eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbudy › Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego 2-kondygnacyjnego - leśniczówki Przywidz wraz z częściową rozbiórką (pomieszczenie garażowe) położonej w miejscowości Przywidz gm. Przywidz dz. nr 222/5



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego 2-kondygnacyjnego - leśniczówki Przywidz wraz z częściową rozbiórką (pomieszczenie garażowe) położonej w miejscowości Przywidz gm. Przywidz dz. nr 222/5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KOLBUDY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Leśników 15

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 682 73 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolbudy@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/489750

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego 2-kondygnacyjnego - leśniczówki Przywidz wraz z częściową rozbiórką (pomieszczenie garażowe) położonej w miejscowości Przywidz gm. Przywidz dz. nr 222/5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eacd5e78-f041-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026750/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa budynku mieszkalnego L-ctwo Przywidz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130873/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.92.2021.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 639912,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego dwukondygnacyjnego - leśniczówki Przywidz wraz z częściową rozbiórką (pomieszczenie garażowe) położonej w miejscowości Przywidz gm. Przywidz dz. nr 222/5. Wskutek przebudowy zmieni się układ funkcjonalny wewnątrz zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy, podstawowe parametry obiektu jak wysokość, liczba kondygnacji, funkcja pozostaje bez zmian, zmianie ulegają takie parametry obiektu jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa.

Charakterystyczne parametry budynku mieszkalnego:
• Wysokość budynku -8,45 m
• Długość budynku -15,45 m
• Szerokość budynku -9,76 m
• Powierzchnia użytkowa obiektu-185,70 m2
• Kubatura -932,84 m3

Zadanie obejmuje również:
• obsługę geodezyjną prowadzonych robót.
• wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi badaniami i sprawdzeniami, inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem,
• wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
• zabezpieczenie placu budowy,
• wykonanie na koszt własny ewentualnych napraw sieci uszkodzonych podczas prowadzenia prac związanych z realizacją przedmiotu umowy,
• wszystkie inne, nie wymienione wyżej koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem oraz podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi.
• W przypadku natrafienia w trakcie prowadzenia robót ziemnych na przedmioty, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami, należy przerwać realizowane prace i powiadomić o znalezisku Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z pismem znak sprawy ZA.5183.791.2020.EP. z dnia 05.08.2020r.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , przedmiar robót oraz decyzja pozwolenia na budowę nr 700/2020 (nr AB.6740.494.2020.PT z dnia 21.08.2020r. Starosty z Pruszcza Gdańskiego).
3. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz ochronę konserwatorską budynku zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej i zapoznanie się z terenem budowy oraz innymi warunkami i utrudnieniami, w jakich przyjdzie Wykonawcy realizować przedmiotowe zamówienie. Wykonawcy przysługuje uprawnienie zapoznania się z terenem, na którym będzie realizowana inwestycja. W cenie oferowanej należy uwzględnić ryzyko związane z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia.
4. Wspomnianą w pkt 3 ppkt 3 wizję lokalną można odbyć w dniu 05.08.2021 o godz. 10:00. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w tym zakresie jest leśniczy leśnictwa Przywidz Bogdan Gajda nr tel. 698-638-325.
5. Informacje dodatkowe: wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (wniosku materiałowego), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Inspektora nadzoru, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej.
6. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego, który po konsultacjach z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień.
7. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Elementy budowlane i instalacyjne, co do których jest wymagana klasa odporności ogniowej należy dostarczyć wraz z atestami i świadectwami dopuszczenia potwierdzającymi posiadanie wymaganej klasy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 754151,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 754151,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.