Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107149/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych
powiatu legionowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598
1.5.8.) Numer faksu: +48227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowychpowiatu legionowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8df1c3cc-a2ad-40e5-be7c-123b73139ae4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025667/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont chodników istniejących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207764,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego
polegające na całorocznym remoncie następujących nawierzchni:
1) chodników ciągów pieszych,
2) zjazdów,
3) zatok postojowych,
4) parkingów.
2. Remonty nawierzchni chodników, ciągów pieszych, zjazdów, zatok postojowych i parkingów obejmują:
1) wymianę materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych,
parkingów i zatok parkingowych),
2) wykonanie podbudowy piaskowej,
3) wykonanie podbudowy cementowo-piaskowej,
4) przełożenie istniejącej nawierzchni w/w bez udziału nowego materiału,
5) naprawę obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy,
6) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego),
7) naprawę krawężników – 100% wymiana materiału na nowy,
8) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego),
9) wykonanie ławy betonowej,
10) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego.
3. Zamawiający każdorazowo zlecać będzie remonty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.
4. Drogi powiatowe powiatu legionowskiego, których remonty dotyczą wskazano w Projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących Załącznik do SWZ.
5. Przewidywane roboty remontowe przedstawiają się następująco:
1) wymiana materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych,
parkingów i zatok parkingowych):
- kostka brukowa szara gr. 8 cm – 100 m2,
- kostka brukowa kolor gr. 8 cm - 100 m2,
- kostka brukowa szara gr. 6 cm – 100 m2,
- kostka brukowa kolor gr. 6 cm – 80 m2;
2) wykonanie podbudowy piaskowej – 500 m2;
3) wykonanie podbudowy cementowo-piaskowej – 1 400 m2;
4) przełożenie istniejącej nawierzchni bez udziału nowego materiału – 1 400 m2;
5) naprawa obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy:
- obrzeża betonowe 6x20 - 100 mb,
- obrzeża betonowe 8x30 – 50 mb;
6) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) – 110 mb;
7) naprawa krawężników – 100% wymiana materiału na nowy:
- krawężnik betonowy 15x30 - 50 mb,
- krawężnik betonowy 20x30 - 50 mb;
8) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) – 50 mb,
9) wykonanie ławy betonowej – 200 mb,
10) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego – 10 mb.
Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny
oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie
przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje
minimum 90% zamówienia.
6. Zamawiający przewiduje dwa tryby naprawy nawierzchni: tryb awaryjny i tryb zwykły.
7. Sposób realizacji zamówienia:
1) przy zleceniu w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 11
godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Naprawa w trybie awaryjnym winna zakończyć się w ciągu 24
godzin od przyjęcia zlecenia. Zaproponowanie w ofercie przystąpienia do naprawy w trybie awaryjnym w czasie krótszym
niż 11 godzin będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV.
2) przy zleceniu w trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od
dnia przyjęcia zlecenia od Zamawiającego.
8. Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: pisemna (dotyczy trybu zwykłego), fax
(dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), telefon (dotyczy trybu awaryjnego).
9. Roboty musza być wykonane zgodnie ze Specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i
realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od
Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i
całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego).
12. W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia
terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczyć i oznakować obszar
uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy.
13. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym.
14. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany jest do
naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w
wysokości pełnej wartości szkody.
15. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy,
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji
zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, którzy będą
wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót tj.:
operator płyty wibracyjnej.
1) Realizacja w/w. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.).
2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
3) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę
wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w
Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.
16. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.
17. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono
przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu,
który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie
cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania
przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów
równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBOTY ZIEMNE- BUDOWLANE Janusz Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361142333
7.3.3) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 41 lok. 30
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOTY ZIEMNE - BUDOWLANE JANUSZ MRÓZ
jakie przetargi wygrała firma
ROBOTY ZIEMNE - BUDOWLANE JANUSZ MRÓZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 w Legionowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokoi służbowych w budynku nr 41 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego (radiowozu) przystosowanego do przewozu osób nietrzeźwych wraz z oznakowaniem i systemem łączności
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Motylkowy Świat" w Legionowie, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej- Włodzice Wielkie, Włodzice Małe
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa drogi - ulicy Średniej w miejscowości Milanówek (gmina Milanówek) oraz miejscowości Opypy (gmina Grodzisk Mazowiecki) polegająca na budowie chodnika
- Utworzenie miejsc integracji mieszkańców oraz budowa budynku garażowo-biurowego
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.