Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094685/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi geodezyjne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 738 25 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi geodezyjne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9da7d81-ac45-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017836/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi geodezyjne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134878,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 1 :
Zadanie 1. Regulacja stanu prawnego ul. Wigusin w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 2. Regulacja stanu prawnego ul. A. Struga w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 3. Regulacja stanu prawnego ul. S. Batorego w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 4. Regulacja stanu prawnego ul. Jagiellońskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 5. Regulacja stanu prawnego ul. Kolejowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 6. Regulacja stanu prawnego ul. Kieleckiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 7. Regulacja stanu prawnego ul. Jaśminowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 8. Regulacja stanu prawnego ul. Piastowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 9. Regulacja stanu prawnego ul. Helenowskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 10. Regulacja stanu prawnego ul. Piotrkowskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 11. Regulacja stanu prawnego ul. Ogrodowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 12. Regulacja stanu prawnego ul. Polnej w obrębie Otrębusy gm. Brwinów (dot. dz. ew. nr 853/2), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 13. Regulacja stanu prawnego ul. Poziomki w obrębie Otrębusy gm. Brwinów (dot. części dz. nr ew. 477/108 i nr ew. 477/109), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 14. Regulacja stanu prawnego ul. Józefowskiej w obrębie Krosna-Wieś gm. Brwinów (dot. części dz. nr ew. 64 i nr ew. 66), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 15. Regulacja stanu prawnego ul. Parzniewskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 16. Regulacja stanu prawnego ul. Krańcowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Wykonanie części 1 zamówienia polega na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi publiczne, w celu realizacji przepisu art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w tym:
- ustaleniu stanu zagospodarowania wymienionych działek na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności pisemnej informacji (protokołu),
- wkreśleniu na załączniku mapowym granicy zasięgu pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.
1) sporządzając ww. dokumentację Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu szerokiego zebrania informacji o stanie nieruchomości i zasięgu pasa drogowego w dacie 31 grudnia 1998r. od właścicieli nieruchomości przylegających do wymienionych dróg. Dla ustalenia linii zasięgu pasa drogowego w obszarze poszczególnych ulic, Wykonawca przeanalizuje wszystkie dostępne materiały zgromadzone w zasobie PODGiK w Pruszkowie, w szczególności operaty jednostkowe, zasób bazowy do mapy zasadniczej oraz ortofotomapy; zarówno aktualne, jak i archiwalne, celem odszukania informacji o sposobie zagospodarowania i zainwestowania działek zajętych pod drogę w dacie 31 grudnia 1998 r.
2) Wykonawca dokona badania ksiąg wieczystych, hipotecznych, zbioru dokumentów lub innych dokumentów istniejących dla działek z przedstawieniem właściciela zarówno na dzień 31.12.1998 r., jak i na dzień sporządzenia zamawianej dokumentacji, ze wskazaniem dokumentów będących podstawą wpisu właściciela w dziale II KW, jeśli działki lub ich części uregulowane są w księgach wieczystych,
3) z pisemnej informacji nt. stanu zagospodarowania działki (protokołu) powinno jednoznacznie wynikać:
- jakiej działki informacja dotyczy; jeśli informacja dotyczy działki wydzielanej, należy wskazać nowy numer oraz nową powierzchnię, wraz ze wskazaniem z jakiej działki została wydzielona, a jeśli informacja dotyczy działki w całości, należy wskazać numer ewidencyjny działki oraz jej powierzchnię,
- położenie działek, tj. obręb, nazwa miejscowości, nazwa ulicy przy której są położone, a także numer drogi publicznej aktualny w dniu 31.12.1998 r.,
- szczegółowy opis czy dane działki znajdowały się w pasie drogi publicznej w całości czy w części,
- jakie elementy pasa drogowego znajdowały się w obszarze działek w dniu 31.12.1998r.,
- jakie elementy pasa drogowego znajdują się w obszarze działek obecnie,
- na podstawie jakich dokumentów Wykonawca ustalił stan zajętości działek pod pas drogowy na dzień 31.12.1998 r. i wskazał elementy pasa drogowego znajdujące się w obszarze działek.
