eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeleśniaTransport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeleśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plebańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Jeleśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (033) 8630 700

1.5.8.) Numer faksu: +48 (033) 8636 797

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jelesnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelesnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c62ab463-820f-4fb2-9741-1b682110e7bb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c62ab463-820f-4fb2-9741-1b682110e7bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00389162/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 726608,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie I
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr4 w Sopotni Wielkiej: 7 uczniów
Trasa:
1. Sopotnia Wielka Kolonia – Sopotnia Wielka Szkoła.
2. Sopotnia Wielka Szkoła – Sopotnia Wielka Kolonia.

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 82418,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie II
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr4 w Sopotni Wielkiej: 4 uczniów
Trasa:
1. Sopotnia Mała – Sopotnia Wielka Szkoła.
2. Sopotnia Wielka Szkoła – Sopotnia Mała.

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 66965,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie III
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr3 w Krzyżowej i Zespołu Szkół Nr1 w Jeleśni: 7 uczniów.
Trasa:
1. Krzyżówki – Krzyżowa Szkoła.
2. Krzyżowa – Jeleśnia Rynek Szkoła.
3. Jeleśnia Rynek Szkoła – Krzyżowa.
4. Krzyżowa Szkoła – Krzyżówki.

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 77267,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie IV
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr3 w Krzyżowej: 10 uczniów.
Trasa:
1. Korbielów (ul. Szczyrbok) – Krzyżowa Szkoła.
2. Krzyżowa Szkoła – Korbielów (ul. Szczyrbok).

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 66065,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie V
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr2 w Jeleśni: 46 uczniów (w okresie zimowym dowóz będzie się odbywał od budynku OSP w Mutnem).
Trasa:
1. Mutne –Jeleśnia Szkoła.
2. Jeleśnia Szkoła – Mutne (dwa kursy: pierwszy o godz. 13.40 i drugi o godz.14.40)

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 118476,56 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie VI
- dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr39 w Bielsku – Białej, ul. Kamienicka 11a: 1 uczeń
Trasa:
1. Korbielów – Bielsko – Biała (godz. rozpoczęcia zajęć – 7.15)
2. Bielsko - Biała – Korbielów (godz. zakończenia zajęć – 15.50)

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 103022,22 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 31.07.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu niepełnosprawnych dzieci zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych w Żywcu tj.:

Zadanie VII
- do Centrum Rehabilitacyjno – Edukacyjnego przy ul. Witosa 3:
6 dzieci z następujących miejscowości: Sopotnia Wielka (2 osoby), Krzyżowa (1 osoba), Przyborów (1 osoba), Pewel Wielka (1 osoba) oraz Sopotnia Mała (1 osoba).
- do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego przy ul. Kopernika 77:
6 dzieci z następujących miejscowości: Korbielów (1 osoba), Krzyżówki (1 osoba), Przyborów (1 osoba), Jeleśnia (2 osoby) oraz Mutne (1osoba).

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Usługa objęta niniejszym zamówieniem musi być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych tj. pojazd musi spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku dostosowanym do ich potrzeb (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub rampa najazdowa) a także posiadać mocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu.
d. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
e. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 211493,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Władysław Chrustek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070903377

7.3.3) Ulica: Sopotnia Wielka 133

7.3.4) Miejscowość: Jeleśnia

7.3.5) Kod pocztowy: 34-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89011,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Władysław Chrustek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070903377

7.3.3) Ulica: Sopotnia Wielka 133

7.3.4) Miejscowość: Jeleśnia

7.3.5) Kod pocztowy: 34-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72322,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Biuro Podróży Cedrom Przewóz Osób Józef Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182605

7.3.3) Ulica: Krzyżówki 530

7.3.4) Miejscowość: Krzyżowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-335

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83448,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Biuro Podróży Cedrom Przewóz Osób Józef Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182605

7.3.3) Ulica: Krzyżówki 530

7.3.4) Miejscowość: Krzyżowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-335

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72322,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Katarzyna Biegun

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243595686

7.3.3) Ulica: Przyborów 166a

7.3.4) Miejscowość: Jeleśnia

7.3.5) Kod pocztowy: 34-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127954,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA DUKAT Bogdan Wróbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072163016

7.3.3) Ulica: ul. Skromna 3

7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111264,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu dla też części zamówienia złożono trzy oferty, jednakże ceny tych ofert przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Dodatkowo, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części za- mówienia nr 7 w zgodzie art. 255 pkt 3) i 259 w zw. z art. 266 ustawy pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.