Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00117337/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa materiałów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Jakub.Jung@fuw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c2b0eb0-e95a-4d11-b24a-5408fd2135851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa materiałów promocyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c2b0eb0-e95a-4d11-b24a-5408fd213585
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/34/2025/WF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów promocyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Zamawiający odrzucił:Ofertę nr 1 - treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ) w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 3 – treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 4 – treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 5 – treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 6 – treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 7– treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 8 – treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 9 – treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 10 – treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 12 – treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Ofertę nr 13 – treść oferty nie odpowiada treści SWZ w następującym zakresie:
Szczegóły w dokumencie unieważnienia (zbyt dużo znaków).
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnił postępowanie:
Ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę: Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa, Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin – wartość oferty przekracza kwotę brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ofertę nr 11 złożoną przez Wykonawcę: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET, Grunwaldzka 2 82-300 Elbląg – wartość oferty przekracza kwotę brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153374,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów promocyjnych wraz z dostawą na potrzeby inicjatywy "Podlaski Uniwersytet Dziecięcy" ZK-DZP.262.22.2025
- Przeprowadzenie kampanii reklamowych dotyczących wydarzeń organizowanych przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina na nośnikach zewnętrznych
- "Dostawa nagród na potrzeby organizacji Konkursu Wiedzy o PPN oraz materiałów edukacyjno-promocyjnych z podziałem na 2 części"
- Dostawa gadżetów promocyjnych
- " Dostawę i zakup materiałów promocyjnych w ramach projektu "Via Marchionis - Szlak tradycji historycznych Brandenburgii i Ziemi Lubuskiej" - Etap I
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.