4) do sporządzonej informacji nt. stanu zagospodarowania działek, Wykonawca załączy aktualną na dzień sporządzenia dokumentacji mapę zasadniczą z wykazanymi granicami ewidencyjnymi działek zajętych pod drogę publiczną, z naniesioną granicą pasa drogowego według stanu na dzień 31.12.1998 r., ze wskazaniem numeru drogi gminnej.
Na mapie zasadniczej stanowiącej załącznik do informacji o stanie zagospodarowania działek, należy umieścić legendę opisującą jednoznacznie zastosowane oznaczenia, w szczególności linię rozgraniczającą zasięg pasa drogowego wg stanu na dzień 31.12.1998 r. oraz granice przedmiotowych działek i działek sąsiednich oraz adnotację, że przebieg linii rozgraniczającej pas drogowy na sporządzonej mapie został ustalony wg stanu na dzień 31.12.1998 r.
Jeśli zastosowana skala mapy nie pozwala na jednoznaczną identyfikację jej elementów, należy zastosować wyniesienie w zakresie danej działki w innej czytelnej skali, podając jednocześnie zastosowaną jej wielkość.
5) w toku przeprowadzania prac dotyczących zadania Wykonawca zobowiązany jest:
- dokonać weryfikacji danych w terenie w zakresie niezbędnym do sporządzenia dokumentacji,
- przekazać odpowiednia dokumentację do PODGiK w Pruszkowie celem przeprowadzenia stosownej kontroli i przyjęcia do zasobu.
6) sporządzając dokumentację dla zadań 12, 13, 14, Wykonawca zapozna się z dokumentacją sporządzoną dla wymienianych działek zgromadzoną w tutejszym Referacie Gospodarki Nieruchomościami.
W ramach zadania 1 -16 należy wykonać:
- odbitki mapy z wydzieleniem z przedmiotowych działek, gruntu zajętego pod drogę publiczną wraz z wykazem zmian gruntowych, jeśli jej wykonanie było konieczne, w ilości 5 szt. – wszystkie opatrzone pieczęcią przyjęcia do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- badania hipoteczne w ilości 2 egz., przy czym w przypadku gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r.,
- pisemną informację (protokół) nt. ustalenia zajętości gruntu pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r. oraz obecnie wraz z załącznikiem – 2 egz.,
- wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w dokumencie stanowiącym tytuł własności gruntu.
Wszystkie sporządzone i przekazane Zleceniodawcy materiały muszą posiadać cechy dokumentu, w szczególności pieczęć nagłówkową Wykonawcy oraz podpis i imienną pieczątkę geodety uprawnionego sporządzającego dokumentację.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 33333,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2Zadanie 1. Wykonanie wykazu zmian gruntowych w celu zmiany użytków gruntowych wykazanych w operacie ewidencji gruntów i budynków dla 20 działek.
W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Termin wykonania opracowania w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 2. Wykonanie 5 wykazów zmian gruntowych w celu połączenia działek ewidencyjnych w jedną działkę ewidencyjną.
W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych,
Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Termin wykonania opracowania w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 3. Wyznaczenie punktów granicznych działek położonych na terenie Gminy Brwinów.
W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wyznaczenie ok. 40 punktów.
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Termin wykonania opracowania w ciągu 2 miesięcy od dnia odebrania zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 14227,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3Zadanie 1. Wyznaczenie punktów granicznych działki 82/11 położonej w miejscowości Parzniew gm. Brwinów (część ulicy Strusia).
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym.
Zadanie 2. Wyznaczenie punktów granicznych działki 110 położonej w miejscowości
Krosna Wieś gm. Brwinów (część ulicy Nadrzecznej) na odcinku - granica z działką nr ew. 109.
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym.
Zadanie 3. Wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych mającego na celu wykreślenie budynku z ewidencji gruntów- działka nr ew. 82/11 obr. Parzniew gm. Brwinów.
W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian danych ewidencyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 1382,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4Zadanie 1. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 3/22 obr. 4 m. Brwinów, położonej w miejscowości Brwinów, zgodnie z załącznikiem mapowym.
