Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00132298/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja centrum wsi Choczewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszych Osadników 17
1.5.2.) Miejscowość: Choczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.choczewo.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcc487ba-c189-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja centrum wsi Choczewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc487ba-c189-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018899/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja centrum wsi Choczewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132298
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie działek nr 548/1, 548/2, 340/4 i 342/1 w miejscowości Choczewo gm. Choczewo polegające na przebudowie terenu przyległego do budynku siedziby Urzędu Gminy Choczewo, w tym:
2.1. Roboty rozbiórkowe :
- demontaż płyt drogowych typu YOMB na powierzchni 965 m2,
- demontaż nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni 667 m2,
- wywóz ww. materiałów na odległość ok. 200 m i ułożenie na terenie działki nr 342/1 obręb Choczewo (materiały te pozostaną własnością Zamawiającego),
- demontaż pomnika i jego ponowny montaż w m. Choczewo (okolice skrzyżowania ulic
Kusocińskiego i Kościuszki).
2.2. Wykonanie nawierzchni utwardzonych:
- nawierzchni chodników z płyt betonowych 80x40x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na powierzchni 1455 m2,
- montaż obrzeży betonowych 20x6 długości 420 mb.
2.3. Zieleń
- sadzenie roślin ozdobnych,
- sadzenie drzew,
- ręczne rozrzucanie kory,
- ściółkowanie z otoczaków.
2.4. Elementy małej architektury:
- wykonanie i montaż ławek w kształcie liter COCZEWO, wysokość liter 5m. na stelażu
metalowym malowanym proszkowo,
- wykonanie i montaż huśtawki z funkcją wystawienniczą,
- wykonanie i montaż przybornika rowerowego,
- wykonanie i montaż stojaka rowerowego,
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej,
- wykonanie i montaż poidełek,
- wykonanie i montaż furtki stalowej.
2.5 Wodociąg i system podlewania :
- montaż instalacji nawadniania – 10 sekcji systemu automatycznego nawadniania,
- montaż przyłączy wodociągowych i studzienek włazowych i rewizyjnych,
- instalacja nawadniająca z rur Fi 16 mm dl. ok. 1160 mb.
2.6. Oświetlenie:
- budowa linii kablowych i urządzeń oświetlenia – oświetlenie ogrodowe na słupkach
i naświetlacze.
2.7 Dostawa i montaż rozdzielnicy tymczasowej wraz z wykonaniem jej zasilania
2.8. Monitoring :
- dostawa i montaż kamer na słupach,
- dostawa i montaż kamer na elewacji,
- budowa linii kablowych.
2.9. Montaż elementów systemu telewizji użytkowej
2.10. Sieć kanalizacji deszczowej :
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych i z PCV,
- rurociągi PCV 160,200,250,315 mm,
- zbiornik bezodpływowy 20 m3.
2.11. Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej na teren parkingu:
- nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm - 536 m2,
- krawężniki betonowe dł. 112 mb,
- trawnik,
- oznakowanie pionowe – 2 kpl.
Wykonawca przed rozpoczęciem robót opracuje i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt czasowej zmiany organizacji ruchu.
Podczas realizacji robót Wykonawca zapewni dojazd samochodów na parking na terenie dz. 342/11 oraz zapewni dojazd/dojście do hurtowni P.H.U. „LANGE”, Kaszubskiego Banku Spółdzielczego oraz Urzędu Gminy Choczewo i sklepu wielobranżowego.
W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni konserwację i pielęgnację posadzonych roślin na okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45232120-9 - Roboty nawadniające
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1570080,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2249000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1570080,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowe Spec - Bruk Zdzisław Jereczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220805236
7.3.3) Ulica: ul. Wejherowska 2
7.3.4) Miejscowość: Robakowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1570080,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Wysoka (ETAP I)"
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.