Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282690/01 - Wynik z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opracowania i wykonania strony www dla projektu "LAMINOWANA STALOWA RURA OSŁONOWA -POLSKA INNOWACJA W PRZEWIERTACH HORYZONTALNYCH" dla WWNiG - KC-zp.272-380/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opracowania i wykonania strony www dla projektu "LAMINOWANA STALOWA RURA OSŁONOWA -POLSKA INNOWACJA W PRZEWIERTACH HORYZONTALNYCH" dla WWNiG - KC-zp.272-380/21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34a257a1-153f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113836/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Usługi w zakresie projektowania, budowy i administrowania stron WWW
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Laminowana stalowa rura osłonowa - Polska Innowacja w Przewiertach Horyzontalnych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.dzp.agh.edu.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line
działającejpodadresemhttps://e-propublico.pl lub poczty elektronicznej. Korzystanie z Platformy przez
Wykonawcę jest bezpłatne. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Usługa opracowania i wykonania strony www dla projektu "LAMINOWANA STALOWA RURA OSŁONOWA -POLSKA INNOWACJA W PRZEWIERTACH HORYZONTALNYCH" dla WWNiG - KC-zp.272-380/21.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowejhttps://epropublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie
przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego .Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo –aplikacyjne pozwalające na
korzystanie z Platformy: a)stały dostęp do siec i Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki
poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub
nowszym) albo Linux, d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa- Platforma współpracuje z
najnowszymi, stabilnym i wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer
10+, Microsoft Edge,MozillaFirefox, GoogleChrome, Opera),e)włączona obsługa JavaScript oraz
Cookies. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 80 MB w
formatach: .pdf,.doc,.docx., .xlsx, .xml.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy(karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy,
przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część
załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za
pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia
wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym
samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z
przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO
zawarto w rozdziale 27 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-380/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i wykonaniu oraz utrzymaniu strony WWW na dedykowanym serwerze wraz z dedykowaną domeną łącznie z wypełnieniem jej treścią merytoryczną oraz administrowanie stroną internetową projektu dla WWNiG "LAminowana STalowa rura osłonowa - Polska Innowacja w PrzEwiertach horyzontalnych", nr projektu: 72.72.190.87790
4.2.6.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna i zawodowa Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) należycie zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu serwisów www, utrzymaniu oraz administrowaniu dedykowanym serwerem wraz z usługami niezbędnymi do poprawnej prezentacji wykonanych stron internetowych.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszej
SWZ,Zamawiającyżądaaby Wykonawca złożył wraz z ofertą: 1. Oświadczenie z art. 125 ust 1 Pzp. -
oniepodleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału. Aktualne na dzień
składaniaofertoświadczenia wzakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SWZ. Informacje
zawartewoświadczeniach będąstanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniuzpostępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te
wykonawcaskładazgodnie ze wzoramistanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SWZ. W przypadku
wspólnego ubieganiasię ozamówienie przezwykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej
składa każdy zwykonawcówwspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają
potwierdzać spełnianiewarunkówudziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawcówwykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.Wykonawca,wprzypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniającychzasoby,przedstawia,wraz z oświadczeniami, o których mowa powyżej, także
oświadczeniapodmiotuudostępniającegozasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu orazodpowiedniospełnianiewarunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w
zakresie, w jakimwykonawcapowołuje sięna jego zasoby (dla każdego z tych podmiotów odrębnie (zał.
2A)).2.Zobowiązaniepodmiotuudostępniającego zasoby. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby do oddania mudodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
lubinnypodmiotowyśrodek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie,będziedysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej
oferty wezwie Wykonawcę ,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni,a ktualnych na dzień złożenia, następujących
podmiotowychśrodkówdowodowych:1. Dokumenty dotyczące przynależności do grupy
kapitałowejOświadczeniewykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy PZP, o braku
przynależności do tej samej grupykapitałowej, wrozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z2019 r. poz.369), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę
lub ofertę częściową, albooświadczenia oprzynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty luboferty częściowej niezależnie
od innego wykonawcynależącego do tej samejgrupy kapitałowej - wzórzałącznik nr 6 do SWZ;2.
Wykazu usług wykonanych,a w przypadkuświadczeń powtarzających się lubciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3lat, a jeżeliokres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i podmiotów, narzecz których
dostawy zostały wykonane lub sąwykonywane, orazzałączeniem dowodówokreślających, czy te usługi
zostały wykonane lub sąwykonywane należycie,przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje
bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot,na rzecz któregodostawy lub usługi zostały
wykonane, a w przypadkuświadczeń powtarzających sięlub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tychdokumentów –
oświadczenie wykonawcy; Wprzypadku świadczeń powtarzających się lubciągłychnadal
wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należytewykonywaniepowinny być
wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy; Jeżeli wykonawca powołuje sięnadoświadczenie w
realizacji dostaw lub usługwykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,wwykazie należy wskazać
dostawy lub usługi, wktórych wykonaniu wykonawca tenbezpośredniouczestniczył, a w przypadku
świadczeńpowtarzających się lub ciągłych, w którychwykonywaniubezpośrednio uczestniczył lub
uczestniczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda wraz z ofertą złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystaniezFormularzaoferty,stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca
niekorzystazprzygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty,
ofertapowinnazawieraćwszystkie informacje wymagane we wzorze.2. Pełnomocnictwo
lubinnydokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.Upoważnienieosóbpodpisującychofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów
dołączonych do oferty.Jeżeliupoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych
(KRS, CEiDG lubinnegowłaściwegorejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument
potwierdzającyumocowaniedoreprezentowania wykonawcy.3. W przypadku gdy Wykonawca
polega nazasobachpodmiotutrzeciego:-Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub
innypodmiotowyśrodekdowodowy (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub
sytuacjipodmiotówudostępniającychzasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp)-Oświadczenie o
niepodleganiuwykluczeniu orazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2A)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.WtakimprzypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowaniaichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
wpostępowaniuizawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo
należydołączyćdooferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1)
postępowaniaoudzieleniezamówieniepublicznego, którego dotyczy;2) wszystkich
Wykonawcówubiegającychsię wspólnieo udzielenie zamówienia;3) ustanowionego
pełnomocnika orazzakresujegoumocowania.3.Zamawiający nie określa sposobu spełniania
warunków udziałuwpostępowaniuprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się następujące zmiany umowy w przypadku:
a) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
b) terminów realizacji z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości całkowitego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1)zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) - na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12 wzoru umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-21
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Budowa przejścia dla pieszych na ul. Kuryłowicza. Program budowy sygnalizacji świetlnych oraz doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
- (DFP.271.212.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.