Zadanie 2. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 222/5, 222/6, 222/7 obr. 6 miasta Brwinów z powierzchniami wyliczonymi w oparciu o współrzędne punktów granicznych. Podział ma na celu wydzielenie gruntu pod drogi17 KDD, 18 KDD, 19 KDL, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 3. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 129/6, położonej w miejscowości Owczarnia gm. Brwinów, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w celu wydzielenia gruntu w obrębie skrzyżowaniaul. Kazimierzowskiej i Żółwińskiej (zgodnie z załącznikiem mapowym).
Zadanie 4. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 353/1 położonej w miejscowości Kanie gm. Brwinów w celu wydzielenia gruntu znajdującego się poza ogrodzeniem (zgodnie z załącznikiem mapowym).
Zadanie 5. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 353/2 położonej w miejscowości Kanie gm. Brwinów w celu wydzielenia gruntu znajdującego się poza ogrodzeniem (zgodnie z załącznikiem mapowym).
Zadanie 6. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 447 obr. Żółwin gm. Brwinów, polegający na wydzieleniu poszerzenia ul. Granicznej, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.
Zadanie 7. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 448 obr. Żółwin gm. Brwinów, polegający na wydzieleniu poszerzenia ul. Granicznej, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.
Zadanie 8. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 2/1 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.
Zadanie 9. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 5/4 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.
Zadanie 10. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 41/1 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.
Zadanie 11. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 39/5 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.
Zadanie 12. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 41/4 obr. Terenia gm. Brwinów, zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gminy Brwinów i wstępnym projektem podziału.
W ramach zadania 1 - 2 należy wykonać:
- 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału
W ramach zadania 3 - 5 należy wykonać:
- 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału
- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania.
W ramach zadania 6 - 12 należy wykonać:
- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 18861,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5Zadanie 1. Rozgraniczenie nieruchomości położonej w miejscowości Owczarnia, oznaczonej
w ewidencji gruntów jako działka nr 196/2 z nieruchomościami sąsiednimi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 10569,11 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6Zadanie 1. Analiza geodezyjno-prawna zawierająca rozliczenie hipotek wchodzących w skład działek oznaczonych nr ew. 13/1 i nr ew. 13/3 położonych w miejscowości Kotowice gm. Brwinów lub wykazanie, że wymienione działki stanowią grunt niehipotekowany, w celu ustalenia możliwości regulacji stanu prawnego na rzecz Gminy Brwinów w oparciu o przepis art. 7 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych.
W ramach zadania należy wykonać:
- sprawozdanie z badań hipotecznych – 2 egzemplarze
- szkic działek z zaznaczonym zasięgiem wchodzących w ich skład hipotek lub zawierającego oświadczenie, że w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu, z którego wynikałby tytuł własności do przedmiotowych działek.
Zadanie 2. Opracowanie geodezyjno-prawne polegające na odnalezieniu tytułu własności Skarbu Państwa dla części nieruchomości położonej przy ul. J. Słowackiego w Kaniach gm. Brwinów, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 657 oraz sporządzeniu mapy prawnej zawierającej rozliczenie gruntu objętego tym tytułem oraz pozostałego, stanowiącego własność osób fizycznych – w celu regulacji stanu prawnego gruntu, w trybie art. 5.1 ustawy z dnia z dnia 10.05.1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych.
W ramach zadania należy wykonać:
- 5 egz. mapy z wydzieleniem gruntu stanowiącego własność Skarbu Państwa, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych,
- wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w księdze wieczystej.
Zadanie 3. Analiza geodezyjno-prawna zawierająca odnalezienie tytułu własności dla nieruchomości położonej w Żółwinie gm. Brwinów, oznaczonej jako działka nr ew. 58/2 lub wykazanie, że nieruchomość stanowi grunt niehipotekowany, w celu ustalenia trybu regulacji stanu prawnego nieruchomości na rzecz Gminy Brwinów.
