SDR11 PN16 DN200 – 1,5m
 studnie rewizyjne bet DN1200 w tym rozprężna i czyszczakowa – 6 szt.
 studnie rewizyjna PP DN600 – 7 szt.
 przepompownia ścieków (komora betonowa DN1500) – 1 kpl.
 szafka sterownicza, WLZ.
Więcej szczegółów wykonania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w dokumentacji projektowej, warunkach technicznych wydanych przez Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Eko-Raszyn Sp. z o.o. z siedzibą w Raszynie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1461388,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478470 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1511954,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478470 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUATECH WARPAS SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521276227

7.3.3) Ulica: ul. Solec 18 lokal B 21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478470 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715755,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1272931,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715755,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodociągi Wiejskie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450656410

7.3.3) Ulica: Akademicka 18

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715755,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1757120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9183089,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1757120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILSKAN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526392205

7.3.3) Ulica: Adama Branickiego 18 m 71

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1757120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1942460,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUATECH WARPAS SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521276227

7.3.3) Ulica: ul. Solec 18 lokal B 21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.