eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Technologii Paliw i Energii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000025945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@itpe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itpe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09b6d73f-33f4-41e3-870e-e01c999d0927

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b6d73f-33f4-41e3-870e-e01c999d0927

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/itpe/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33246,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych.
4.2. Zamówienie podzielono na dziesięć (10) części, w tym:
4.2.1. Część 1 – Klapa zwrotna
4.2.2. Część 2 – Armatura gwintowana
4.2.3. Część 3 – Zawory kulowe
4.2.4. Część 4 – Zawory do wspawania
4.2.5. Część 5 – Kompensator tkaninowy
4.2.6. Część 6 – Uszczelki wysokotemperaturowe
4.2.7. Część 7 – Moduł sprzężenia zwrotnego
4.2.8. Część 8 – Złączka zaciskowa
4.2.9. Część 9 – Zawór iglicowy
4.2.10. Część 10 – Zawory zwrotne
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo-cenowa, stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ (zwana dalej „specyfikacją”).
4.4. Przedmiot zamówienia musi być nowy i oryginalnie zapakowany.
4.5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty oraz dopuszczenia do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej.
4.6. Dokumenty, o których mowa powyżej (jeżeli dotyczy), Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.
4.7. Gwarancja jakości na ofertowany produkt winna być zgodna z gwarancją producenta.
4.8. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony przez Wykonawcę w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem oraz umożliwiającym przechowywanie w okresie trwałości gwarancyjnej określonej przez Wykonawcę lub producenta.
4.9. Wykonawca będzie odpowiadał za wyrządzoną Zamawiającemu szkodę wynikającą z przekazania przedmiotu zamówienia niezgodnie z postanowieniami SWZ albo z naruszeniem staranności lub przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
4.10. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej.
4.11. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne tym opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi określone przez Zamawiającego.
4.12. W przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty
dane umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami) produktu wymienionego
w specyfikacji (specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości etc).
4.13. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach (cechach, parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji.
4.14. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.
4.15. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42131200-8 - Zawory konstrukcyjne
42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.16. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
4.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie
z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.
4.18. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy PZP.
4.19. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 19383,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jak dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 5094,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jak dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 921,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jak dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 360,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jak dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 950,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jak dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 4076,30 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jak dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 1055,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jak dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 713,45 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jak dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 588,90 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jak dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131200-8 - Zawory konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.5.5.) Wartość części: 102,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24517,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24517,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24517,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB INSTALACJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526166911

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 46p

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24517,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do postępowania została złożona oferta, która podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do postępowania została złożona oferta, która podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do postępowania została złożona oferta, która podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 832,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 832,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB INSTALACJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526166911

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 46p

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 832,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do postępowania zostały złożone oferty, które podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do postępowania została złożona oferta, która podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB INSTALACJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526166911

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 46p

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do postępowania została złożona oferta, która podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do postępowania została złożona oferta, która podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.