Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00085535/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00105128/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prowadzenie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu parku przy Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej na terenie działki nr 403 w obrębie 055 przy ul. Romualda Traugutta w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu parku przy Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej na terenie działki nr 403 w obrębie 055 przy ul. Romualda Traugutta w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6449a6a-5e51-4084-a8b3-8adb075fd47c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/055/R/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4153924,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zagospodarowanie terenu parku przy Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, na obszarze działki nr 403, obręb nr 055 przy ul. Traugutta w Gdańsku. Inwestycja ma na celu rewitalizację i modernizację przestrzeni publicznej poprzez wykonanie następujących prac:
1.1. Budowa, przebudowa i remont nawierzchni: chodników, ścieżek pieszo-rowerowych, drogi serwisowej oraz schodów terenowych.
1.2. Montaż elementów małej architektury, takich jak ławki, kosze na odpady, stojaki rowerowe oraz dodatkowe elementy wyposażenia parku. Montaż dwóch bram wejściowych w ogrodzeniu od ul. Traugutta.
1.3. Modernizacja systemu oświetlenia parkowego oraz przebudowa instalacji elektrycznych.
1.4. Prace związane z ochroną istniejącej zieleni, w tym zabezpieczenie drzew oraz wykonanie nowych nasadzeń roślinnych i założenie trawników.
1.5. Remont i modernizacja murów oporowych oraz naprawa i izolacja studni doświetlających.
1.6. Wymiana i modernizacja infrastruktury sanitarnej, obejmującej sieci wodociągowe i kanalizacyjne.
1.7. Rozbiórka budynku magazynowego.
1.8. Zapewnienie wymaganej dokumentacji powykonawczej, prób i odbiorów końcowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
3. Przedmiar robót. Zamawiający przekazuje wraz z SWZ przedmiar robót. Przedmiar znajduje się w pliku „Dokumentacja „ stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. UWAGA: Przedmiar robót przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia określają: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6, opracowania projektowe i STWIORB. Dokumenty znajdują się w folderze będącym załącznikiem nr 5 do SWZ o nazwie „Dokumentacja”. Udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja określa przedmiot zamówienia i daje wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu, w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty.
W przypadku rozbieżności pomiędzy OPZ, dokumentacją projektową budowlaną,
wykonawczą oraz STWiORB należy każdorazowo złożyć Zamawiającemu zapytanie
celem wyjaśnienia wątpliwości. Zamawiający wskaże sposób dalszego postępowania.
Projekt wykonawczy architektoniczny należy rozpatrywać łącznie z projektami branżowymi.
5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie dokonał podziału zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.
7. Wybrane przez Wykonawcę materiały, wyroby i urządzenia do zastosowania przy realizacji i wycenie przedmiotu zamówienia muszą posiadać co najmniej taką wartość techniczną, użytkową, estetyczną, jakiej wymaga Zamawiający w opracowaniach projektowych oraz muszą być zgodnie z prawem dopuszczone do stosowania w budownictwie na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2021 r, poz. 1213).
8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji w wymiarze minimum 36 miesięcy, liczonej od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wydłużył okres rękojmi do okresu gwarancji na roboty budowlane, zadeklarowanego w ofercie.
9. Wykonawca po zakończeniu procesu inwestycyjnego zobowiązany jest do przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z umową. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kompletną dokumentację, w tym protokoły badań, pomiary elektryczne, pomiary natężenia oświetlenia, certyfikaty materiałowe oraz pełną inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Wszystkie dokumenty muszą zostać dostarczone w wersji papierowej i elektronicznej.
Wymagania dotyczące sporządzenia dokumentacji zawarte są w opracowaniu: „Wytyczne do sporządzania dokumentacji odbiorowej - Centrum Techniczne Politechniki Gdańskiej”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
31321000-2 - Linie energetyczne
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3686310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9319356,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3686310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODKAN_GRZENKOWICZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891737011
7.3.3) Ulica: Chmieleńska
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3686310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów stosowanych w brachyterapii dla UCK
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących z zaopatrzeniem dla pacjentów UCK
- Dostawa 3 pojazdów osobowych elektrycznych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Centrum Obsługi Zwiedzających na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu Mały Park pomiędzy ul. Łowców i Jasieńską
- Dostawa zestawów osłonek i głowic igłowych do konsoli artroskopowej model AR-3200-0030 prod. Arthrex dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
więcej: Linie energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.