Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa miasteczka ruchu drogowego w Staszowie na dz. Nr 5917/13” realizowana w ramach projektu pn.:Miasteczko ruchu drogowego w Staszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8648305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa miasteczka ruchu drogowego w Staszowie na dz. Nr 5917/13” realizowana w ramach projektu pn.:Miasteczko ruchu drogowego w Staszowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e3b025-bf34-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026095/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Budowa miasteczka ruchu drogowego w Staszowie na dz. Nr 5917/13
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Priorytet III: „Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego” Działanie 3.1 „Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.4.2023.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 730833,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miasteczka ruchu drogowego w Staszowie na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr 5917/13, 5921/8, 5920/227, 5920/228, 5920/229. Na miasteczko ruchu drogowego składają się m.in.: alejki w formie zminiaturyzowanych ulic z oznakowaniem zarówno poziomym jak i pionowym, sygnalizacją świetlną, rondami oraz skrzyżowaniami, a także chodnikami i przejściami dla pieszych. Uzupełnieniem miasteczka ruchu drogowego będzie zagospodarowanie terenu, na które składa się m.in.: tablice informacyjne dot. zasad korzystania z MRD i/lub regulamin, urządzenie zieleni, utwardzone dojścia, ławki, kosze na śmieci oraz oświetlenie terenu.
Na zakres robót budowlanych składa się w szczególności:
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nawierzchni drogowych z masy bitumicznej gr. 7 cm wraz z podbudową i elementami drogowymi,
- wykonanie oznakowania pionowego - w rozmiarach grupy mini (MI). (Wszystkie znaki osadzone na słupkach stalowych ocynkowanych o śr. 50mm i odpowiedniej wysokości, tj. takiej , aby najniższy punkt znaku nie znajdował się niżej niż 2,0m nad poziomem chodnika).
- wykonanie oznakowania poziomego - o zmniejszonych rozmiarach. Wielkość znaków poziomych stanowić winna 50% wielkości obowiązujących znaków poziomych, szerokości standardowej linii i znaków poprzecznych. Znaki drogowe wykonane w kolorze białym, farbą drogową akrylową, rozpuszczalnikową,
- wykonanie progów zwalniających - na całą szerokość jezdni, z gotowych modułowych elementów o wymiarach 40x50x5cm,
- montaż 6 szt. masztów sygnalizacji świetlnej dla pieszych i pojazdów, w tym 4 z zieloną strzałką
- wykonanie utwardzenia terenu (ciągów komunikacyjnych) z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze grafitowym,
- dostawę i montaż elementów małej architektury, m.in. kosze na odpady segregowane i odpady zmieszane, stojaki na rowery, ławki, tablice z regulaminem i informacyjne),
- wykonanie trawników,
- wykonanie oświetlenia terenu.
- oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
- obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów wymaganych przez Prawo budowlane w zakresie związanym z zakończeniem robót budowlanych, uzyskaniem dofinansowania, w tym m.in. atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, protokoły kontroli i sprawdzeń, instrukcje użytkowania i eksploatacji obiektu, informacje o udzielonej gwarancji, kosztorys powykonawczy.
- obowiązek informacyjny o źródłach finansowania, (zgodnie z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych, opublikowanymi na stronie internetowej: https://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-1/).
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Priorytet III: „Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego” Działanie 3.1 „Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T”.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 12 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
1) dokumentacja projektowa – projekt wykonania robót,
2) projekt techniczny – branża elektryczna,
3) przedmiar robót,
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 709000,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 709000,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385635929
7.3.3) Ulica: Stanisława Trembeckiego 11A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 709000,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Rozbudowa infrastruktury rowerowej na terenie gminy Staszów"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1855T Grzybów - Wymysłów od km 4+410 do km 4+525"
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.