Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00060669/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wspólna przestrzeń wypoczynkowo-rekreacyjna
nad kanałem Raduni w Św. Wojciechu i Lipcach w Gdańsku”
w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wspólna przestrzeń wypoczynkowo-rekreacyjnanad kanałem Raduni w Św. Wojciechu i Lipcach w Gdańsku”
w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f56412f-7a91-4854-9ca1-93e5062cf36b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019556/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 BO 2021 Wspólna przestrzeń wypoczynkowo-rekreacyjna nad kanałem Raduni w Św. Wojciech i Lipcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/BZP-U.510.12.2025/AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Wspólna przestrzeń wypoczynkowo-rekreacyjnanad kanałem Raduni w Św. Wojciechu i Lipcach w Gdańsku ” w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dwie części. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace,
czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
Część nr 1 - teren przy Trakcie Św. Wojciecha:
- wykonanie ok. 220,86 m2 nawierzchni mineralnych z obrzeżami betonowymi,
- wykonanie ok. 31,96 m2 nawierzchni ze zrębków drewnianych,
- uformowanie skarpy o nachyleniu 1:2 do 1:3 znajdującej się w północnej części suchego zbiornika wraz z jej umocnieniem
faszyną (kiszka faszynowa sosnowa),
- dostawa i montaż małej architektury:
- kosze na odpady – 2 szt.
- stojaki na rowery – 2 szt.
- dostawa i montaż urządzenia zabawowego:
- huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.
- dostawa i montaż oświetlenia terenu zieleni:
- słupy oświetleniowe z oprawami – 5 szt.
- dostawa i wykonanie ok. 191,49 m2 nasadzeń zieleni średniej, niskiej i bylin,
- przestawienie istniejących ławek w miejsce docelowe – 4 szt.
3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym załącznik nr 7.1 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 254562,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Wspólna przestrzeń wypoczynkowo-rekreacyjnanad kanałem Raduni w Św. Wojciechu i Lipcach w Gdańsku ” w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dwie części. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace,
czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
Część nr 2 - teren przy ul. Wąwóz:
- wykonanie ok. 136 m2 nawierzchni mineralnych z obrzeżami betonowymi,
- wykonanie ok. 57 m2 nawierzchni ze zrębków drewnianych,
- dostawa i montaż małej architektury:
- kosze na odpady – 1 szt.
- ławki z oparciem – 2 szt.
- stojaki na rowery – 2 szt.
- dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej:
- twister – 1 szt.
- urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej – 1 szt.
- orbitrek – 1 szt.
- dostawa i montaż urządzenia zabawowego:
- huśtawka potrójna (deska, kubełkowa, bocianie gniazdo) – 1 szt.
- dostawa i montaż oświetlenia terenu zieleni:
- słupy oświetleniowe z oprawami – 5 szt.
- dostawa i wykonanie ok. 208 m2 nasadzeń zieleni wysokiej (1 sztuka), średniej, niskiej i bylin.
3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym załącznik nr 7.2 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 241760,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031974
7.3.3) Ulica: Kartuska 46
7.3.4) Miejscowość: Chmielno
7.3.5) Kod pocztowy: 83-333
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312003,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031974
7.3.3) Ulica: Kartuska 46
7.3.4) Miejscowość: Chmielno
7.3.5) Kod pocztowy: 83-333
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach
- Wykonanie i dostawa zdefiniowanych elementów demonstratora technologii w ramach projektu finansowanego z NCBiR pt. "Bezzałogowa platforma nawodno - powietrzna(...)"
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Modernizacja terenu sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 77 przy ul. Samogłoska 9
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.