W ramach zadania należy wykonać:
- sprawozdanie z badań hipotecznych – 2 egzemplarze
- szkic działki z wykazaniem tytułu własności lub zaznaczeniem, że grunt jest niehipotekowany,
- pozyskanie dokumentu stanowiącego tytuł własności nieruchomości, zawierającego pieczęć właściwego zasobu archiwalnego lub oświadczenie, że w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu, z którego wynikałby tytuł własności do przedmiotowych działek.
Zadanie 4. Wykaz synchronizacyjny zawierający rozliczenie działki hipotecznej nr 111 uregulowanej w księdze wieczystej nr WA1P/00062740/8, której część stanowi działka nr ew. 328/4 z obrębu Kanie gm. Brwinów, w celu dokonania zmiany w księdze wieczystej.
W ramach zadania należy wykonać:
- wykaz synchronizacyjny – 2 egzemplarze
Zadanie 5. Wykonanie opracowania geodezyjno-prawnego dla dawnego majątku ziemskiego położonego na terenie miejscowości Otrębusy gm. Brwinów „Osada Zosin A” zawierającego rozliczenie gruntów uregulowanych w zbiorze dokumentów Zd 7102, w szczególności stanowiących własność Skarbu Państwa i podlegających komunalizacji, w celu założenia księgi wieczystej oraz regulacji stanu prawnego nieruchomości na rzecz Gminy w trybie art. 5.1 ustawy z dnia 10.05.1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych.
W ramach zadania należy wykonać:
- pozyskanie dokumentu stanowiącego odbitkę archiwalnej mapy, na której został wykazany zasięg terytorialny dawnego majątku, zawierającego pieczęć właściwego zasobu archiwalnego;
- pozyskanie dokumentu stanowiącego tytuł własności Skarbu Państwa, zawierającego pieczęć właściwego zasobu archiwalnego;
- sporządzenie mapy prawnej wraz z wykazem zmian gruntowych, stanowiącej rozliczenie gruntu objętego tytułem własności Skarbu Państwa, a do których Gminie Brwinów przysługuje tytuł własności, w celu wprowadzenia zmian w rejestrze ewidencji gruntów, założenia ksiąg wieczystych, a następnie regulacji stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 5.1 ustawy z dnia 10.05.1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych; dokumentacja w 3 egzemplarzach z pieczęciami przyjęcia do zasobu geodezyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 18699,19 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7Zadanie 1. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 156/1 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL
Zadanie 2. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 125 i 158 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL
Zadanie 3. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 126 i 159 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL
Zadanie 4. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 127 i 160 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL
Zadanie 5. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 161 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 17KDL
Zadanie 6. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 171 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie dróg publicznych, oznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolami – 17KDL i 4KDD
Zadanie 7. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 172 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie dróg publicznych, oznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolami – 17KDL i 4KDD
Zadanie 8. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 173/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD
Zadanie 9. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 175/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD
Zadanie 10. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 176/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD
Zadanie 11. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 177/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD
Zadanie 12. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 180/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD
Zadanie 13. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 181/2 obr. Falęcin gm. Brwinów mający na celu wydzielenie drogi publicznej, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem – 4KDD
W ramach zadania 1 - 13 należy wykonać:
- 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału
- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 37804,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota oferty przewyższa kwotę na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne GEO-MAR inż. Marcin Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142068143
7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 34 C/113
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne GEO-MAR inż. Marcin Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142068143
7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna 34 C/113
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-13Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne GEO-MAR inż. Marcin Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142068143
7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna 34 C/113
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-13Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne GEO-MAR inż. Marcin Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142068143
7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna 34 C/113
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-13Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11395,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusław Klempnerowski GEOD-KART Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010639800
7.3.3) Ulica: ul. Stolarska 8
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-14Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47908,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne GEO-MAR inż. Marcin Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142068143
7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna 34 C/113
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-13INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w placówkach Gminnego Ośrodka Kultury w Brwinowie
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Część 1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów. Część 2. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów wraz z usługami opiekuńczymi.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż ul. Lipowej w miejscowości Chrzanów oraz chodnika na odcinku od przejazdu kolejowego w kierunku ul. Malinowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK48 na odcinku Studzianna - Poświętne w woj. łódzkim".
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.