eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychNaprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,190239,d689996afd1886eb2f6d93154b38f04e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e3337b3-e7c5-494f-9637-af1a285f1148

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044321/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Remont nawierzchni przy ul. Zdrojowej w Wałbrzychu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103889

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy nawierzchni ul. Zdrojowej w Wałbrzychu, w szczególności:
- wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego wprowadzeniem i utrzymaniem w czasie wykonywania zadania,
- po zakończeniu przedmiotu zamówienia likwidacja oznakowania tymczasowego oraz przywrócenie Stałej Organizacji Ruchu obowiązującej przed rozpoczęciem robót,
- wykonanie frezowania istniejącej warstwy ścieralnej na dwóch odcinkach o przekroju ulicznym (zamkniętych krawężnikami) – obszar zaznaczony żółtą obwódką na załączniku nr 6 do SWZ (dokumentacja schemat – nr 2),
- wykonanie profilowania nawierzchni betonem asfaltowym środkowego odcinka ul. Zdrojowej – odcinek ulicy Zdrojowej nie oznaczony na załączniku nr 6 do SWZ (dokumentacja schemat – nr 2),
wykonanie warstwy ścieralnej na całym odcinku ul. Zdrojowej – obszar zaznaczony żółtą obwódką na załączniku nr 6 do SWZ (dokumentacja schemat – nr 1).

Lokalizacja inwestycji:
Wałbrzych, ul. Zdrojowa, gmina Wałbrzych, jednostka ewidencyjna Wałbrzych
działki nr 49/1, 49/2 obręb nr 2 Szczawienko.

Przedmiot zamówienia opisują także dokumentacja – OST, SST warstwa ścieralna z betonu asfaltowe-go i mapy z zaznaczonym terenem objętym zamówieniem (załącznik nr 6 do SWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343991,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555609,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343991,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERAFIŃSKI ROADS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851645540

7.3.3) Ulica: Główna 95

7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-450

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343991,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z treścią umowy i SWZ termin realizacji umowy - 8 tygodni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.