eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo"Remont drogi wewnętrznej przy ulicy Gdańskiej w Braniewie"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont drogi wewnętrznej przy ulicy Gdańskiej w Braniewie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Braniewa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 111

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://braniewo.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont drogi wewnętrznej przy ulicy Gdańskiej w Braniewie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dd267b9-c501-4896-86e5-a4f3640bc773

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043323/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont drogi wewnętrznej przy ul. Gdańskiej w Braniewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.5.2025.KG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont drogi wewnętrznej przy ulicy Gdańskiej na działce 209/7 obr. 04 w Braniewie.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia na podstawie uzgodnień oraz pozwoleń stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż nawierzchni drogi z płyt betonowych trylinka oraz asfaltu,
2) demontaż nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych 50x 50,
3) demontaż krawężników betonowych,
4) korytowanie odcinka drogi na głębokość ok. 20- 30 cm,
5) wykonanie podbudowy zasadniczej z:
a) podsypki piaskowej nie zagęszczonej cementem – 5cm,
b) mieszanki nie związanej, z kruszywa- 25 cm.
c) montaż nowych krawężników i obrzeży (kamiennych),
6) montaż nowej nawierzchni drogi z kostki kamiennej (do wykorzystania zostanie kostka z odzysku będąca własnością Zamawiającego),
7) montaż nowej nawierzchni chodnika z płytki chodnikowej (posypka ze żwiru płukanego),
8) regulacja studzienek telefonicznych i wodno- kanalizacyjnych,
9) wykonanie krat odwadniających i przyłącza do istniejącej kanalizacji deszczowej,
10) wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania dróg pionowego i poziomego - jeśli dotyczy.
4. Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy, sposób realizacji oraz warunki wykonania określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
2) oferta Wykonawcy wraz z załącznikami,
3) niniejsza Umowa.
5. Wykonawca wykona Przedmiot Umowy:
1) zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm),
2) zgodnie z treścią dokumentów wskazanych w ust. 5 powyżej;
3) zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz właściwego sprzętu;
4) zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego;
5) zgodnie z polskimi normami i ogólnymi warunkami technicznymi.
6. Warunki realizacji zamówienia szczegółowo zawarte zostały we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
7. Na Wykonawcy robót spoczywają wszelkie obowiązki wynikające z warunków stawianych przez instytucje uzgadniające dokumentację oraz z warunków gestorów sieci, jeżeli w trakcie realizacji zadania odkryte zostaną niezinwentaryzowane sieci podziemne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty”.
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnił postępowanie na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.