Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00123653/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika w ramach projektu pn.: ,,Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w Gminie Cybinka"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH CYBINKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081173810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białkowska 2C
1.5.2.) Miejscowość: Cybinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zukcybinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukcybinka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zukcybinka.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodno-ściekowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika w ramach projektu pn.: ,,Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w Gminie Cybinka"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db734489-ead5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w Gminie Cybinka" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123653/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK.ZP.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika w ramach projektu pn.: ,,Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w Gminie Cybinka" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagania techniczne, eksploatacyjne, użytkowe oraz dodatkowe wyposażenie przedmiotu dostawy stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego złożone zostały dwie następujące oferty:Oferta Nr 1 – została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku
z art. 63 ww. ustawy
Agropol Marek i Dariusz Jarych Sp. Jawna
ul. Cło 2B
63-604 Baranów
Cena – 429 270,00 zł brutto
Oferta Nr 2
AGROMEP S. A.
ul. Gostyńska 71
64-000 Kościan
Cena – 271 768,50 zł brutto
Jednocześnie informuję, że:
1) Oferta Nr 1 (Wykonawcy: Agropol Marek i Dariusz Jarych Sp. Jawna) została odrzucona
z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ww. ustawy. Wykonawca nie opatrzył składanych plików odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ww. ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta ma zgodnie z przepisami przybrać formę elektroniczną lub postać elektroniczną i ma zostać opatrzona odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zatem wskazano na rygor nieważności oferty, która nie została złożona w wymaganej przepisami formie - oferta niepodpisana jest więc z mocy ww. ustawy nieważna, nie wywołuje skutków prawnych i wprost narusza jej przepisy. Powyższe znajduje także potwierdzenie w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 18.06.2019 r. (sygn. akt: KIO 1029 /19) Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawą, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia. Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie w innym miejscu nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ww. ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ww. ustawy – co w niniejszym przypadku ma miejsce.
2) niniejsze postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ww. ustawy ponieważ wybrany wykonawca uchylił się od podpisania umowy. Zamawiający w dniu 23 sierpnia br. dokonał wyboru Waszej oferty (oferty Nr 2 wykonawcy: AGROMEP S. A.) i wezwał Waszą Spółkę do podpisania umowy. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego to zgodnie
z art. 255 pkt 7 ww. ustawy Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. Z uwagi na fakt, że w niniejszym postępowaniu złożona była jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu – a wykonawca którego oferta nie podlegała odrzuceniu uchylił się od podpisania umowy, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7
ww. ustawy unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271768,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271768,50 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika dla ZGKiM Gołańcz
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Zakup ciągnika rolniczego do utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego sztuk 1"
- Zakup ciągnika z osprzętem
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.