Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109222/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
- 2021/BZP 00112364/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-13
- 2021/BZP 00136854/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-04
- 2023/BZP 00081515/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku Urzędu Gminy Kobylnica w miejscu istniejącego budynku gospodarczego i budynku magazynowego oraz zagospodarowania terenu wraz z budową miejsc parkingowych w Kobylnicy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 84115912
1.5.8.) Numer faksu: 59 84115915
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku Urzędu Gminy Kobylnica w miejscu istniejącego budynku gospodarczego i budynku magazynowego oraz zagospodarowania terenu wraz z budową miejsc parkingowych w Kobylnicy”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f03541-d8c8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000074/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa budynku Urzędu Gminy Kobylnica w miejscu istniejącego budynku gospodarczego i budowa budynku magazynowego oraz zagospodarowania terenu wraz z budową miejsc parkingowych w Kobylnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109222/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: CUW-DOR.271.12.2021.OZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4034990,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności związane z rozbudową terenu Urzędu Gminy Kobylnica położonego na dz. nr 314, 315, 316/1, 316/3, obr. Kobylnica, gm. Kobylnica w zakresie rozbiórki dwóch budynków gospodarczych, budowy budynku biurowego wraz z przyłączami oraz zagospodarowania części terenu (etap I) oraz wykonaniem charakterystyki energetycznej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, w tym:
1) rozbiórka istniejących budynków kolidujących z planowaną budową budynku biurowego,
2) budowa budynku biurowego Urzędu Gminy Kobylnica,
3) budowa i przebudowa sieci i przyłączy, w tym:
a) przebudowa kolektora sieci kanalizacji sanitarnej PE225 (odcinek K1-K8),
b) budowa przyłącza wody do nowego budynku (odcinek W1-W2-W3-Bud),
c) budowa instalacji wody odgrodowej i wody zasilającej bud. magazynowy (odcinek między budynkiem a studnią odwadniającą So),
d) montaż hydrantu na istniejącej sieci,
e) przebudowa kanalizacji deszczowej na odcinku od miejsca włączenia do sieci (zwiększenie średnicy) do studni z regulatorem odpływu Reg. (odcinek - sieć-D9-Reg-bez montażu regulatora, zaślepiona rura).
4) budowa zagospodarowania terenu, w tym:
a) budowa drogi tymczasowej przez dz. nr 659/7, obr. Kobylnica,
b) budowa placu parkingowego wraz z miejscami postojowymi,
c) odtworzenie terenów zielonych,
d) przesadzenie drzew wysokich,
e) odtworzenie tymczasowych miejsc postojowych z płyt ażurowych.
oraz
5) wykonanie charakterystyki energetycznej dla budynku biurowego,
6) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z uzyskaniem zaświadczenia o przyjęciu jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
7) wykonanie dokumentacji odbiorowej,
8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przed zakończeniem wszystkich robót (dla realizacji etapu I).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4521138,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6928918,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4521138,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane ŻMUDA Marian Żmuda Trzebiatowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8420002263
7.3.3) Ulica: Miastecka
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje i przyłącza sanitarne ( Usługowy Zakład Instalatorstwa Sanitarnego C.O. i Gaz Andrzej Buszman) Instalacje i przyłącza elektryczne (Instalacje Elektryczne Łukasz Markiewicz).
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4521138,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja szkoły podstawowej w Kobylnicy poprzez utworzenie nowych sal dydaktycznych i modernizację hali sportowej
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Budowa ciągu komunikacyjnego nad rzeką Seracz na odcinku od ul. Torfa Załęskiego do ul. Wójtostwo w Mławie
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.